4

1.4K 126 367
                                    

*Smut içerir. Rahatsız olan varsa okumasın.*

Medyadaki video bölümle alakasız ama He Likes Boys dinleyerek yazdım bölümü o yüzden eklemek istedim tm okuyun şimdi

Harry, bir telefonuna bir de elindeki numaraya bakıyordu. Gözleri iki nesne arasında gidip geliyordu. 'En fazla ne olabilir ki? Darcy'le ilgili konuşabilirim.' diye düşündü. Küçük kağıttaki numarayı tek tek telefonuna yazdı. Son bir kez daha telefonu kontrol etti, yanlış birini aramak istemezdi. Numaranın aynı olduğu fark ettiğinde arama tuşuna bastı ve telefonu kulağına götürdü. Farkında olmadan ayağıyla ritim tutmaya başlamıştı.

"Alo? Siz kimsiniz?" Harry karşıdan gelen incecik ses karşısında şaşırdı.

"Ah, şey Louis Tomlinson ile mi görüşüyorum?"

"Evet benim."

"Ben Darcy'nin kreşinin sahibiyim. Adım Harry Styles."

"Ah, memnun oldum Bay Styles."

"Sanırım bugün Darcy'i erken almaya gelmişsiniz. Kreş için alış-verişe çıkmıştım ve sizinle Liam ilgilenmiş. Eğer size kaba davrandıysa üzgünüm."

"Hayır hayır. Aksine çok nazik biriydi." dedi Louis. Harry, kaşlarının çatılmasına engel olamadı. Neden Liam'ı kibar buluyordu?

"Ben öğrenci velisi tanıma programı hazırlamayı planlıyordum. Bugün fark ettim ki velilerimi yeterince tanımıyorum. Siz de katılmak ister misiniz?" kendi sorusu karşısında Harry bile şaşırmıştı. Veli tanıma programı da neyin nesiydi?

"Elbette bu harika olur."

"Eşinizle gelirseniz çok daha mutlu oluruz. Darcy gibi mükemmel bir çocuk yetiştiren ebeveynlerle tanışmayı çok isterim."

"Huh, şey... Darcy'nin bir annesi yok. Yani biz boşandık. Daha doğrusu hiç evlenmedikte denilebilir. Her neyse ben orada olacağım."

"Pekala Bay Tomlinson. Ben herkesle birlikte size de yeri ve zamanı mesajla bildiririm. İyi akşamlar."

"İyi akşamlar." dedi Louis. Harry, yüzünde büyük bir gülümsemeyle telefonu kapattı. Demek evli değildi? Ama tabii ki bunu Liam'a söylemeyecekti. Eğer Liam bunu öğrenirse, oh, bu hiç iyi olmazdı.

xxx

Kime; Louis Tomlinson ve diğer 9 kişi.
'Bugün kreşte saat 1.30 pm'de yapılacak veli tanıma programı iptal edilmiştir.'

Harry mesajı büyük bir iç çekerek gönderdi. Niall, yine saçma bir şeyler yapıp başını belaya sokmuştu ve yine Harry onun yanında olmak zorundaydı.

"Niall. Seni. Son. Kez. Uyarıyorum. Bir. Daha. Seni. Kurtarırsam. Beni. Becersinler. Tamam. Mı?!" Harry'nin her bir kelimesini bastıra bastıra söylediği cümleden sonra Niall, Harry'e korkuyla bakmıştı.

"Hazz, b-ben özür dilerim. Bir daha olmayacak. Sadece, uhm, üzgünüm."

"Senin saçma işlerin yüzünden veli tanıma programını iptal ettim Niall. Bu ne kadar önemli, biliyor musun?"

"Üzgünüm, gerçekten." dedi Niall ve devam etti. "Ama ben haklıydım. Yani o siktiğimin herifi gelip benim pizzamı- Ah! O herifi gebertmeye gideceğim!" Niall hareketlenirken Harry onun kolunu sertçe tuttu.

"Niall, pizzana başlatma. Olur mu? Şimdi ben seni gebertmeden arabaya bin. Kafanı ezeceğim. Küçük fare."

"Babam gibisin Hazz!" dedi ve kahkaha attı Niall. Az önce sinirden çatlayan o değilmiş gibi kahkaha atıyordu. Çünkü o Niall.

green&blue / larry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin