Ultima ora s-a terminat ,in sfârşit, si impreuna cu cei trei, ne-am urcat in masina si de acolo, la cinema. Sincer n-aveam chef si nici nu eram imbracata prea corespunzator, tinuta mea fiind formata dintr-o pereche de colanti de piele mulati,top negru si o jacheta de colegiu neagra cu putin alb,iar in picioare aveam o pereche de Tenisi inalti negrii cu auriu.
- Deci,Tris,ce faci interesant azi?ma intreaba Louis.
- Ar trebui sa fac ceva diferit fata de alte zile?spun nepasatoare aruncand pe geam cel de-al doilea muc de tigara de cand am pornit.
- Normal. Nu in fiecare zi faci 22 de ani.spune Jackson.
- Iar e ziua mea?spun aprinzand alta tigara.
"A mai trecut un an si n-ai venit"gandesc oftand, mai plangand.
- A,da!!!Asa ca,dupa film mergem in club.spune Lisa.
- Nu-s imbracata adecvat.
- Avem haine de schimb in portbagaj.Ne schimbam in baia cinematografului dupa film.
- Cum vreti.asta a fost ultima mea replica pan am ajuns.
In timp ce baietii cumparau bilete, iar Lisa ceva gustari,eu trageam cu ochiul la afisul filmului.In prim plan era un cuplu care fugeau de niste tipi cu arme,iar in partea de jos erau niste imagini cu ei in diferite ipostaze: ea tinuta de un urias in fata lui,ea legată pe canapea in bratele lui cu altul langa ei,una cu ei doi, ea cu capul in poala lui,si una cu ei doi pe pat,imbratisati sub patura.
De ce am un déjà vu cand ma uit la imaginile astea?N-am apucat sa ma gandesc caci prietenii mei s-au întors si am intrat in sala filmului.Ca de obicei,pe mine m-au lasat pe margine in caz ca mi se făcea rau sau vroiam sa plec mai repede.Filmul a inceput.
Senzatia de déjà vu n-a disparut.Filmul care rula in fata mea pe un ecran gigantic, parca imi era cunoscut:fata obsedata de muzica se da de un baiat pr hol,iar acela urmeaza sa-i fie noul coleg de banca,plus vecinul ei,fratele fetei si prietenul lui care o place si devin un cuplu, noul coleg care ii face zile de cosmar fetei si o rapeste din baia cinemaului de ziua ei dupa ce ia pacalit iubitul,fata e dusa intr-o vila de la periferi altui oras unde vede un alt barbat ,care o saruta si descopera ca,colegul ei nu e ceea ce pare.
Filmul asta e,defapt,viata mea din perioada in care l-am cunoscut pe Robbie. Fiecare intamplare e rulata in fata mea, doar ca niste actori participa la ele.Dar cum e posibil,cum?De ce?Cineva isi bate joc de mine sau ce?De cand fata a fost sarutata prima data de barbatul nou intalnit, secventele care le-am trait eu, mi-am apărut in fata ochiilor ,înlocuindu-le pe cele de pe ecran. La partea in care fata ia propus baiatului sa o tina mai mult in brate, n-am mai rezistat ,asa ca am luat-o la fuga spre baie.Lacrimile care nu mi-au mai inundat ochii de aseara s-au intors fortandu-ma sa ma inchid intr-o cabina si sa plang.Habar n-am cat am stat acolo, dar, dupa ce m-am calmat putin,am iesit si m-am spalat pe fata.Cand mi-am ridicat privirea uda spre oglinda, am văzut in spatele meu un tip imbracat in negru cu palarie pe cap si fata in jos.M-am intors speriata, dar nu mai era.A fost doar o iluzie a minţi mele bolnave. M-am sters repede pe fata si am iesit din baie. M-am intors in sala, iar pe locul meu zaresc un trandafir galben.
- Cine a pus asta aici?spun uimita, luandu-l.
- Habar n-am.spune Louis.Ce-i cu fata ta?!
- Nu mai pot sta.Trebuie sa plec.spun deja prea speriata pentru cat pot indura.
- Mai stai putin. Imediat se termină.spune Lisa privindu-ma rugator.
Am cedat si m-am asezat tinand in mana trandafirul. Doar doua persoane stiu ca ador acest tip de trandafiri: Josh si el.
La partea in care baiatul intra brusc in camera fetei panicat,si ii explica de ce a venit talal lui,ecranul a devenit alb pentru cateva secunde, apoi pe el apar doua feţe cunoscute.
- "Dar cum ramane cu tine?"spune fata care defapt,eram eu?!
- "Eu voi pleca cand ma voi asigura ca tu esti in siguranta."zice el ,dar vocea lui nu parea sa fie cea din inregistrare.
- Ce naiba!Tris, aia nu esti cumva tu?spune Lisa, la fel de uimita ca mine,sau poate mai putin,caci eu eram socata.
-" Dar cand ne vom revedea?"spune,iar eu ma ridic in picioare si ma uit in jur,dar inafara ce oameni care habar n-au ce se intampla, nu vedeam nimic.
Brusc,un reflector si-a pogorat lumina asupra mea, fix cand el spunea:
- "Nu stiu,dar promit sa se va intampla."
In timp ce ne sarutam, imaginea se blocheaza, iar lumea se uita curioasa la mine, intrebandu-se ce se intampla. Ma uitam in jur ,dar nimeni altcineva nu mai era in picioare. Cu lacrimi in ochi, nu am mai suportat si am strigat:
- Nu te mai juca cu mine ca un copil.Daca esti aici arata-te! Mie dor de tine, idiotule!tip ca o nebuna, iar oamenii se uitau la mine ca la una.
- Tris,calmea...
Incepe Lisa sa spuna, dar nu poate termina caci o voce se aude tare in sala,iar un nou reflector urmareste o persoana in fata de tot.
- Atunci ti-am promis ca,desi nu stiu cand, ne vom revedea. Imi pare rau ca a trebuit sa treaca atat de mult. Dar,acum sunt aici si sper ca o sa ma ierti ca a trebuit sa astepti atatia ani.
Reflectorul care s-a stins cand persoana a urcat in fata ecranului s-a reaprins, iar el spune cand a devenit vizibil:
- Te iubesc, Tris.
********************************
Sper sa nu plangeti prieteni :)))
Nu stiu daca o sa va placa un capitol atat de lacrimogen,dar eu sper sa da si daca e asa cum cred spuneti-mi intr-un comentariu.
Bye,bye.:* :*
CITEȘTI
"Rapita"
RomanceBeatrice (Tris) este o adolescenta ca oricare alta,care locuieste cu fratele ei mai mare in vila familiei. Totul este normal, pana in viata ei apare un nou coleg de banca care afla ce e si vecinul ei.Viata ei ia o întorsătură neaşteptata:devine iubi...