13

912 90 54
                                    

Niall'la olan texting hikayesini yayımladım. Adı 'Sunshine. || Horan' profilimde bulabilirsiniz. Bu arada bu bölümü yazarın ağzından yazmaya devam ettim, iyi okumalar. x

"Joseph* Malik ve Zain Malik, anneniz ve babanız... Onları kaybettik."

"Harry?"

"Her şey senin yüzünden! Bütün ailemi katlettin! Sıra bana mı geldi? Beni öldüremezsin Harold."

"Harry? İyi misin?"

"Bay ve Bayan Malik'in ölüm sebebinin oğullarının cinsel tercihini öğrenmeleri olduğu söyleniyor."

"Harry? Uyan!"

"Abimi kendine benzettin, ibne!"

"Harry!"

"Eğer abim seni görmüş olmasaydı ailem hayatta olacaktı, siktir git hayatımızdan. Abimin peşini bırak!"

"Harry, beni korkuturyorsun."

"Git kendini becer, ibne."

"Okulundaki herkese nasıl bir pislik olduğunu söyleyeceğim Harold."

"Harry, kendine gel!"

"Abimin seni becermesi hoşuna gidiyor mu? Yalnızca seni kullanıyor."

"Aman Tanrım!"

"Abim senin gibi bir ibne değil. Yalnızca kafası karışık, sen siktir olup gittiğinde düzelecek."

"Harry, iyi misin cevap ver!"

Harry, rüya ve gerçek arasındaki boşlukta sıkışıp kalmış gibi hissediyordu. Uyuyordu, ama sesleri duyuyordu. Rüya görüyordu ama Louis'nin endişesini hissediyordu.

"Harry! Neden ağlıyorsun? Tanrım, sikeyim cevap ver!"

Harry sesleri ayırmaya çalışıyordu.

"Ünlü şirket sahibi Bay ve Bayan Malik hayatını kaybetti."

"Harry!"

Sonunda Louis son gücüyle bağırdığında Harry gerçekliği ayırt edebilmişti.

Yavaş yavaş gözlerini kırpıştırmaya başladı. Louis'nin derin bir nefes alıp verdiğini duydu.

Etrafına baktı. Hala aynı yerdeydi.

"Harry?"

"L-Louis..."

"Beni o kadar korkuttun ki... Kabus mu gördün? İyi misin?"

"B-Ben görmedim. D-Duydum."

"Ne?"

"J-Joe'nun anne ve b-babası... Onlar b-benim yüzümden ö-öldü."

"Nasıl? Anlamıyorum."

"E-Eğer J-Joe benimle tanışmasaydı g-gay olmayacaktı. B-Biliyorum, b-benim yüzümden."

"Ne saçmalıyorsun sen? Gay olmak doğuştan gelen bir şey. Sonradan gay olmak diye bir şey yok."

"A-Ailesi öğrendiğinde ç-çok kız-dılar. J-Joe'ya ve b-bana lanet e-ettiler. S-Sonra b-bizi evden k-kovdular."

"Bunun ölümleriyle ne alakası var?"

"B-Biz gittikten sonra B-Bayan Malik kalp k-krizi geçirmiş, s-sinirinden olmuş. S-Sonra hasta-neye gitmişler. B-Bayan Malik orada ö-ölmüş."

"Peki sonra ne oldu? Yani Bay Malik, ona ne oldu?"

"İntihar, e-etti."

"Neden?"

green&blue / larry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin