Trecura doua ore.Vorbeam cu ofiterul Parker, cand ii aud vocea.
- Surioara!
Ma intorc si il vad pe Josh însoţit de Drew, vii si nevatamati, in fata ochiilor.
- Josh!spun sarind de pe scaun si alerg in bratele lui, impiedicandu-ma putin in patura.
Am inceput sa plang pe umarul lui,in timp ce el ma strangea atat de tare in brate,incat abia puteam respira.,dar nu-mi pasa.
- Surioara, esti bine?Ce ti-au facut?Cine te-a răpit?
Am vrut sa-i raspund, dar m-am blocat cand pe usa am intrat Wilson si oamenii lui,iar eu brusc,am inceput sa ma tem;teama ce mi se citea pe fata.Curios,Josh s-a intors si expresia lui a devenit ca a mea
- Jack Wilson,in sfârşit te-am prins.spune ofiţerul zambind victorios.
- Ce cauta el aici?ma intreaba Josh.
- El a fost, Josh.El m-a rapit pe mine si pe celelalte fete.
Parea socat,iar mâinile au inceput sa-i tremure,asa ca mia dat drumul si a mers spre acel monstru care ma privea incruntat.
- Gunoiu' dracu!spune tragandu-i un pumn, apoi altul si altul pana a fost oprit de politisti.
- Domnule Josh,calmati-va.ii spune ofiterul Parker.
- Dati-mi drumu'!Il omor pe nenorocitul ăsta. Cum ai putut sa faci asta, trădătorule!
- O sa-l interogam in cateva momente. Sora dumneavoastra va trebui sa faca acelasi lucru, asa ca fiţi langa ea pana atunci.
Josh s-a calmat si s-a asezat oe un scaun.Am vrut sa ma duc langa el, dar cineva ma apucat de incheietura. M-am intors si l-am vazut pe Drew?Acum,ce-o sa-i spun?
- Esti bine,Tris?spune mai plangand.
- Da,Drew.N-am nimic.spun zambind vinovata.
In urmatoarea secunda, ma luat in bratela sale si ma strans tare, parul parasindu-mi astfel umerii.
- Mia fost atat...spune dar se opreste, se indeparteaza si-mi atinge usor gatul plin de semne pe ambele parti.Ce...cum au aparut astea?
Nici nu stiam cum sa-i explic.Cum era s-o fac fara sa-l ranesc?Cum sa-i spun?
- Te-a atins vre-unul dintre ei?Tris,raspunde!spune scuturandu-ma.
- Ce se intampla?spune Josh venind langa noi,astfel panica a crescut in interiorul meu.
- Uita-te la gatul ei, Josh.Ce crezi ca a patit?spune ironic.
- N-a fost ceea ce credeti!spun vaxand cum chipul fratelui meu s-a intunecat si a vrut sa mearga iar spre Wilson.
- Ce vrei sa spui?spune uimit.
- Eu...fir'ar lui de nod care imi bloca cuvintele sa iasa pe gura.
- Iubito,ce vrei sa spui?Daca nu te-au violat,atunci ce-au facut?Te-au batut?intreaba Drew.
- Imi pare rau,Drew,dar...nu mai pot sa fiu iubita ta.spun in cele din urma,fata lui albindu-se de tot.
- Cum?De ce?spune greu,fratele meu parand la fel de socat.
- Eu...iubesc pe altcineva.
- Ce vrei sa spui?Pe cine?
- Doar nu te-ai indragostit de unul dintre ei?spune Josh bănuitor.
Nu apuc sa-i raspund, caci aud vocea ofiterului.
- Domnisoara Eothen,intrati.
- Cino cu mine,Josh.Mie frica singura.
Fratele meu a dat din cap si am mers in camera de interogatoriu, Drew anuntand ca ramane unde e.Sper ca nu e prea ranit.
Camera in care am intrat era intunecoasa. Avea o masa cu un calculator pe ea,iar unul dintre pereti,o parte din el,cel din spatele biroului,era transparenta, doua persoane fiind in spatele acestuia.In spatele biroului era ofiterul cu niste hartii,iar in fata era Wilson incatusat.
- Luati loc.spune ofiterul.
Josh a inchis usa, apoi ne-am asezat, eu cat mai departe de idiotul ala care imi da fiori.
- De ce ai rapit-o pe fata asta si pe celalalte?
- Pentru bani.spune oftand,Wilson.
- Ce aveai de gand sa faci cu ea?
- S-o vand.Ca pe celelalte.
- Unde sunt celelalte fete?
- In Franta.Respectiv China,Japonia si Brazilia.
- Te-a ajutat cineva?Singur,n-ai fi putut sa le rapesti pe toate.
- Oamenii cu care m-ati adus, plus fiul meu.
- Black e implicat in asta?spune Josh furios.
- Da.ii raspunde Wilson.El trebuia sa se ocupe de Beatrice.
- Nu minţi.spun mai furioasa ca oricand.N-a fost nicicand asa.
- Va ascult,domnisoara.
- E adevarat ca ma rapit,dar fiul lui nu a avut nicio intentie sa ma vanda. S-a prefacut tot timpul ca isi ajuta tatal, dar,pe ascuns,schimba traseul fetelor si ii aresta pe cei care le-au cumparat.Ele sunt in singuranta in Alaska la o cabana.
- De unde sti asta?ma intraba Josh confuz.
- Mia spus el,iar doveziile sunt in camera lui.Daca nu ma credeti,verificati cabana numarul 19 din complexul "White Rose" .
- Cu tine,ce vroia sa faca?ma intreaba ofiterul.
- Ma tinut inchisa într-una din camerele vilei,dar nu ca si cand as fi sechestrata.A avut grija sa nu-mi lipseasca nimic.Ca parte din planul lui, ma prezentat la 7 posibili cumpărători, dar eu trebuia sa ma prefac ca eram tinuta acolo ca la inchisoare sau chiar mai rau.Nici nu va puteti imagina ce sume sunt dispusi sa dea tipii aia pe o fata frumoasa.Urma sa plecam din tara in seara asta, dar pe la pranz a aparul el si s-a schimbat planul.
- Ce s-a intamplat?
- Cineva mia oferit 40 de miliarde de dolari pe ea si am acceptat.Diseara trebuia sa plece in Turcia.spune Wilson.
- Afland asta,Black,fiul lui,iubitul meu,impreuna cu alti doi tipi m-au ajutat sa scap.Cei doi au fost omorati, dar au reusit sa ma treac dincolo de poarta si astfel, am scapat.Dar de el,nu mai stiu nimic.
- Si nici n-ai sa ma sti.
*********************************
Ar fi bine sa incepeti sa va imaginati finalul,dragi cititori,pentru ca povestea se apropie de sfarsit,vreo 4 capitole despartindu-ne de el.
Va pup!! :*
CITEȘTI
"Rapita"
RomanceBeatrice (Tris) este o adolescenta ca oricare alta,care locuieste cu fratele ei mai mare in vila familiei. Totul este normal, pana in viata ei apare un nou coleg de banca care afla ce e si vecinul ei.Viata ei ia o întorsătură neaşteptata:devine iubi...