Inceputul cosmarului.

433 25 3
                                    

Din masina cu toate geamurile fumurii, iese Ray cu ochelari de soare pe ochi si ghiozdanul pe umar. Am ramas muta. Ray e cel care aproape ma lovit?!

- Uita-te pe unde mergi dobitocule.Aproape mi-ai lovit iubita!spune Drew furios ridicandu-ma de pe trotuar.

- Scuze.spun e Ray simplu privindu-mi ochii speriati cu o privire indiferenta,apoi intra in scoala .

- Nu e noul tau coleg?!Cel cu care ai dansat in club?!Întreabă Drew.

- Ba da.spun inca socata.

- Sa stai departe de el.Am o presimțire urâtă legata de el.

- Am inteles.Poti sa pleci.

- Ai grija de tine si nu mai tremura.

Ma saruta scurt pe buze si plecam amandoi in treaba noastra.In clasa intru furioasa si merg langa el.

- Ce dracu ai idiotule?tip eu la el.

- La ce te referi?spune indiferent.

- Era sa ma lovești boule.Ti-ai luat permisul pe sub mana sau ce?

- Poate asta chiar vroiam.

- Dar de ce ai vrea asta?

- Pentru ca esti o mincinoasa, iar eu consider ca astfel de persoane n-au ce cauta pe planeta asta.

- Cu ce te-am mintit?

- Ai spus ca n-ai iubit.

- Pentru asta ai vrut sa ma omori?!Am doar de aseara. Nu te-am mintit cu nimic.

- Filmul a fost mai amuzant cu el,asa-i?

- De unde...tu mi-ai intrat in casa noaptea trecuta?spun uimita.

- Ai dovada?

- Carate din banca mea.spun printre dintii inclestati.

- E a scolii ,nu a ta.

- Bine,fie!spun si ma asez in locul unei colege care lipseste to aș ta saptamana,iar dupa vad eu ce fac.

Nu vreau sa stau in aceeasi banca cu un gunoi. Colegii se uitau ciudat la mine in timpul orelor, iar in pauza de pranz, cand Ray era plecat, fetele m-au intrebat.

- Chiar a intrat in casa ta noaptea trecuta, iar dimineață a vrut sa te loveasca cu masina?

- Doar ati vazut.Si auzit.Nu stiu ce l-a apucat.

- E un ciudat. Am auzit ca a schimbat 20 de licee. In niciunul n-a stat ma mult de doua saptamani.

- Sper ca din asta sa plece dupa prima.Nu-l mai suport.Imi mai e si vecin.

- Tu glumești?

- Camera mea e nas in nas cu a lui.Un pas peste balustrada si e la usa balconului meu.

- Saracuta de tine.Fratele tau ce zice de asta?

- Sta cu mine in camera noaptea,dar cred ca o sa-mi mut lucrurile in alta.

- Foar...Doamne!spune colega dar ceva din spatele meu parea ca a îngrozit-o.

. Curioasa,ma intorc si dau de un Ray sifonat cu un ochi vanat si buza sparta.Chiar si eu n-am speriat dar parca fata lui arata mai bine asa.

- Ce-ai facut iar?intreaba o colega.

- Intreaba-l pe aiuritul de frate al rasfatatei asteia.spune privindu-ma cu ura.

- Fratele ei te-a batut?!

- Doar n-am facut-o singur.

- Nu crezi ca o cam meriti pentru ce-ai facut.Daca afla ca tu ai intrat si in casa,te omoara.

"Rapita"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum