Planul lui Ray I - Terorizata

481 25 1
                                    

Cu o durere groaznica de cap am inceput incet sa deschid ochii.Zaresc doua chipuri sterse aplecate asupra mea,dar usor ele prind contur, putand sa-i recunosc pe Josh si pe Drew.

- Josh!spun repezindu-ma in bratele fratelui meu,actiunea care a facut ca totul din capul meu sa se invarta si sa-l ingreuneze.

- Esti bine, surioara?De ce ai lesinat?spune strandandu-ma cu bratele lui puternice.

- Tu ai vazut ce e in camera mea?

- Da,si crede-ma,cel care a facut asta va fi prins.

- E acela care ma amenintat.Pun pariu pe ce vrei tu ca el e.

- Ce vrei sa spui?Cine te-a amenintat?intreaba Drew.

- Ray. Dupa ce a venit in clasa cu fata vanata,ne-am certat.A spus lucruri urate despre tine si am aruncat cu telefonul dupa el.L-am lovit in cap,a cazut jos,iar el la calcat si a plecat,dar inainte a spus ca va pleca din oras cu tot cu mine.Tot el a intrat si in casa.

- Cu tot cu tine?Josh crezi ca Ray asta....

- Nu te speria surioara.Oricine ar fi tipul asta, de tine n-o sa se atinga nimeni.

- Mie frica, Josh.Foarte frica.

- Sa nu-ti fie.N-o sa ti se intample nimic.Vechea ta camera e incuiata, iar o alta va fi gata in 3 zile, caci atat dureaza ca sa arate ca precedenta.Pana atunci stai aici,in camera mea.Nu iesi singura din casa,nu raspunzi la numere pe care nu le cunosti,ti mereu geamurile si usa de la balcon incuiate.Vom pune pe cineva sa pazeasca casa cat timo noi nu vom fi aici.Nimeni nu se atinge de tine cat traiesc eu.

- La scoala te intorci după vacanta de primavara.Oricum mai e doar o saptamana pana atunci, asa ca nu vei pierde mare lucru.Te asigur,iubito,ca tu nu vei face parte din lista fetelor disparute in ultimele zile.

Pentru prima data in viata mea nu ma simteam protejata in bratele baietilor mei.Ini era frica de Ray. In orice clipa poate intra in casa si sa daca ce vrea.Ce-am facut sa merit asta?De ce toti imi vor raul?

* * *

N-am mau iesit din casa de 5 zile, pardon camera.Desi noua mea camera e locuibila de 2 zile eu nu mam miscat din camera lui Josh.
Eram singura acasa. Stateam pe patul din camera lui Josh cu spatele rezemat de perete si cu genunchii trasi la piept.Traiam cu frica,aveam sentimentul ca ceva rau se va intampla.Fix atunci am inceput sa aud pasi pe hol;pasi ce se apropiau de usa camerei.Mi-am luat repede telefonul si l-am sunat pe Josh, dar telefonul lui nu se auzea dincolo de usa.

- Alo?

- Josh,Drew s-a întors acasa? Spun incet inghitind in gol.

- Nu,e langa mine.De ce?Tie dor de el?

- E.e. e cineva i.in c.casa.spun speriata.

- Probabil e Steve.

- N.nu.El a plecat sa imi cumpere medicamentele.Josh cred ca e...

Aud pasii tot mai tare iar calnta a inceput sa se miste.

- Nu!tip avantandu-ma pe usa,incuind-o.

- Tris,ce se intampla?spune Josh speriat .

- El e. Incearca sa intre.Josh mie frica. Spun plangand.

- Stai linistita.Ascunde-te undeva.Vin acum.

Tremuram mai rau decat gelatina pe un aparat cu vibratii.Imi era foarte frica. Tipul batea in usa ca disperatul, iar daca continua tot asa o so sparga.

"Rapita"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum