Invitatie la petrecere

536 30 4
                                    

Dimineata ,razele soarelui imi deranjau fata,fortandu-ma sa ma trezesc. Capul imi era greu si ma durea.N-aveam niciun chef sa merg la scoala, mai ales ca nu-mi amintesc nimic din ce-am facut aseara, inafara de faptul ca m-am intalnit cu Ray.Ma uit la ceas si observ ca m-am trezit inaintea alarmei.Ma ridic,imi fac rutina de dimineata, ma imbrac si cobor la micul dejun; cei drept,cu greu.

- Neata.spun vazandu-i pe cei doi langa chiuveta.

La auzul vocii mele,s-au intors cu bratele incrucisate la piept si priviri de care m-am speriat putin.

- Ce aveti iar?V-ați trezit cu fata la cearceaf?

- Ce ai avut in bautura de aseara?intreaba Josh.

- Suc.De ce?

- Beatrice Eoten!striga autoritar.Nu cred ca,cu un simplu suc te imbata turta.

- Daca vrei sa ne certam pe tema asta, s-o facem dupa scoala.Acum n-am dispozitia necesara. Da-mi te rog,ceva pentru cap.

- Vrei ceva pentru cap?

- D...Au!!ma loveste dupa ceafa, nu tare,dar mana lui e cam prea grea pentru ceafa mea.

- Mai vrei ceva?

- Pupa-ma undeva!spun printre dintii inclestati,apoi am mers la sertarul cu medicamente si iau o pastila pentru problema mea.

- Nu e frumos ca o fata sa se imbete.spune Drew doar ca mai calm decat Josh.

- E prima data. Nu inteleg de ce va luati atata de mine?Doar pentru ca sunt mai mica decat voi?

- Tris,sti ca nu e asa,dar nu creau sa patesti ceva.Multe adolescente de varsta ta au disparut in ultimele luni si nimeni n-a dat inca de ele.Vreau doar sa am grija ca tu sa nu ai aceiasi soarta.spune Josh.

- Trebuie sa fi chiar obsedat sa ma răpești pe mine.Stai calm.Eu am grija de mine.

- Te iubesc, surioara.spune luandu-ma in brate.Nu stiu ce m-as face daca ai pati ceva.

- Ce ma fac eu fara tine.Ma duci tu la scoala?

- Eu trebuie sa ajung la analize.Drew,te oferi?

- Mai intrebi?spune luand cheile.

- Ma trimiti in cusca leului?spun ironica catre Josh.

- Hai ca nu-i chiar asa rau.

- Bine,doar de data asta.Sa mergem.

***

- Ai fost beton aseara.spune el pe masina.

- Ca tot veni vorba,imi spui ,te rog,ce-am făcut?Nu-mi amintesc nimic

- Pai,ai baut,te-ai intalnit cu un coleg.

- Asta stiu.Mai departe.

- El ti-a propus sa dansati,iar Josh va dat voie.Dansai destul de provocator pe langa el.Pot spune ca flirtai cu el.

- Ce?spun socata.

- Punctul culminant e acum.Ai vrut sa-l saruti, dar am aparut noi, iar Josh s-a luat de el.

- Oh,drace!Cap idiot! Ce mi-ai facut?spun dand cu el de bord.

- Hei,mai usor.N-a fost asa rau.In fond,bautura a facut asta,nu tu.Va înțelege.

- E noul meu coleg de banca. Cum voi mai sta langa el acum?Cine stie ce crede despre mine.

- O sa afli acum caci tocmai am ajuns.

"Rapita"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum