Adam

439 22 5
                                    

Am mers in baie unde am facut un dus rapid.Cand am ajuns in fata oglinzii ca sa-mi descâlcesc parul, mia sarit in ochi o bereta cu floare rosie.Fratele meu imi dăruise una cand am implinit 14 ani si am pastrat-o intacta,deoarece avea ceva special.Pe spatele fiecarei petale din panza erau scrise juramintele pe care le-am facut intre noi doi , cel mai important fiind "Legatura dintre noi mai presus de orice relatie".Bine inteles ca asta nu era la fel, dar mi-a amintit de Josh, iar asta ma facut sa plang.Cand nu sunt langa el,sub aripa lui protectiva,tristetea ma invaluie.Stiu ca e fratele meu,nu iubitul meu, dar il iubesc mai presus de orice si nu suport sa fiu separata de el.Oare ce face?E bine?Dar Drew?Oare o sa-i mai vad vreodata?
M-am imbracat si am iesit pe terasa.Acolo era o masuta si doua scaune din rachita captusite si un balansoar albastru, plus multe flori.Black avea dreptate.Nu puteam sa evidez de aici decat daca vreau sa-mi fac oasele praf.Lacrimile nu mi-au dispărut ,ba chiar s-au amplificat. Priveam cerul rozaliu ,care se inchidea la culoare din cauza soarelui care se pierdea printre copaci,si zic, parca voind sa transmit un mesaj.

- Josh,orice ai face,sunt sigura ca ma vei gasi.Aveti grija de voi.

Gandurile imi sunt intrerupte de sunetul usii.

- Domnisoara Eothen?aud o voce.

Imi sterg rapid ochii si intru in camera. In ochi imi sare imaginea unui barbat in jur de 25-30 de ani, cu barba rasa scurt, cu par saten si ochi caprui, imbracat ca un valet,avand in mana o tava gri acoperita de un capac de aceiasi culoare.

- Oh!Aici erati.spune zambind.

- Unde altundeva as putea sa fiu?

- V-am adus cina.spune si lasa tava pe masa, apoi ridica capacul,lasand la vedere un bol de spaghete.

- Nu manac mancare grea seara.spun,dar nu e o minciuna.

- Dar ce obisnuiti sa mancati?

- Fructe,salate,sau deseori nimic.

- O Sa-i transmit bucatarului,dar acum va trebui sa va multumiti cu asta.

- Fie.spun dandu-mi ochii peste cap.Mersi...

- Adam.

- Asa.Altceva?

- Atat . Pofta buna.spune si iese, putand auzi cum răsuceşte cheia in broasca.

Astia nu-s prea prietenosi pentru niste rapitori?Oare chiar m-au rapit?Brus stomacul meu sparge linistea, asa ca ma apuc de mancat .Insa n-am ajuns la jumatate, ca am fost plina.O chestie amuzanta despre stomacul meu: de cand am tinut o dieta e obisnuit sa se sature cu un morcov si un ou fiert pe zi, iar de atunci,daca mananc mult,dupa patru ore (timp in care are loc digestia),surplusul il dau afara pe unde a si intrat.Asa a foat primele trei saptamani, dar m-am saturat si nu am mai mancat peste masura niciodata. Am lasat bolul aproape plin acolo unde l-a lasat Adam si m-am indreptat spre pat. Ceasul de pe noptiera indica ora 21:15 .Eram plictisita, dar mi-am amintit de ce a spus Black,si anume ca am un mp3 player in noptiera.Am cautat in cea din dreapta, dar n-am gasit decat servetele, tampoane su betisoare de urechi.Am cautat si in cealalta si l-am gasit in al doilea sertar.Arata ca cel de acasa,adica ca un smartphone,dar ma indoiesc ca ar avea piesele mele in el.L-am deschis si am inceput sa caut o piesa care sa-mi placa.Dar surpriza;toate piesele mele erau in el.Sincer nu prea ma surprins caci creierul tot imi aminteste ca Robbie a intrat in camera mea, sau fosta.
Inainte sa pornesc muzica,m-am dus la dulap cu gandul sa gasesc un tricou mai potrivit pentru somn.Am ales, bine inteles,unul din cele pentru baieti, care acoperea de tot pantalonii scurti,dar in apararea lor abia imi acopereau fundul,expunandu-l de fiecare data cand ma aplec.L-am dat jos pe cel de pe mine,plus sutienul ca nu-l suport cand dorm,si l-am imbracat pe celălalt. Dezavantajul sa ai ditamai balcoanele e ca sar ca doua mingi elastice si daca vrei sa dormi pe burta o sa as i mici probleme;dar eu in alta pozitie nu pot adormi.Mi-am gasit pozitia confortabilă pe care o cautam,am pornit muzica si am adormit.

"Rapita"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum