Not

1.6K 69 30
                                    

Evet, bir süreliğine buralardan uzaklaşıp düşüncelerimi toparlamaya çalıştım, ama artık Savnaz ve BurBerke olan bağım ne yazık ki şu saçma dizi sonuçunda kırıldı. Siz beni BurBerk ve SavNaz hikayelerinde gördünüz, tanıdınız ve sevdiniz, hep destek verdiniz, küçük mutluluklar verdiniz bana ve bunun için hepinize ayrı ayrı çok çok teşekkür ediyorum. İyi ki de geçtiğimiz yaz kendimde cesaret bulup "Aşk ve Umut"a başladım ve sizin gibi GK fanı kitlesi topladım. Sizleri seviyorum.

Maalesef SavNaz/BurBerk yolculuğunun sonuna gelmiş bulunmaktayız. Onlarla ilgili tüm hikayelerime teker teker final yazıyorum, çünkü artık hiç bir hikaye yürümüyor. Uzaklaştım, belki düzelirim diye, ama olmadı maalesef.

SavNaz/BuRBerk yazmıyorum, genellikle hiç bir şey yazmıyorum manasına gelmez. Yazmayı çok sevdiğim için başka yeni hikayemle yazmaya devam ediyorum. Eğer sırf SavNaz için değil, yazı tarzımı seviyorsanız,"Karanlıklar Prensi"ne göz atabilirsiniz.

Uzun yazıyla sizi yormayacağım. Belki bu hikayeleri bitiriyorum diye üzülürsünüz, ama genel olarak hikaye okumayı seven arkadaşlarımızla vedalaşmıyorum, BurBerk/SavNazcılarla vedalaşıyorum.  Kırık Kalplerin final bölümünü yayınlayacağım.

Hayatıma küçük, ama büyük güzellikler kattığınız için teşekkür ederim.

Yeni hikayelerimde sizi görmek dileyiyle...

Sevgilerimle❤️

Kırık kalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin