Gimnastica pe marginea patului

418 18 1
                                    

Ma ridic de pe pat si merg la dus. Sper sa reusesc sa-mi spal si mintea caci vreau ca amintirea cu Black peste mine sa dispara, dar cred ca va trebui sa frec creierul cu peria de toaleta caci cu apa nu se duce.
De uituca ce sunt, nu mi-am adus hainele cu mine, asa ca am luat un prosop, cel mai mare pe care l-am gasit si m-am infasurat in el,dar abia ajungea mai in jos de fund.
Fix cand inchid usa de la baie,cea de la camera se deschide si pe ea intra Adam. Si din nou, roseata isi face apariţia pe obrajii mei,in timp ce mainile tin mai tare prosopul.

- App...pranzul,domnisoara.spune bâlbâindu-se si incercand sa se uite in alta parte.

- Bine.Lasa-l pe masa.spun la fel intorcandu-ma cu spatele.

In mai putin de un minut a iesit din camera.Doamne,cat o sa mai rosesc de acum in colo din astfel de lucruri?!

M-am dus la canapea si m-am uitat la haine. Era o tinuta simpla formata dintr-un hanorac alb si o pereche de blugi rupti, plus o pereche de sosete. Tinand cont ca stau inchisa in casa n-aveam nevoie de incaltaminte.M-am imbracat iar parul l-am prins intr-o coada pe-o parte.
Plictiseala a aparut dupa mai putin de doua ore cand stateam cu capul in jos pe marginea patului si maturam parchetul cu parul.Nu stiu cum am facut, dar in loc sa ma ridic,m-am dat peste cap.

- Aa!tip cand capul meu intalneste podeaua, iar picioarele trec peste el,dar culmea,spatele imi ramane rezemat de margine.

- Ce s-...aud o voce dupa ce usa s-a trantit de perete ,apoi un râset copios umple linistea.

- Cum ai ajuns asa?spune cel ce radea, caci nu puteam sa-l vad din cauza parului.

- Oricine ai fi, nu sta degeaba.Ajuta-ma!

Ii auzeam pasii apropiindu-se, urmand sa simt o mana pe fund si una pe picioare,apoi ajung in genunchi si ma ridic mangaind zona capului care a pupat podeaua.

- Imi spui si mie cum ai reusit sa te transformi intr-un covrig? spune Black inca chicotind pe sub mustata pe care n-o avea.

- Nici eu nu stiu.Stateam cu capul in jos, iar cand am vrut sa ma ridic, picioarele au ajuns in partea cealalta, iar capul meu a facut cunoştiinţă cu podeaua.Au!

- Unde te doare?

- Oare?!Nu se vede?spun aratand spre mana care sta lipita putin mai in sus de frunte.

- Se pare ca nu doar zona aia e ranita.spune incruntat uitandu-se la ranile de ieri de pe degetele mele si continua parca ingrijorat:

- Astea cand ti le-ai facut?

- Pe bune?!Ai auzit un mic tipat, dar n-ai auzit cum am batut ieri in usa de aproape am dărâmat-o.

- Esti mai sensibila decat credeam.Trebuia sa-mi spui ieri.

- Nu doare acum.In schimb capul bubuie.

- O sa-ti aduc niste ghiaţă. Stai aici si nu mai face pe femeia minune.

Tipul asta incepe sa ma sperie.Chiar e pe bune?!

- Bun.Unde e cucuiul ala?spune aparand dupa t minute cu o punga cu ghiata.

- Mersi. Acum poti pleca.spun intinzand mana libera dupa punga,dar el nu mia dat-o.

- Lasa-ma pe mine.spune asezandu-se langa mine.

Imi ia mana de pe cap si pune ghiata acolo.

- Prea rece.spun dupa ce un fior ma facut sa tremur.

- Ce-ai fi vrut?Ghiata calda?Ala e dus si nu ajuta la cucui. Chiar n-ai avut altceva de facut decat sa faci gimnastică?

- Faceam curat.Maturam cu parul.

- Nu-ti bate joc de frumusetea de pe capul tau.Altele ar muri sa aibe un par ca al tau.

- Oricat mi-ar da,nu renunt la el oricum.Imi place prea mult Apropo,cum ai venit asa repede la auzul tipatului?

- Biroul meu nu e departe de camera ta.Pot spune ca e chiar vizavi.

- Deci d acum incolo trebuie doar sa tip si vi la mine?

- Nu chiar.In marea majoritate a timpului sunt plecat.Tocmai de asta ma pregateam.

- Intalnire cu iubita?il tachinez eu.

- De ce?Geloasa?

- De ce as fi?

- Bine zis.E prostesc sa fi gelos pe o persoana care nu exista.Dar eu pot sa fiu gelos pe al tau.

- Mda...multi spun asta.

- Te mai doare?

- Capul nu.oftez trista.

- Ok.Trebuie sa plec.Daca ai nevoie de ceva cheama-l pe Robbie.

- Mersi ca mi-ai spus.N-o sa am nevoie de nimic.

- Bin...

- De fapt, vreau ceva.

- Ce anume?

- O ciocolata calda.Vreau sa citesc.

- Credeam ca vei spune altceva.Bine.Ii spun valetului.Pa.

Ii fac cu mana si dispare a usa.

Gandul mia fugit din nou la Drew.Mi-era dor de el de imi venea sa mor.Mi-era dor de atingerile lui,mangaieri,saruturi,tachinari,de tot.Oare cand o sa-l revad?Oare daca l-as ruga pe Black m-ar duce sa-l vad?Normal ca nu,dar o poza?
In timp ce ma gandeam la acest vis imposibil, Adam intra pe usa,lasa chiocolata si pleaca.Cred c-a spus si o fraza, dar nu eram pe planeta asta atunci.M-am ridicat de pe pat si m-am dus la raftul gigantic cu carti. O gramada de carti care le-as citi oricand, greu de ales cu care sa incep.Pana la urma,am ales "Daca as ramane".O scot dintre celelalte si merg pe terasa cu ciocolata in cealalta mana.Ma asez pe balansuar si deschid cartea, dar nu despart bine paginile ca ceva imi cade in poala. Ma uit mai atent si iau bucata de hartie, care in loc sa fie o pagina desprinsa din carte, era o poza.Una cu mine si baietii in parcul de distractii, facuta cand masinutele noastre s-au ciocnit si radeam.Feţele celor doi se vedeau perfect, iar a mea era pe spate.Dintr-o data mia venit sa plang zgomotos si din cauza nervilor si durerii cauze de inima mea franta, arunc cu cana in perete si cartea cred ca a ajuns undeva peste balcon.Picioarele mi s-au inmuiat si strangand poza la piept, am lasat şuvoaiele de lacrimi sa-mi inunde obrajii. Cioburile canii imi intrau in piele,dat durerea n-o simteam caci durerea cauzata de inima era mult mai intensa si o bloca pe cea fizica.Am cazut pe-o parte, cioburile intrand astfel in bratul meu,sangele patand albul hainelor mele.

*********************************************-*****

Gata pe azi.Odata cu acest capitol apare si primul capitol din noua carte "The beauty and bad".Sper sa va placa!!!  :* :*

"Rapita"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum