Multumita lui Ray amintirea aceea cu tot cu durerea ei ma acaparat din nou si abia ma abtineam sa nu plang.S-a oferit din nou sa ma duca acasa dar l-am ignorat si am mers pe jos.Mergeam cu capul in jos, parul acoperindu-mi aproape toata fata, cu muzica data la maxim.Treceam printre oameni ca o umbra, ajungand acasa cu 15 minute mai târziu, ceea ce la ingrijorat pe Josh.
- Unde ai fost domnisoara?intreaba dupa ce am inchis usa.
- Am venit pe jos.spun fără sa*l privesc caci nu vreau sa-mi vada ochii inlacrimati.
- Data viitoare anunță-mă.mi-am facut griji.
- Am intarziat doar un sfert de ora.Nu-i asa mult.
- De ce nu te uiti la mine?
- Fara motiv.spun si vreau sa plec, dar el ma prins de incheietura,m-a lipit de perete si mia ridicat fata cu mainile.
- Tu...de ce plangi?spune cu expresie trista.
- De proasta! Spun iar lacrimile s-au amplificat, asa ca l-am luat in brate.
- Ce-ai patit,surioara?Te-a suparat cineva?
- Mi-am amintit de ceva.
- Oh!Iar asta?spune pentru ca stie despre ce e vorba.
Josh era pentru mine frate,mama si tată, asa ca ii spun totul.Il trimit dupa orice,inclusiv tampoane cand n-am chef sa merg .Cand i-am spus de acel baiat, mi-a explicat ca n-are rost, ca e un idiot dupa care nu merita sa plang.L-am ascultat dar amintirea tot doare.
- Surioara,asculta-ma.Lacrimile tale sunt prea pretioase ca sa le irosești pe un baiat care nu si-a dat seama ca o fata il place.
- De unde sa stie?Nici nu ma cunoaste.Prietenii lui sunt de vina.
- Chiar de aia nu merita, micuto.O sa gasesti tu pe cineva.
- Chiar daca o fac,tu n-o sa fi de acord cu el daca nu e pe placul tau.
- Asta e treaba mea nu a a ta.Asa ca nu mai plange ca ma apuca si pe mine.
- Te iubesc,fratioare.Sa nu pleci niciodata ca te omor.
- Unde as putea sa plec?Tot aici voi sta si dupa ce ma insor.Nu pot sa te las singura.Acum du-te si schimbate.Am facut spaghete si asteapta ca cineva sa le manance.
- Ok,sefu.spun dupa care il pup pe obraz, apoi am fugit in camera.
Afara a inceput sa ploua,stricandu-mi planul de a merge la alergat.Am tras pe mine o pereche de colanti negrii,un tricou foarte larg, lung pana sub fund "imprumutat " de la Josh, si am vrut sa cobor la masa, dar un ciocanit ma oprit;ciocanit care s-a auzit la usa balconului.
- Ce Doamne!spun văzându-l pe Ray in balconul meu,ud leoarca.Ce faci aici?!
- Fac dus.Nu se vede?spune oarecum zambind.
- Intra.spun prinzandu-ma de ce vrea defapt.
Dupa ce mi-a udat covorul si si-a scuturat capul ca un caine ud,spun.
- Ce vrei defapt?
- Frumoasa camera.Colectia ta e mai mica decat a surorii mele.spune indicand spre zonele in care postere,adica coltul unde e patul si unde e biroul.
- Am cateva in fabrica.Le primesc in cateva zil... .Nu schimba subiectul.
- Am venit sa vad daca te-ai razgandit in privinta petrecerii.
- N-o s-o fac asa ca nu mai incerca .Trebuie sa cobor.Mai ai ceva de spus?
- Arati super sexy in tricoul asta.spune rânjind pervers.- Iesi afara.spun impingandu-l de la spate dupa care am inchis usa balcunului.
Odata scapata de el,am coborat inapoi la bucatarie unde in loc de Josh si mancare, am gasit un Drew si mancare,plus ciocolata si alte chestii potrivite pentru o seara de film.
- Ce-ai facut cu frati-mi-o?spun caci era de negasit.
L-a sunat tatal vostru si ia spus sa mearga la unul din cluburi sa angajeze niste oameni la paza.Stau cu tine pana vine,apoi pana dimineata ce te duc la scoala.
- De ce trebuie sa ma la de cu dadaca mereu?Sunt destul de mare sa am grija de mine.
- E ingrijorat.Azi a mai disparut o fata din cartierul vecin.E a cincea saptamana asta.Nu vrea sa te lase singura sau cu persoane in care nu are incredere.
- Ma intreb ce s-ar face fara tine.
- Ar angaja un politist sau te-ar lua cu el peste tot.Ai noroc ca ai un frate ca el,cu un amic ca mine .
- Nu puteai sa spui asta fara sa te lauzi putin,asa-i?
- Sa mancam, apoi ne certam sau ne jucam sau ce vrei tu.Am primit ordin sa te ajut si la teme.
- Chiar sunt curioasa.Faci asta numai pentru ca te roaga Josh?Nu te deranjeaza?
- De ca m-ar deranja sa petrec timp cu tine?Astept cu neranbdare astfel de momente.
Zambetul lui nu mai era indraznet ca de obicei,ci foarte drăguț si sincer; ceea ce ma făcut, bineinteles,sa rosesc.
- Se pare ca in sfarsit te-am facut sa roșești,desi ti-am mai spus asta si inainte.Cum de acum ai facut-o si inainte nu?
- S,sa mancam.ma balbai eu asezandu-ma pe scaun.
"Ce te-a apucat?De ce bati asa repede?"vorbesc cu inima mea care a luat-o razna,fapt ce a dus la o tacere totala din partea mea.
* * *
Mi-am coborat cartiile si am mers la masuta din living unde ma astepta Drew,un bol cu popcorn si suc.
Am inceput cu matematica la care parca el era liceanul si eu studenta.Aproape ca habar n-avea idee ce sa faca cu numerele alea.Facea glume pe seama asta ceea ce ma facea sa rad cu pofta.
- Fi-ar.Iar am greșit.spune dupa ce a văzut ca modul de rezolvare care mi la explicat el a fost gresit in privinta ultimului sub punct.
- Nu te mai deranja.N-o sa reusesti.Degeaba incerci.
- Nu ma dau batut.
- Iti pierzi timpul.Sunt m ăa i desteapta decat tine.
- Poate, dar eu sunt mai dragut.
- Imi convine sa fiu urâta si desteapta decat un cap sec aratos.
- Mai facut cumva "cap sec"?
- Poate.
- Pana aici.
A lasat pixul si s-a repezit la abdomenul meu incepand sa ma gadile. Incercam sa-l dau la o parte dar forta mea nu era de ajuns.Nu stiu cum s-a intamplat, dar a ajuns peste mine pe canapea,mi-a ridicat tricoul pana sub sani si-a inceput sa sufle in burtica mea, scotand sunete amuzante si gadilandu-ma in acelasi timp.Tot gadilandu-ma, dar cu degetele, si-a ridicat capul pana la gatul meu , la pus in scobitura lui si ma muscat, ceea ce ma facut sa rad si sa tip in acelasi timp,lasandu-mi un semn frumos,urmat de altele.
- Gata gata!Nu mai pot.spun caci o duceam asa de ceva timp.
- Ti-a placut?spune ridicandu-si capul deasupra mea.
Ochii lui albastrii straluceau ca marea scaldata in soare si erau atat de frumosi incat mam pierdut in ei.Incet, fetele noastre au inceput sa se apropie, distanta dintre buzele noastre disparand si facand loc unei atingeri moi si catifelata ,la fel de dulce ca ciocolata.Mainile mele se jucau cu patratelele lui, iar ale lui imu mangaiau spatele pe sub tricoul larg de si el incapea in el
- 1,2 nu ma faceți sa ajung la 3!
*★******************--********
Asta e tot prieteni.Scuze de intarziere si de faptul ca nu e un capitol prea reusit.
Va aștept parerile si voturile.
Bye!Va pup : * :* :*
CITEȘTI
"Rapita"
RomanceBeatrice (Tris) este o adolescenta ca oricare alta,care locuieste cu fratele ei mai mare in vila familiei. Totul este normal, pana in viata ei apare un nou coleg de banca care afla ce e si vecinul ei.Viata ei ia o întorsătură neaşteptata:devine iubi...