Dupa doua ore de dans m-am dus la bar sa-mi iau ceva de baut.
- Cu ce va servesc, domnisoara Eoten?ma intreaba barmanul,Christian pe nume.
- Tot nu poti renunta la formalitati?Sunt doar cu un an mai mic aș decat tine.spun zambind caci e a zecea oara cand ii spun asta.
- Sti ca daca parintii tai afla sunt concediat.
- Am vorbit cu ei.E in regul aș,asa ca esti in siguranta,dar daca continui cu formalitatiole la adresa mea te concediez chiar eu.
- Ti-a spus cineva cat de draguta esti cand te enervezi?
- Termina.spun zambind timid caci tocmai am rosit.
- Spune-mi ce brei de baut.
- Ca de obicei.Sti la ce me refer.
- Cat timp o sa te mai ascunzi de fratele tau?Ar trebui sa-i spui.
- Daca afla c ăa imi ascunzi alcool in sucul de portocale la cererea mea,ne spânzura pe amandoi.Ii spun in testament.
- Esti o figura,pitico.spune dandu-mi bautura "speciala".
- Nu una mai mai mare decat tine.spun luand o înghițitură din pahar.Ai timp sa dansezi mai tarziu?
- Uita-te in spatele tau.Sau mai bine nu, caci privirile celor de la coada or sa te omoare.Altadata.Poate in weekend caci sunt liber.Te iau la 10 daca vrei.
- Normal.Plec acum.Te las sa lucrezi.
- Inainte pupa aici.spune aratand spre obraz.
Am chicotit,i-am dat pupicul, apoi am plecat la masa mea.Dar in drum cineva se da de mine.
- Scuz...Tris?!
Era Ray;ca sa vezi.
- Se pare ca mereu ne intalnim asa,ciocnindu-ne.
- Nu credeam ca esti genul care sa iasa in locuri ca asta.
- Sunt cu fratele meu si cel mai bun prieten al lui.Mereu ma tarasc dupa ei aici.Desi pot venea oricand vreau.
- Oricand dupa 8.ma corecteaza el.
- De dimineata pana seara daca vreau.Parintii mei detin locul plus alte vvreo 3 lanturi de cluburi.
- Da stiu.Vroiam doar sa vad daca recunosti.
- Mie cam jena s-o fac.Ultimul ma facut printesa răsfațata cand a aflat. Nu sunt si nu suport sa fiu facuta asa.
- Cei doi unde sunt?
- La masa sau agata vreo fata.
- Crezi c-o sa se supere daca dansezi cu mine?
- Va trebui sa il intrebi pe el.
- Bine. Unde e?
- In spatele tau.spun facand pasi in spate, muscandu-mi buzele.
~ Ray ~
Ma intorc si zaresc un bărbat cu un cap mai inalt decat mine, bine facut,cu mainile incrutisate si o privire prea serioasa pentru gustul meu.
- Cine esti?spune neclintit din seriozitate.
- Sunt Ray.Incantat.spun intinzand mana dar el nu face acelasi lucru.
- De ce crezi ca poti sa dansezi cu sora mea?
- Pai...eu doar am invitat-o.
- E colegul meu. Las-o mai moale.spune ea parca razand de mine.
- Si daca nu-i dau voie sa danseze?
- Ii dau pace.
- Sunt cu ochii pe tine.Un singur dans.spune dupa un timp in care s-a gandit, apoi pleaca cu celalalt, care presupun ca e amicul lui caci de el nu s-a luat.
Odata ce au plecat ,ma intorc spre ea, care radea in hohote.
- Ce e asa amuzant?spun nedumerit.
- Asa face de fiecare data cand ma vede cu vreun baiat, dar fata facuta de tine e cea mai bestiala dintre toate.spune printre rasete,vărsând cate un strop de bautura pe jos.
- Nu e amuzant.E prea protector pentru binele lui.
- Stiu,dar n-am ce sa-i fac. Dansam azi?
- Bea-ti intai sucul,altfel ii dai jos pe tot.
A scos limba la mine, apoi a dat bautura pe gat dintr-o suflare.
- Ce fata poate face asta?
- Sunt unica.Obisnuieste-te cu asta.
A lasat paharul pe o masa si a inceput sa-si miste corpul pe ritmul melodiei.M-am alaturat lor si am facut acelasi lucru,doar ca in spatele ei,atingandu-i formele de cateva ori.Arata super sexy in hainele astea, iar fundul ei acoperit de colanti tipa sa fie atins.Ma abtin cu greu sa n-o fac,dar cum imi luam ochii de pe el, dadeam de decolteul ei generos ce-i scotea la iveala sânii mari oferiti de mama natura,aceasta parca stiind ca voi venii dupa ea.O atingeam discret crezand ca n-o sa simta, dar la un moment dat, mainile le apuca pe ale mele, le pune pe soldurile ei si le mișcă .
- Ce faci?spun uimit.
- Dansez,nu se vede?spune dupa ce si-a dus mainile pe dupa gatul meu, capul meu fiind acum in scobitura gatului ei.
Mirosul respiratiei ei era ciudata.Oh,Doamne,e beata, dar cum?N-a baut decat un suc,doar daca...
- Ce-ai avut in sucul ala?ii spun la ureche.
- Shh!E secretul meu.spune zambind.
Nu stiu ce era cu mine, dar imi placea ca ma lasa s-o ating.Normal că-mi placea si oarecum imi pare rau ca e doar o alta prada. Palmele mele ii mangaiau mijlocul, ridicandu-i usor maieul si chiar intrand sub el.Pielea ei era asa de catifelata si moale încât imi venea sa gust din ea.Asta nu e treaba mea;nu inca.De la un dans am ajuns la cinci ,cand ea abia se mai tinea pe picioare.La finalul celui de-al cinci-lea dans se intoarce spre mine si ma priveste senzual.
- Ce vrei sa faci?
Nu spune nimic, in schimb ma cuprinde de dupa gat si se apropie de buzele mele.Se leagana usor,capul mutandui-se de pe o parte la alta, cu greu reusind sa-l tina drept.Distanta dintre buzele noastre era acum milimetrica.Ea isi inchide ochii si se apropie,apropie si cand sa ne sarutam cineva ne desparte.
- Ce naiba!spune ea greu, impiedicandu-se in propiile picioare, din bratele celui de acum doua ore.De ce nu ma lasati sa ma distrez?
- Ce i-ai dat?spune fratele ei apucandu-ma de gulerul camasii.
- Eu n-am facut nimic. A baut doar sucul cu care ai văzut-o si tu.spun eliberandu-ma.
- Cea fost in sucul ala?o intreaba pe ea.
- Nu e treaba ta.spune ea rece.
- Distractia s-a terminat. Acasa cu tine.
- Bine.Ray,du-ma tu.spune zambindu-mi cald.
- Potoleste-te. Drew,ia-o de azi.Dimineata e vai de ea.
- Am inteles,sa traiti.Sa fiu prezent?spune blondul luand-o in brate ca pe o printesa.
- Nu!Lasa -mă jos!striga ea zbatandu-se.
- Taci. Sa fi prezent. Inainte sa plece la scoala.Merg dupa masina.
Fratele ei e general in armata sau ce?Zici ca e garda de corp ,nu alta.Iar cu blondul care-i faza?De ce e asa de apropiat de ea?Cei doi o sa ma incurce, asa ca trebuie sa fiu atent.
Astept voturile si parerile voastre dragilor.
Va pup!! :-*P.S. In poza e Josh.
CITEȘTI
"Rapita"
RomanceBeatrice (Tris) este o adolescenta ca oricare alta,care locuieste cu fratele ei mai mare in vila familiei. Totul este normal, pana in viata ei apare un nou coleg de banca care afla ce e si vecinul ei.Viata ei ia o întorsătură neaşteptata:devine iubi...