- Ce...o vad ca vrea sa vorbeasca, dar ii acopar gura si ii fac semn sa taca.
Silentios,o trag in bucatarie, unde angajatii mei ma saluta, apoi se intorc la treaba.
- Ce s-a intamplat,Black?o aud spunand.
- Tata.Tata e in sufragerie.spun iar pe fata ei incepea sa se observe teama.Nu-ti face griji.Bruce!strig vazandu-l.
- Sefu!Tocmai vroiam sa vin sa va chem.spune uriasul ,si el parand tulburat.
- Da,stiu de ce.Du-o inapoi in camera ei,dar ai grija sa nu te vada vreunul dintre ei.
- Am inteles.
- Dar tu?intreaba ea cu glas tremurând.
- Nu-ti face griji,iubito.Vin imediat la tine.spun,dupa care o sarut si plec dupa ce cei doi ies primii.
Ma calmez si parand fara chef, merg inapoi in sufragerie.Cum ma vede,spune:
- N-ai si tu o camasa?
- Unii dorm la ora asta.
- De cand dormi tu pana la pranz?
- De ce-ai venit aici?spun trecand direct la subiect.
- Cum a fost cu cei 7?Ti-ai spus ofertele lor?
- Da,dar niciuna nu merita.
- Care a fost cea mai mare?
- Henry, 2 miliarde.
- Si ai refuzat suma asta?Pe nicio fata n-ai primit atat de mult.spune,dar prea calm pentru binele cuiva.
- E prea puţin.E fiica de afacerişti.Ar valora cam cat averea părinţilor ei,sau chiar mai mult.
- E bine ca spui asta caci am ales eu un cumparator din cei de care ti-am spus.
- Si cat ofera?spun furios ca fix de asta ma temeam.
- 40 de miliarde,dar e dispus sa dea si dublu daca e nevoie.
Lacomia tatalui meu ma uimeste.Chiar daca e o suma extrema,eu stiu ce fel de oameni sunt cei care-o detin,asa ca nu ma capteaza caci iubita mea e nepretuita.
- E prea putin.spun cu maxilarul inclestat.
- Putin?!E cu putin mai mare decat toata averea noastra.Practic o s-o dublăm.O refuzi?
- Da.Nu merita mai mult decat un deget pentru suna asta.
- Nu conteaza. Va veni dupa ea in seara asta.Pregateste-o de plecare.Voi pleca deodata cu ei.
- Le spun servitorilor sa-ti aduca pranzul.
- Nu stai cu mine?il aud spunand dupa ce i-am intors spatele sa plec.
- Am treaba de facut.spun in timp ce sangele imi clocotea.
Asta nu se va intampla.Iubita mea nu va ajunge pe mainile unuia ales de tata.Trebuie sa fac ceva.Dar ce?Cum s-o salvez?E doar o singura cale:s-o las sa plece.
~ Tris ~
Dupa ce ma adus cu grija in camera,Bruce a incuiat usa si a plecat.Eram speriata.Ce cauta tatal lui aici?Aveam o presimtirea rea, iar gandul ca Black era singur acolo ma panica si mai mult.
Ma plimbam dintr-un colt al camerei in altul asteptand ca Black sa vina la mine.Usa se deschide dupa cinci minute, iar de dupa ea apare Black, pe care il iau in brate cum o inchide la loc.
- Ce s- a intamplat,Black?De ce a venit tatal tau aici?il intreb luandu-i chipul in palme,dar era plin fe lacrimi si parea ingrijorat.
- Trebuie sa te scot de aici,Tris.Trebuie sa fugi.spune luandu-mi palmele intr-ale lui.
- Dar ,de ce?Ce se intampla?
- Tata a gasit un cumparator.Va veni dupa tine diseara.
Mia picat fisa,iar lacrimile au inceput sa curga din ochii mei fara sa le fi dat eu voie.
- Asculta-ma, Tris.Trebuie sa pleci.Te scot din casa pe usa din spate.Cunosti Bostonul ,asa-i?
- Ca pe dosul palmei.De ce?
- Aici esti decand ai fost adusa de Robbie.
- Poftim?! Nu mai sunt in New York de atunci?
- Asta nu conteaza acum.Esti in partea de est. Te scot pe usa din spate si Bruce o sa te ajute sa ajungi langa oras.De acolo fugi la cea mai apropiata sectie de poliţie si ii trimiti aici.Ai inteles?
- Dar cum ramane cu tine?
- Eu voi pleca imediat ce ma asigur ca esti in siguranta.
- Dar cand ne vom revedea?
- Nu stiu, dar promit ca se va intampla.
Nu mai puteam suporta. De ce mereu trebuie sa ma despart de cei pe care ii iubesc?Amandoi aveam ochii ca doua cascade si dupa ce ne-am privit putin, a spus:
- Ai inteles?
- Da.spun sec.
- Sa mergem.
Ma ia de mana, dar cand ne ridicăm usa se deschide si pe ea intra Bruce panicat.
- Avem o problema.spune uriasul?
- Ce mai e?intreaba Black.
- Tatal tau a umplut zona de paznici.Cred ca stie.
- Aish!La naiba!spune Black dand cu piciorul in scaunul de la masa de machiaj.Nu conteaza.Tot o scot de aici.Sa mergem.
Ma ia din nou de mana si iesim pe hol,avand grija sa nu fim vazuti.Noroc ca m-am imbracat cat timp l-am asteptat pe Black si am avut inspiratia sa-mi iau tenisi in picioare.Ajunge la lift ,coboram,iar cand usiile se deschid la parter il vad pe Adam.
- E libera iesirea personalului?il intreaba Black.
- Da,si poteca la fel.spune valetul.
- Sa ne grabim.
Ajungem din nou in bucatarie,unde ne oprim in fata unei usi.
- Foloseste-l daca e nevoie.spune dandu-mi un pistol.
Cu lacrimi in ochi,ma avant la gatul lui si il sarut, sperand ca nu pentru ultima oara.
- Te iubesc.spun plangand cu capul in scobitura gatului sau.
- Si eu te iubesc.Acum,du-te.spune si pleaca.
Bruce o ia inainte, eu urmându-l,iar in spatele meu era Adam.Cu ochii-n patru, mergeam aproape alergand pe poteca inconjurata de gazon, ce ducea spre şosea. La jumatatea drumului un zgomot de arma descarcata ma face sa ma opresc. Cu greu si speriata,imi intorc privirea si-l vad pe Adam intepenit, apoi cade intr-o balta de sange, in spatele lui aparand un barbat imbracat in negru, cu un pistol indreptat spre noi in mana.
- Se pare ca seful avea dreptate.spune el ranjind,luandu-si statia din buzunar cu mana libera. E in curtea din spate cu...spune dar nu apuca sa termine caci Bruce a tras in el.
- N-avem timp de pierdut.Hai!
Ma trage de mana si alergam spre ieşire. Mia luat cam un minut sa ies din starea de soc si sa ma concentrez pe evadare. In spatele nostru se auzeau tot mai multi pasi, iar Bruce ma ferea de fiecare glont care venea spre noi, de parca le-ar cunoaste directia.In fata portii apar alti doi care si-au indreptat armele spre noi,dar Bruce a actionat mai repede decat ei.Am ajuns la poarta, dar era incuiata.Uriasul nu pierde timpul si ma ajutat sa trec gardul.Dar nu apucam caci ceva il trage înapoi si cum piciorul meu era in palma lui,ma trage si pe mine odata cu el,astfel aterizand cu nasul in iarba.Ma ridic scuipand pamantul care mia ajuns in gura, insa mainile imi sunt apucate pe la spate de cineva,inainte sa apuc sa fac ceva.
- Doar nu credeai ca o sa scapi, asa-i?
*******************************************************
Pff gata si pe azi prieteni.
Stiu ca e putin ţinând cont ca n-am postat de mult, dar nu am ce face.Poate unii dintre voi stiti cum e cu invatatul in ultimul am de liceu :))
Sper ca va placut capitolul.
CITEȘTI
"Rapita"
RomanceBeatrice (Tris) este o adolescenta ca oricare alta,care locuieste cu fratele ei mai mare in vila familiei. Totul este normal, pana in viata ei apare un nou coleg de banca care afla ce e si vecinul ei.Viata ei ia o întorsătură neaşteptata:devine iubi...