Robbie

432 24 2
                                    

~ Tris ~

- Da-mi drumul matahala!strig încercând sa ajung cu picioarele pe pamant.

M-am trezit intr-o masina lângă cei doi, masina care s-a oprit in fata a nu stiu ce caci astia m-au legat la ochi inainte sa pot vedea ceva.

- Taci odata,moara stricata!spune Ray plesnindu-ma peste fund.

- Aish!Curvaru' dracu'!tip scuipand venin printre dinti.

- Asa vorbeste o domnisoara frumoasa ca tine?spune o voce care nu-mi era cunoscută.

In urmatoarea secunda picioarele mele ajung pe pamant si materialul care imi acoperea ochii a disparut.Clipesc de câteva ori sa ma obisnuiesc cu lumina, apoi vad aceeasi silueta care ma privit in parcare.

- Ce mai faci ,Tris?spune barbatul ridicandu-si privirea.

Era brunet cu ochi albastrii,fara barba,iar zambetul drăcesc era infricosator,dar intr-un fel sexy.

- Te cunosc?intreb incruntata.

- Nu,dar eu te stiu pe tine.

- Norocul meu.Sunt cunoscuta de toti psihopatii.

- Ai o gura cam mare decat de obicei.Ce ti-au facut astia doi?spune ridicandu-se si venind foarte aproape de mine.

- M-au adus aici.Asta au făcut.Daca o sa-mi dezlegi mâinile si ma las sa plec,voi fi din nou eu cea tacuta si simpatica.

- Simpatica esti deja, iar tacuta va trebui sa fi daca vrei sa fim si noi simpatici cu tine.

- Asta sau imi puteti da drumul si fiecarea poate fi cum vrea.

- O sa continui sa ma contrazici?

- Normal ca...

N-am apucat sa termin vorba ca buzele lui au inceput sa se zdrobeasca de ale mele in timp ca limba lui imi explora gura.N-aveam degand sa-l suport asa ca i-am muscat organul care nu era la el acasa.

- Spalate pe dinti inainte sa imi atingi buzele.spun dupa ce s-a indepartat.

- Esti mai egoista decat credeam. Vroiai ca el limba mea sa fie doar a ta.

- Vroiam mai degraba s-o scuip in foc.

- Sunt curios,Robbie,cum ai pus mana pe ea intr-un timp arăt de scurt?Eu n-am reusit in luni de zile.

- Tu cum crezi,Black.aud o voce noua,mai feminină.

Ma intorc si vad o femeie de vreo 20 de ani, blonda cu ochi negrii,inalta din cauza tocurilor si purta o rochie exact ca a mea.Prea multi straini pentru confortul meu.

- Scumpa de Rose.Trebuia sa-mi închipui.spune brunetul din fata mea razand.

- Doar nu era sa-l las sa piarda o asemenea suma,nu-i asa?spune bloda si pot sa jur ca pe fruntea ei scria "profitoare".

- O logodnica mai rea nu ti-ai putut gasi?O sa te manance de vie.

- Spui asta pentru ca o vrei pentru tine.spune Ray sau Robbie sau cine mai e tipul asta,luand-o pe blonda in brate si sarutand-o.

Gestul asta nu mi s-a parut niciodata mai scarbos.

- Mai usor.Se pare ca pe papusica o cam deranjeaza privelistea.spune din nou brunetul.

- Daca m-ai cunoaste ai sti ca nu-mi plac strainii.spun iritata.

- Dar nimeni de aici nu iti e strain.

- Cam toti sunteti inafara inafara de unul, dar cum a pasit in camera asta a devenit.spun privindu-l urat pe cel care o tine pe blonda.Cine esti defapt?Robbie,Ray sau logodnicul parasutei asteia?spun dar ultima parte mia scapat.

- Nu-i cam vorbareata?I- as inchide bucuroasa gura.spune blonda amenintator.

- Ce te face sa crezi ca poti pune intrebari?spune cel pe care l-am intrebat.

- Cel din dreapta mea a fost politicos si mia raspuns.spun ridicand din umeri.

- Cred si eu.La cat de politicos e ti-ar tragio in fata noastra.

- Imi eviti intrebarea.Ce cautai tu la liceu daca esti logodit ?

- Nu e un evident?Cum puteam sa pun mana pe tine daca nu aveam un orizont comun?!

- Deci Ray a fost doar o acoperire.Ca sa ma pacalesti.

- Istetimea ti-a venit cam tarziu, nu crezi?

- De-ar fi fratimiu aici te-ar trimite la 2 metrii sub pamant.

- Nici macar el nu te poate salva acum,rasfatat-o.

- Imi spune si mie cineva de ce m-ati rapit?Vreti bani?Va pot ingropa in ei daca vreti.

- Banii pe care o sa-i facem prin tine vor fi cu mult mai multi.

- C.ce?spun speriata.Ce aveti degand?

- Bruce du-o in camera ei si dezleag-o.Trec eu pe la ea mai târziu.spune brunetul.

In secunda 2 matahala din spatele meu ma pus din nou pe umarul lui.Am inceput din nou sa ma zbat si sa tip nou in timp ce ala urca scarile, foarte multe scari ,incat daca le numaram ajngeam la 400.Eu am obosit doar zbatandu-ma,dar Bruce asta nu parea sa aiba nicio problema.
S-a oprit in capatul holului a deschis o usa unde ma lasat in mijlocul incaperii.Mi-a dezlegat mainile si cat ai zice peste,a iesit si a incuiat usa.

- Nu!Da-mi drumul gorila idioata!tip dand in usa ca nebuna, atat de tare incat pielea de pe articulatiile degetelor mi s-a dus,sangele făcându-si aparitia si la fel si usturimea,dar usa nici nu s-a clintit.

- Dracie!tip lovind pentru ultima data usa cu piciorul.

Gandindu-ma la o cale de scapare mi-a sarit in ochi patut cu baldachir din mijlocul incaperii.Asta ma facut sa ma mai uit putin in jur.Eram intr-o camera decorata in alb si negru, care avea toate dotarile,plus o masa cu machiaje si parfumuri,si orice altceva i-ar mai trebui unei fete ca sa-si imbunatateasca imaginea.M-am ridicat curioasa de pe podea si am inceput sa explorez locul.Pe acea masuta erau exact produsele pe care le folosesc si eu,adica care mi le trimite mama ca sa le folosesc.In sertare erau prinzatoare de par,agrafe,demachiante,discuri din vata,rimele,rujuri etc.Astia mi-au planuit rapirea de ani sau cum se face ca au o astfel de camera?Stai,brunetul a spun ca de luni incearca sa puna mana pe mine, adica timp suficient pentru decorare.Imi indrept pasii spre ceva ce pare a fi un sifonier.Il deschid si dau de multe haine de fata plus ceva tricouri de barbati.Cum au stiut...Desteapta de mine,doar Robbie a intrat in camera mea. De nervi,trantesc usile dulapului tipand. In camera mai era o usa.Intru pe ea si dau de baie care avea toate dotarile.Ce vor astia mai exact de la mine?

- Black.spun soptit amintindu-mi cum ia spus blonda bruneiului. Unde am mai auzit numele asta?De ce imi pare cunoscut?

*****************-*****-**************--*-**-

La Multi Ani, Dragilor!!
V as urez un an nou plin de bucurii si impliniri.
Acesta e primul capitol din anul 2016 si sper sa va placa. Nu uitati sa votati sa va exprimati parerea.
Va pup!!! :* :* :*
P.S.La media e Black doar ca va trebui sa vi-l imaginati cu ochii albastrii. :* :*

"Rapita"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum