-Deci doar asta e motivul.spun parca dezamagita.
- Ar trebui sa fie altul?
- Vreau in camera.
- Nu ti-e foame?
- Nu.spun, dar stomacul meu se face auzit in secunda urmatoare.
- El te contrazice. Bruce,spune-i lui Adam sa aseze masa.
- Prefer sa manac in camera.
- Acum ramai cu mine.De fapt, tot restul zilei o sa stai cu mine.
- Tie frica sa ma lasi singura sau ce?
- Nu,dar azi n-am nimic de facut, asa ca vreau sa stau cu tine.
- Daca eu nu vreau?
- Nu tu hotarasti aici.
- Atunci macar lasa-ma sa ma schimb.Mie frig.
- Hopa sus!spune ,dupa ce s-a ridicat, eu fiind inca in bratele lui.
- Am si eu picioare.spun miscandu-le ca sa-i dovedesc.
- Stiu.spune ridicand din umeri si inaintand.
Tipul asta incepe sa ma bage in ceata.Ba e barbatul bland,dragastos, a carui privire imi face inima sa bata cu putere,ba e rapitorul autoritar care face ce vrea cu mine.Amigo,hotaraste-te odata.
Urcam cu liftul tot la ultimul etaj , dar nu merge pana in capatul holului, ci se opreste la doua camere distanta de a mea si intra.
- Unde m-ai adus?intreb vazand camera in aceleasi nonculori ca a mea, doar ca in varianta masculina daca vorbim de obiecte.
- Doar ti-am spus ca biroul meu e langa camera ta.Iar a mea e langa birou.
- Ai o casa de cinci etaje,dar tu stai la ultimul?intreb dupa ce ma pus pe pat, iar el s-a dus spre dulap, dandu-si jos sacoul.
- Etajul asta e pentru mine si oaspeti.Primul e pentru angajati, al doilea e o sala de forta,al treilea un spa de lux, iar al patrulea e al tatalui meu si nimeni inafara de el n-are voie acolo.
- El unde e acum?
- Tot timpul e plecat.Vine acasa o zi pe an.
- Oh,scuze c-am intrebat.spun auzindu-i glasul plin de regret si privirea trista.
- Nu-i nimic.ofteaza si zambeste.Acum cu ce sa ne imbracam?
-" Ne"?
- Si eu ma schimb.Ma sufoca costumele din stofa.(el poarta camasa si blugi de obicei.)
- Eu am haine in camera.
- Stiu ca-ti plac hainele barbatesti, de aia vreau sa te imbrac cu ale mele.
- Ce te face sa crezi c-o sa-mi placa?
- Hmmm!!tu porti asta si asta.spune si imi da doua bucati de material impaturite frumos.
Le despatur si vad ca mia dat un pulover cu decolteul in "v"si o pereche de boxeri. Nu aratau rau deloc.
- Sa inteleg ca esti satisfacuta.spune zambind inchizand dulapul cu alte haine in mana.
- Mai nimerit de data asta.Ce faci?!spun vazand ca incepe sa-si descheie camasa.
- Ma schimb.Tu n-o faci?
- In fata ta?!
- Eu o fac in a ta.
- Buna incercare.Întoarce-te.
- Nu vreau.Fa-o tu.apune inlaturand camasa,lasand la iveala un corp perfect, demn de un zeu.
Rosesc cand il vad si ma intorc cu spatele.Fiind sigura ca el nu s-a intors, imi dau jos rochia de pe mine si-l las sa-mi vada spatele gol.Ma aplec dupa pulover, dar il scap cand simt doua maini apucandu-mi sanii, iar spatele meu se lipeste de ceva ce se simte ca un zid cu piele ,si o pereche de buze moi imi saruta gatul, fiind asezate in scobitura acestuia.
CITEȘTI
"Rapita"
RomanceBeatrice (Tris) este o adolescenta ca oricare alta,care locuieste cu fratele ei mai mare in vila familiei. Totul este normal, pana in viata ei apare un nou coleg de banca care afla ce e si vecinul ei.Viata ei ia o întorsătură neaşteptata:devine iubi...