Inapoi acasa

326 12 0
                                    

- Si nici n-ai sa ma sti.spune Wilson.

- Ce vrei sa spui?spun incepand sa ma sperii.

- Crezi ca daca aflu ca cineva ma tradeaza,las acea persoana in viata?!Chiar daca e fiul meu,oamenii mei s-au ocupat de el pana acum.

Brusc,mi-am simtit corpul ca si cand ar fi un bolovan in cadere,aproape ajungand pe jos cu tot cu scaun daca nu m-ar fi prins Josh.Nu se poate.A spus ca o sa ne revedem.Nu se poate sa fi murit.

- Nu....nu cred asta.Nu pot sa te cred.tip in timp ce lacrimile cadeau involuntar din ochii mei.

- Duceţi-l in celulă.spune ofiterul, iar doi politisti au intrat si l-au ridicat pe Wilson.

- Macar ti-ai luat adio" de la el,papusa.spune, apoi iese.

- Puteţi pleca si voi acasa.Va asigur ca nu veti mai avea probleme cu el de acum incolo.

- Am inteles.spune Josh.Sa mergem,surioara.

Corpul meu era prea greu sa sa-l pot misca. Din nou, era sa cad la primul pas, asa ca Josh ma luat in brate, capul fiindu-mi asezat pe pieptul lui.Expresia lui Drew nu ma ajuta.Stiu ca l-am rănit, dar nu pot fi cu un baiat cat timp eu iubesc pe altcineva.Inimii, oricat de mult ai vrea,nu-i pot comanda.

Am iesit din sectia de politie si ,de la usa,baietii s-au luptat cu fotografii ca sa ajunga la masina.Norocul lor ca erau si politisti acolo.

- De ce te-au rapit?Pentru trafic de persoane?E adevarat ca tu si fiul domnului Wilson ati trait o poveste de dragoste?

Erau prea multi oameni, prea multe intrebari,si s-au intamplat prea multe pentru o singura zi. Eram epuizata,atat fizic cat si psihic. Ajunsi la masina, Josh ma aseaza pe bancheta din spate, pe care ma intind ca pe pat, confiscând patura ofiterului.Cei doi s-au asezat in fata si am plecat,dar gandul mia ramas in continuare la acea vila si la ce s-a intamplat acolo.

* * *

La doua zile de la intoarcerea mea acasa, Drew si-a facut curaj ,si eu la fel,a venit in camera in camera unde am stat in tot acest timp si am discutat.

- Cum te simti?intreaba inchizand usa.

- Distrusa e putin spus.oftez fara expresie pe chip, stand rezemata cu spatele de perete.

- Te gandesti la el?intreaba asezandu-se langa mine.

- Nu pot crede ce a spus tatal lui.Mia promis ca o sa ne revedem.

- Nu toate promisiunile pot fi tinute.

- Asa cum ai promis si tu ca o sa ai grija de mine in ziua in care am rapita.

- Tris,asculta.Am fost prost pentru ca nu mi-am dat seama ca nu esti tu. Daca asta e motivul pentru care m-ai lasat balta, te rog sa ma ierti.

- N-are nicio legatura cu asta.

- Atunci?

- Ti-am spus.M-am indragostit de el.

- E mai bun decât mine?

- Nu pot spune ca da.Sunteti la fel, doar ca el are ceva special.

"Rapita"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum