Vechiile obiceiuri

312 10 4
                                    

- Ce-i aia?intreaba vazand ceva pe omoplatul meu.

- Nimic.am spus acoperind zona.

Nu ma crezut, asa ca s-a apropiat de mine. Mia dat mana la o parte si a văzut tatuajul cu simboluri japoneze care reprezentau numele lui.

- Asta?! Cum....a spus uimit.

- Nu prea am fost sanatoasa la cap in ultimii ani.am spus rusinata.

- Pentru asta nu te cert. Dar ma mir ca ai ales genul asta de tatuaj.

- E numele tau. Dar de ce intrebi?

- Pentru ca si eu am facut unul la fel cu numele tau.

Nu am apucat sa procesez ce a spus ca s-a întors cu spatele, si-a dat jos tricoul ,iar in acelasi loc, avea tatuate simboluri. Uimita, am ridicat mana si am mangaiat acea zona, coborand degetele pe traseul coloanei vertebrale.

- In locul tau m-as opri.a spus incordat.

- De ce?am spus retrăgând mana.

- E o zona periculoasa.

- Puncutul sensibil?am intrebat privindul îndrăzneţ.

- Faci dus azi?

Mi-am dat ochii peste cap pufnind in ras si mi-am dat jos hainele, lasand dlla vedere lenjeria neagra.

- Tot ca o fetita te imbraci?

- Termina!am spus aruncand cu sutienul in el, una dintre cupe oprindu-se pe capul lui-ca o palarie- ceea ce ma făcut sa rad.

- Ai curajul sa razi de un barbat cand esti goala pusca in fata lui?!spune oarecum amenintator.

Am incercat sa ma abtin, dar n-am reuşit.

- Pana aici.

Si-a dat jos "palaria" si se apropie de mine, dar la primul pas al lui am alergat in cabina de dus, dar nu apuc sa inchid usile, iar el intra, inchide usile, dar e surprins de apa care a inceput sa ne ude corpurile. Am apucat sa pornesc dusul, dar el era inca pe jumatate imbracat.

- Ce? Doar pentru dus am venit aici, nu?spun neincetand cu rasul.

- Puteai sa astepti sa fiu gata si eu.spune dandu-si parul pe spate.

- Tu ai cerut-o, nu eu. Termina-te.am spus intorcandu-ma cu spatele.

- Credeam ca ti-a disparut rusinea.

- Spre deosebire de tine, am fost prezenta cand s-a împărţit.

Aud cum isi desface cureaua si apoi acel fosnet ca isi da pantalonii jos,urmand ca usiile sa se deschida si sa se inchida din nou.

-Ai noroc ca n-aveam telefonul sau portofelul in ei.spune dupa ce mi-a apucat sanii pe la spate si ma lipit de el.

Un nod imens a inceput sa se stranga in gatul meu si milioane de fiori m-au facut se tremur cand i-am simtit respiratia calda pe gat ,urmand ca buzele lui catifelate sa plaseze saruturi pe pielea mea,in timp ce apa ne stropeste corpurile goale ca o ploaie calda de vara.
Momentul magic ne-a fost intrerupt de vocea idiotului de frate fara care n-as putea sa traiesc de altfel .

-Daca nu coborati in 10 minute fiecare se intoarce de unde a venit!

- Aish!Te-as trimite pe tine undeva!tip nervoasa.

- 9:58!!!

- Mereu e asa ...

- Enervant?Da.Dar de obicei mereu face cum zice.

- In cazul asta sa facem cum spune.

- Nu mai lasat sa termin.Desi o face,eu nu ascult de el.

-Am putea face asta si acum dar ,asta ar inseamna sa nu facem nimic mai tarziu.

"Rapita"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum