Din nou impreuna

316 13 2
                                    

N-am putut sa ma stăpânesc. Am lasat trandafirul si am fugit la el cat de repede am putut, cu lacrimi in ochi.Ne-am intalnit lângă podium, unde i-am sărit in brate si ne-am sarutat invartindu-ma in aer.

- Ooooo!spune multimea privindu-ne corpurile lipite scaldate in lumina reflectorului.

Nu stiu cum,dar tot sarutandu-ne, am ajuns din nou in fata ecranului.

- Mai sunt un idiot acum?spune cu fruntea lipita de a mea.

- Da,unul mare.Unde ai fost pana acum?spun plangand lovindu-l in piept,care parca era mai tare.

- O sa-ti spun, dar acum am altceva de făcut.

- Ce anume? Iar pleci?!

- Crezi ca-s ticnit?

- Da,cel mai mare.

- Ok,sunt un ticnit care in clipa asta,in fata atator oameni,te intreaba: Beatrice Eothen, vrei sa fi sotia mea?spune asezandu-se in genunchi.

Cred ca e evident ce am spus.

- Normal ca vreau, Black.

El a deschis o cutiuta si mi-a pus pe deget un inel superb, apoi ma luat in brate si ne-am sarutat iar, in timp ce lumea aplauda, tipa si facea poze.

- Sa ghicesc,tu esti regizorul filmului.spune zambind.

- Eu doar am venit cu ideea. Nu stiam ca va iesi chiar asa asemanator cu ce s-a întâmplat atunci cu noi.

- Unde ai fost pana acum?

- O sa iti spun tot,dar cred ca mai bine ii lasam sa vada filmul in continuare.

Razand,dau din cap si imediat ce am parasit sala,filmul a pornit de unde a ramas. Noi n-am mai stat sa-l vedem, caci stiam deja finalul.

* * *

- Domnisoara Eothen ai explicaţii de dat.spune Lissa venind impreuna cu baietii in sala de asteptare, dupa ce filmul s-a terminat, unde eu si Black stateam pe o canapea si ne sarutam,astfel intreruptandu-ne.

- Bine,ce vreti sa stiti?spun zambindu-le din bratele lui Black.

- Nu stiu ce e mai socant:ce s-a intamplat inauntru sau faptul ca tu sti sa zambesti?spune Louis cam derutat.

- Imi spune si mie cineva de ce filmul s-a terminat exact cum ai fost tu ceruta in casatorie?intreaba Jackson care parea a fi mai derutat decat fratele lui.

- Pentru ca filmul a fost facut dupa o intamplare reala.le rapunde Black.

- Mai precis, filmul e ecranizarea intalnirii mele cu Black.spun privindu-l dragastos pe brunet.

- Adica asa v-ati cunoscut voi doi?!Si eu care credeam ca viata ta e plictisitoare.spune Louis dandu-mi un pumn in brat,dar prieteneşte.

- Cam a fost.Timp de cinci ani.

- Dupa cum arati nu mi se are.Ce ti-ai facut la par?Era asa frumos.spune jucandu-se cu suvitele mele, ce a mai ramas din ele.

- Asta nu e tot.I-ai simtit repiratia?spune Lissa acuzator.

- Pentru asta o pedepsesc mai tarziu.Acum da-mi geanta.spune catre mine.

- De ce?spun dandui-o.

Nu-mi raspunde,ci o deschide si scoate din ea cele doua pachete de tigari pe care le aveam si le-a aruncat in cosul de gunoi de langa noi.

- De ce ai facut asta?spun dupa ce n-am reusit sa-l opresc.

- O tigara e egala cu o zi de viata,iar eu vreau sa petrec cat mai multe cu tine, nu sa le irosesti pe rand in mai puţin de cinci minute.Daca te mai prind iti tau degetele.

- Dar imi place.Ma ajuta sa scap de stres.

- Care stres?La ce rezultate ai.nu mi se pare ca in viata ta exista asa ceva.spune Jackson.

- Da' pe voi cine va intrebat?tip la prietenii mei satula de ciripitul lor.

- N-o sa mai fie asa.Din cauza mea s-a intamplat asta, dar acum sunt aici si totul o sa fie bine.spune Black zambind si ma saruta din nou.

Prietenii mei ne-au invitat la pizza, dar i-am refuzat si am mers direct acasă pentru ca cineva are explicatii de dat.

* * *

Imediat ce am intrat pe usa, am auzit vocea fratelui meu.

- Beatrice Eothen, imi spui si mie de ce apar iar poze cu tine pe... spune pornit, dar se opreste cand ajunge in fata noastra.

- El cine mai e?spune privindu-l incruntat pe Black.

- Josh Eothen, nu ne-am văzut de mult.Te-ai mai maturizat fata de acum sase ani.

- Te cunosc?

- Oh,haide fratioare.E Black.spun satula de incapacitatea fratelui mei de a recunoaste persoane din trecut.

- Black Wilson?Ticalosul care te-a facut sa te indragostesti de el si apoi a disparut?!O,bun venit in cusca leului prietene.De cand te asteptam.spune Josh gata sa sara pe logodnicul meu,dar m-am bagat intre ei.

- O,nu!Daca e cineva care vrea sa-l bata eu sunt Tu stai pe tusa.

- De ce ai discuta cu cineva care ti-a frant inima in ultimul hal si te-a transformat in ceea ce esti acum?

- Pentru ca il iubesc si isi tine promisiunile.

- Dar cum ai dat de el?Spune-mi tot.

- Mai tarziu.Acum mie foame de mor. Ce ai gatit pentru cina?

-.Pui.,dar mai intai mergi si faci un dus.Sti ca nu suport mirosul de tigara la masa.

Am scos limba la el,apoi l-am tras pe Black dupa mine să se schimbe si el de costum.

- Am spus, sa faci dus.urla Josh dupa mine, dar degeaba caci eram deja pe scari.

Am urcat pana in camera mea, unde pe el l-am pos pe pat , iar eu m-am dus in dressing. M-am intors cu o pereche de pantaloni scurti si tricou pentru mine, iar lui i-am adus un tricou si o pereche de pantaloni de trening.

- Ia astea.spun aruncandui-le.

- Nu era nevoie.spune văzându-le.

- Inca imi amintesc ce ai spus despre costume.spun zambindu-i. Vrei sa faci dus?

- Sa facem dus?Sigur.spune dupa ce a ajuns langa mine.

Dintr-o mişcare picioarele mele s-au incolacit in jurul taliei lui si asa am intrat in baie.

- Cum ai stiut care e?intreb dupa ce ma lasat jos.

- Tinand cont de dupa prima usa ai iesit cu haine, iar cealalta e iesirea,doar asta putea fi.

Mi-am dat ochii peste cap, apoi am inceput sa imi dau jos hainele de pe mine.

- Ce-i aia?

*********************************************

Oare despre e vorba???

"Rapita"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum