Cei 7 - partea I -

378 20 1
                                    

~ Black ~

O noua sedinta cu patronii cluburilor din diverse tari s-a incheiat. Cum le-am spus de marfa care o detin nu le-a venit sa creada . Trei dintre ei vor veni maine s-o vad si sa-si exprime oferta.Calc pe poteca din beton din mijlocul gazonului mergang spre usa vilei, dar ceva de pe spatiul verde imi atrage atentia. Merg mai aproape si vad o carte.

- De ce e asta aici?ma intreb vazand-o.

Ma uit in sus si vad ca sunt sub terasa lui Tris. Poate ia cazut.O i-au cu mine si intru.Il vad pe Adam cu o tava in maini, inseamna ca merge la camera ei.

- E timpul sa-i duci cina?il intreb.

- Da, domnule.spune scurt.

- Da-mi tava.O duc eu.

- Bine,domnule.spune si mi-o da desi nu parea prea incantat.

Merg spre lift si urc la ultimul etaj. Merg pe coridor si ajung in dreptul usii ei.I-au cheia din buzunar si o deschid.Bag capul inauntru si nu o vad pe nicaieri.Intru de tot si merg spre masa.Ceva pe balcon imi atrage atentia.Las tava pe masa si ma apropi, dar ma sperie imaginea care imi intra in raza vizuala.

- Ce dracu!Tris!Tris esti bine?!Spune ceva!strig disperat scuturand trupul fetei patat de sange din fata mea,dar ea nu se misca.

Vreau s-o ridic in brate si s-o duc in pat,dar ceva ma taie cand bag mana sub bratul de pe gresie.

- Ce mama naibi?!

O dau putin la o parte si observ ca ea statea pe cioburile unei cani.Am inceput sa-i pipai corpul si sa scot cat mai multe bucati taioase posibile,bine inteles dupa ce am sunat un doctor.Cand m-am asigurat ca nimic din ea nu ma va mai intepa am luat-o in brate si am dus-o inauntru,pe pat.Era plina de sange,dar asternuturile erau ultima mea problema.

- Cum a... Ce-a patit?ma intreb uitandu-ma la obrajii ei rosii brazdati de dungi negre din cauza rimelului care ia curs.

Ea a plans,dar de ce?Din buzunarul hanoracului rasare un colt de hartie.Il iau si vad poza care i-am pus-o in cartea care a zburat de pe balcon. Probabil ii e dor de ei.Ce pot eu sa fac?Daca ar fi dupa mine as duce-o sa-i vada pe furis, dar nu eu hotarasc ci doar dau oridine ce le primesc de la seful cel mare,adica tatal meu.Se va enerva la culme daca o s-o vada asa, mai ales ca maine vin si aia trei.

Dau sa ma indrept spre usa,dar una din maine primeste o mangaiere din partea degetelor ei, urmand sa fie apucata de acestea.Nu mi-o trag, dar ma asez la loc langa ea.Stransoarea era foarte slaba, parca doar voind sa tina ceva in mana.Capul ei se misca si niste oftaturi ii ies pe gura, plus cateva cuvinte.

- Nu pleca.

- Vrei sa stau aici?reusesc sa spun , privirea devenindu-i sticloasa.

- Mereu.spune apoi scoate un oftat de durere.

- Te doare?

- Da.

- De e ai făcut asta?

- Pentru ca mia fost dor de tine, Drew.

Parca un cutit mi-a injunghiat inima.Ea nu vorbea de mine, nu ca m-as mira,ci vorbea de prietenul fratelui ei.Ce-mi pasa mie?Doar e o noua marfa de-a tatei care va avea aceiasi soarta ca celelalte.Dar daca e asa,de ce ma simt ranit?

"Pentru ca tu nu vrei ca ea sa ajunga ca celelalte."imi raspunde vocea mea interioara.

"De parca tu ai sti ceva.Nu esti asa istet"

" Te rog.Tu sti la fel de multe ca mine.Sti ca iti place de ea.

"Si de cand asta,cupidon?"

" De cand ai vazut-o vara trecuta la San Diego si ati petrecut cateva saptamani impreuna cu familile."

"Rapita"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum