Planul lui Ray II - Linistea dinaintea furtunii

474 22 2
                                    

Vacanta de primavara e deja la jumatate, dar n-am dispozitia sa ma bucur.De c mi se intampla mie toatea astea?De ce eu trebuie sa fiu chinuita de un psihopat? Nici lumina soarelui n-am curajul s-o vad.Nu ma apropi de ferestre de frica ca ar aparea in fata mea si ar sparge geamul.Medicamentele simt ca le iau degeaba ca nu rezolva nimic.Desi camera mea cea noua e gata de cateva zile, nu m-am miscat din camera lui Josh. Parca ma simteam mai in siguranta aici decat in alte camere.De cand Ray a incercat sa ma ia cu el, băieţii nu m-au mai lasat singura. Chiar daca aveau examene, mergea unul iar celalalt pleca cand primul se intorcea.Profii lor nu comentau deoarece stiau situatia din ziare.

- Cioc cioc!spune Drew din tocul usii avand o tava in maini.

Ii auzeam vocea dar nu puteam sa-l privesc.In ultimele zile incepeam sa plang daca faceam asta. Chipul lui nu mai e la fel.Desi zambeste,ochii lui sunt tristi si indurerati.Abia daca mai are grija de el,semn fiind barba nerasa de 4 zile care ma enerveaza caci ma gadila cand il sarutam.

- E timpul sa mananci.spune asezandu-se pe pat.

- Nu Mie foame.spun dintr-o suflare.

- Trebuie, altfel medicamentele nu isi fac efectul.

- Oricum nu si-l fac.

- Haide,iubito.Te rog,mananca.

- Intai barbiereste-te.spun ridicandu-mi privirea asupra lui.

- Imi place cum imi sta asa.De ce ma pui s-o fac?

- Atunci nu mananc.

- Cu ce te deranjeaza ca e pe fata mea?

- Ma gadila si ma inteapa cand imi atingi fata.

- Dar poate chiar de asta o tin.

Ok,asta chiar ma facut sa rad si pe el la fel.

- Bine. Tu mananca iar eu merg sa-mi tund fata.De acord?

- Nu.Te astept s-o faci apoi apoi mancam amandoi,caci dupa cum canta stomacul tau, nici tu n-ai mancat.

- Bine iubito.Asteapta 5 minute, sau vino cu mine.

-La baie?!

- Nu pot sa te pierd din vedere.Data trecuta am fost jos, iar Ray a intrat la tine in camera.

- Nu vreau sa te vad gol.

- Nu vei vedea mai mult decat ai vazut pana acum,pitico.Haide,sau nu vrei s-o fac?

- Vin,dar ma tem ca nu mai stiu sa merg.

Dau patura de pe mine si incerc sa ma ridic.Pun picioarele pe podeaua rece, imi iau papucii si ma ridic incet.Eram cam intepenita si spre norocul meu,inca nu facusem cunostinta cu podeaua.Drew ma luat de mana si am mers in baie.Eu m-am as zat pe capacul de la toaleta, iar in fata mea Drew isi da jos tricoul si incepe sa-si faca curatenie pe fata.Tricoul il tineam eu. Imi placea mult parfumul lui,iar tricoul ala era preferatul meu, fiind negru cu trupa noastra preferata.Atunci mintea mea a inceput sa intre in actiune.Cum geniala de mine nu si-a schimbat hainele d vreo 5 zile,am dat jos tricoul meu si l-am imbracat pe al lui.

- O nu!Pe asta nu.spune apucând tricoul inainte sa-l trag peste abdomen.

- Te rog.E favoritul meu.spun facand fata de catelus plouat.

- Crezi ca doar al tau?Si eu il ador. Iti dau oricare altul, dar asta e al meu.

- Esti rau.Nu ti-l dau.spun tinandu-l in pumni, el nereusind sa-l traga inapoi in sus.

- Hai mai.De ce esti asa?Te-am ascultat si m-am barbierit. Acum asculta-ma si tu.

- Of,bine.Dar adu-mi altul atunci.Al meu pute prea tare.

"Rapita"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum