O noapte si o zi impreuna

377 21 7
                                    

~ Black ~

Cu gandul la ce mi-a spus tata dimineata am stat toata ziua.Poate de cumparatorii alesi de mine pot scapa,dar cei ai tatalui meu sunt mult mai bogati. Sansele s-o pierd au crescut.

A reusit toata ziua sa ma surprinda, de la saritul in bratele mele cand am prezentat-o celor trei,la provocarile care le-a pus in timpul jocului, la raspunsul sărutului meu,si pana acum cand nu se mai da jos din bratele mele . Nu ca m-ar deranja, pentru ca si mie imi place s-o tin asa.

- Pot sa te intreb si eu ceva?spune ea.

-Dar sa fie ceva la care pot sa raspund.

- In timpul jocului m-ai sarutat doar pentru ca te-a provocat el?

De nu eram sigur sa-mi spui cum vrei. Acum ce pot sa spun? Ca n-a fost din cauza provocarii? Ca am vrut s-o sarut cu adevarat? Ca-mi place de ea de cand am vazut-o vara trecuta? Ca n-am de gand s-o vand ci s-o tin in siguranta pana ce tata uita de ea? Din motivele astea am sarutat-o,dar cum sa-i spun?

- E chiar o intrebare atat de grea?o aud spunand, astfel iesind din ganduri.

- N-a fost deloc din cauza provocarii.spun dintr-o suflare.

- E tot ce-am vrut sa aud.

- Motivul pentru care mi-ai raspuns la sarut, chiar a fost acela?o intreb curios

- Nu.

- Atunci care e?

- Nici eu nu stiu. Inima mea actioneaza fara acordul meu in ultimul timp.

Asta inseamna ca si ea ma place? Am vrut s-o mai intreb ceva cu subinteles ca sa fiu sigur, dar i-am simtit respiratia regulata, iar mana ei a devenit moale. Cred ca a adormit si sincer nici mie nu mi-ar strica aceasta activitate. Dar probabil ii va fi frig la noapte,asa ca trag usor patura peste noi si adorm si eu.

* * *

Impreuna cu ea, ma plimbam prin parcul verde de langa lac,cu copacii infloriti. Ne tineam de mana, iar mersul nostru era lent si leganat. Amandoi zambeam si eram fericiti. Am ajuns in dreptul unei banci si ne-am asezat pe ea. Eram fata-n fata cu chipul sau alb, delicat, brazdat de un zambet larg si frumos ca soarele de pe cer. Cu o miscare delicata, mi-am dus palma pe obrazul ei alb si l-am mangaiat, iar ea isi ingroapa fata in ea, privindu-ma cu ochii ei mirifici, ademenitori. Incet, chipurile noastre se apropie unul de altul, iar cand distanta dintre buzele noastre e pe cale sa dispara, ea e trasa in spate, iar fundalul se schimba in living-ul meu.

- Ce faci, Bruce? Da-i drumul!tip la uriasul care o tinea.

- De ce s-o faca?aud o voce cunoscuta, iar tatal meu apare impreuna cu alti doi tipi.

- De ce ar tine-o asa?

- A cumparat-o cineva. Nu mai e in grija ta. Luati-o de aici.

Cei doi merg la ea, o iau de maini si o trag dupa ei.

- Nu!tip si ma arunc pe cei doi in incercarea de a o elibera, dar Bruce vine si ma opreste. Lasati-o!

- De ce? Ce te opreste s-o vinzi ca pe celelalte? E doar o marfa.

- Nu! Si nu mai spune asta despre ea! Eu... O iubesc. O iau eu. Lasa-mi-o mie!

"Rapita"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum