Cauza unui sarut-Amintirile

331 15 0
                                    

~ Beatrice ~

Habar n-am ce sa mai cred.Prietenul parintilor mei vrea sa ma vanda ca pe o acţiune a afacerilor lui,iar fiul lui ma salveaza si, mai presus de asta,ii place de mine?!Cum Doamne,poate viata mea sa fie asemenea unui scenariu de film?!Ceea ce e amuzant e ca si eu m-am indragostit de el,desi am un iubit care mama dracu stie ce face acum sau daca ma mai cauta.Eram uimita,derutata,fericita si speriata dar,cu toate astea, am spus:

- Cred in tine,Black.spun ridicându-i privirea plecata astfel incat razele noastre vizuale sa se intalneasca, iar el ma sarutat in secunda doi.

Buzele lui se miscau intr-un ritm pasional, iar limba lui facea un mic dans al dominării cu a mea.Nevoia de aer ne-a facut sa rupem sarutul.

- Pot sa te rog ceva?spun respirand sacadat.

- Orice pentru tine.spune aranjandu-mi o suvita rebela.

- Vreau sa fac baie.Cred ca am luat purici de la javrele alea ca ma mananca pielea de mor.

- Esti rea.spune razand.Bine.Facem băiţa.

Ma ia in brate in stilul miresei si intram asa in baie,unde ma lasa jos pe capacul Wc-ului,iar el porneste apa in cada.

- Am spus "sa fac baie".spun vazand ca isi descheie camasa.

- Oh,haide.Cineva tot va trebui sa te spele pe spate.

- Te oferi voluntar,fara sa ma fi intrebat?

- Tot eu raman seful cat suntem aici.Acum,hainele jos.

Cum chilotii mei s-au pierdut prin living,a fost nevoie doar sa dau jos rochia ca sa fiu goala pusca,asa ca am stat pe WC pana s-a terminat el.Normal ca ma uitam in alta parte, caci nu vreau sa vad nimic legat de partea lui din pantaloni.

- De ce nu deschizi ochii?ma intreaba pentru ca faza cu uitatul in alta parte nu prea functiona,asa ca i-am inchis.

- Daca esti gata,intra,apoi ii deschid.

- Zici ca esti o fetita de gimnaziu.Pana si ele vad mai multe.

- Le las pe ele s-o faca.

- In regula.spune apoi aud cum se misca apa.Am intrat.

Am deschis ochii apoi m-am ridicat si am pasit spre cada.Noroc ca spuma era foarte densa si nu vedeam nimic.Vroiam sa ma asez in partea opusa, dar cum am pus un picior in apa el ma tras in bratele lui.Normal ca m-am speriat si am tipat putin,iar piciorul dinafara spanzura pe margine.

- Ce faci?il intreb cand incepe sa-si plimbe mainile pe corpul meu,in timp ce mădularul sau erect imi cam deranja şezutul.

- Mereu am vrut sa fac asta cu o fata.imi sopteste la ureche dupa ce mia dat parul pe-o parte,apoi ma sarutat pe gat, astfel transmitand milioane de fiori in interiorul meu,iar capul meu s-a lasat pe umarul lui.

- Inca nu pot sa cred ca tu esti baiatul care aproape ma inecat in piscina. Te-ai schimbat mult fe atunci.spun pufnindu-ma rasul.

- De unde era sa stiu ca nu stiai sa inoti?

Mda...o poveste amuzanta.In acea vacanta stateam pe sezlong in timp ce toti erau in apa,iar el a venit si ma aruncat in mijlocul piscinei, si,cum nu stiam sa inot,era sa mor daca nu m-ar fi scos Josh afara la timp.

- Nu degeaba nu stateam langa piscina.spun stropindu-l putin.

- Nu e atmosfera potrivita pentru depanatul amintirilor.

- Dar ce ai vrea sa faci?intreb,dar in locul unui raspuns, cum eram cu capul pe umarul lui,si-a lipit buzele de ale mele, in timp ce,cu mâinile,ma mangaia incepand de la cap pana la feminitatea mea umeda,dar nu din cauza apei.

* * *

Soarele dimineţii isi trimitea razele spre ochii mei, fortandu-ma sa ma trezesc.Sunt tot in camera lui Black, in patul lui,cu capul pe pieptul lui.

Imi ridic capul deasupra lui si,zambind,il sarut pe acele buze moi si dulci.Cand vreau sa ma retrag, simt cum bratele lui se strang mai tare in jurul meu, iar rolurile au fost inversate, acum el fiind deasupra, dar fara ca sarutul sa se rupa.

- E periculos sa trezesti un leu care doarme.spune privindu-ma ca pe o prada.

- Si ce ai de gand?intreb oarecum speriata.

Ranjeste putin,apoi ,cu o viteza uimitoare,capul lui ajunge in scobitura gatului meu, unde incepe sa ma muste.

- Ah, termina!spun tipand si razand in acelasi timp, caci ma gâdila cu degetele.

- Obliga-ma.spune, apoi se intoarce sa muste si cealalta parte.

- Te oblig!

- Ce faci?spune oprindu-se si ridicandu-se deasupra mea.

- Adica...eu... incepeam sa ma balbai.

- O sa vezi acum ce patesc oamenii care ma obliga.

- Asta ce vrea sa insemne?

- Trebuie sa te pedepsesc.

- Nu suna bine.

- O,nu!Nu suna.

- Si ce vrei sa...

Nu apuc sa termin caci buzele lui se zdrobesc de ale mele,sfarsitul acestei "pedepse" fiind un nou orgasm din partea mea.

- Apropo, spune dupa ce am terminat gafaind,buna dimineata, pitico.

- Ce mod original de a spune asta.spun pufnind in ras.

- Hai la micul dejun.

- Ihm,bine.

Ma saruta scurt, apoi ne dam jos din pat.

~ Black ~

Sincer,a fost cea mai frumoasa noapte din viata mea.Dupa atata timp cat am tanjit dupa aroma pielii ei, in sfarsit am pimit-o si mi-a placut ,mai mult decat as fi crezut.

Ma dau jos din pat si merg la dulap.Pentru mine aleg doar o pereche de pantaloni de trening si boxeri,iar ei ii arunc un tricou alb, putin transparent.

- Mersi.spune si il trage pe ea,acesta oprindui-se sub fundul ei bombat si moale.

Tinandu-ne de mana, mergeam spre lift.Distanta dintre noi era inexistenta,mie unul nevenindu-mi inca sa cred ca ea chiar m-a acceptat dupa cate i-am facut.Mergeam pe hol, tacuti,eu putin mai in fata decat ea.Ajungem aproape de sufragerie, dar o opresc si-o trag inapoi cand vad ca nu sunt singur acasa.

******************************

Pfffg in sfarsit am reusit sa postez capitolul.
Imi pare rau ca am stricat rutina cu postarea saptamanala, dar am fost foarte ocupata zilele astea asa ca n-am putut posta.
Sper ca nu ati uitat de cartiile mele in timpul in care am fost inactiva :)))

"Rapita"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum