Adevar,provocare si razbunare.

375 20 6
                                    

Dupa ce gustarile cerute de Black au fost aduse, a inceput jocul.Primul care a invartit sticla a fost Robbie

- Rasfatat-o,adevar sau provocare?spune catre mine,cea indicata de sticla.

- Adevar.spun,caci eram putin speriata de ce provocari ar putea sa-mi de-a tipul asta.

- Cum a fost cand ti-a tras-o Drew prima data?

Punct ochit, punct lovit.Iar mi-am amintit de iubitul meu,sau,ma rog,de Drew.

- Chiar trebuie sa raspund?

- Vrei sa te provoc sa-mi arati cum ai facut-o?

- Tinand cont ca a fost prima data pentru mine,a fost dureros.Fericit?

- Idiotul ala n-a putut sa fie mai atent daca a stiut asta?bombăne Black suparat.

- Vezi cum vorbesti de el.Eu nu v-am insultat iubitele.Cel putin,nu tie.spun ,amintindu-mi ca trebuie sa ma ocup de blonda. E rândul meu.

Spre multumirea mea,am prins prada dorită.

- Rose,adevar sau provocare?spun ranjind malefic.

- Adevar.spune ea tragand cu ochii sageti spre mine.

- De cate ori ti-ai schimbat silicoanele la ordinul lui Robbie?

- Nu ma implica pe mine in treaba ta,mâţ-o.spune Robbie.
- Shhh!ii fac semn sa taca.Pe ea am intrebat-o.

- De cate ori sa-ti spun ca sunt naturala?!

- Vrei sa te provoc sa ne arati cicatricile de la operatii?

- Ma pus de vreo 4 ori.cedeaza blonda.

- A fost asa greu sa recunosti?spun mandra.

- Ia mai taci.E randul meu.Black,adevar sau provocare?

- Provocare.spune brunetul plictisit.

- Te provoc sa ma saruti.Aici si acum.

Oh,n-a facut asta!Robbie,o sa stai degeaba in timp ce logodnica ta se giugiuleste cu alta?! O stai,am uitat!El stie ca ea e o curva.

Cum Black s-a apropiat de blonda,mi-am schimbat campul vizual pana nu am mai auzit sunete de buze miscatoare si am simtit ,pentru cateva secunde o mangaiere pe picior,semn ca Black s-a asezat la loc.

- Tris,adevar sau provocare?spune el.

- Provocare.spun putin mai calma,caci sunt sigura ca el nu va fi cum ar fi fost Robbie.

- Te provoc sa joci o runda fara bluza.

- Da sigur.Sunt minori in camera.

- Ce fel de provocare e asta?Ai uitat cum arata sutienul ei?intreaba Robbie.

- In acest moment nu poarta asa ceva.spune Black facand schimb de priviri perverse cu Robbie.Azi, papusa.

Murmurand injuraturi adresate celor doi,mi-am dat jos rapit puloverul, dar am legat maneciile in jurul sanilor ,dar asta nu inseamna ca cei doi n-au apucat sa vada ceva.

- Tot ce pot spune e ca natura bate chirurgia.spune Robbie privindu-ma cu un oarecare interes

- Ţineţi parerile pentru tine.spun invartind sticla, si,ca sa vezi,pe el l-am nimerit.Adevar s- au provocare?

- Provocare.

- Te provoc sa saruti pasional vibratorul din geanta iubitei tale,in timp ce e pornit.

- De unde sti ce am eu in geanta?spune blonda uimita.

- Tipele ca tine au mereu asa ceva la ele.Deci Robbie,asteptam.

"Rapita"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum