kapağı güncellediim! nasıl olmuş? bu da fazla hoşuma gitmedi sanırım kapak konusunda yardıma ihtiyacım var:( her neyse iyi okumalar x
-Merdivenlerden hızla inen polislerin tuttuğu gence baktı Harry.
"Zayn?"
"Harold? Siktir..."-
Louis, Harry'e baktı.
"Onu tanıyor musun Harry? Kavga çıkaran kişi oymuş."
"Bradford'un kötü çocuğu. Formunu koruyor." dedi Harry.
Polislerle birlikte yanlarından geçerken Zayn, histerik bir kahkaha attı. Bu Louis'nin daha fazla kafasının karışmasına neden olmuştu.
"Harry, anlatacak mısın?"
"Şimdi değil Louis. Polislerle gitmeliyiz."
xxx
Polis karakolunda Zayn'in sorgusunu beklerken Louis'nin içi içini yiyordu. Otelin içindeki bir çok eşyaya zarar gelmişti, itibarı zedelenecekti ve bunun gibi şeyler...
"Harry?"
"Efendim Louis?"
"Şu Zayn denen adam, Bradford... Ne demeye çalışıyorsun? Kim bu? Tanıyorsan lütfen anlat çünkü delirmek üzereyim."
"Eski bir olay, yani uzun sür-"
İçeriden çıkan polis Harry'nin sözünü yarıda kesmişti. Polis, oturdukları yere yaklaştı.
"Bay Tomlinson?" dedi polis.
"B-Benim?"
"Bay Malik'in sorgusu bitti. Eğer görüşmek isterseniz sizi bekliyor."
"Evet. Evet istiyorum, lütfen." dedi Louis ve ayaklandı. Polisin hemen önce çıktığı siyah kapılı odaya girdi. Karanlık ve tek bir loş ışıkla aydınlanan oda ürkütücüydü.
Yavaş adımlarla ışık kaynağının tam altındaki masaya ve masanın karşısında oturan Zayn'e ilerledi.
"Ne sikim istiyorsun benden?" diye çıkıştı Louis.
"Hey baksana, sen geçen gece benim barmenlik yaptığım yerde içmiyor muydun?"
"Nerden bileyim ben? Bana hemen kim olduğunu söyle."
"Zayn."
"Adını biliyorum aptal! Ne istiyorsun benden, otelimden?"
"Seninle bir sorunum yok dostum. Otelinde kalan bir arkadaşla sorunum vardı, onu da hallettim sayılır."
"Siktiğimin arkadışını alıp dışarıda dövebilirdin! Senin yüzünden itibarım zedelenecek."
"İşkolik piç kurusu."
"Siktir ordan."
Louis, küfrünü savurduktan sonra bir süre sessizlik oluştu. Bu sessizliği bozan Louis oldu.
"Harry'i nerden tanıyorsun?"
Louis'nin sorusu üzerine Zayn büyük bir kahkaha attı.
"Ah, Harold... Adını Harry mi yapmış? Ne yazık. Abimi unutmaya çalışıyor olmalı."
"Ne diyorsun?"
"Joe... Üzerinden 3 sene geçti."
"Ağzınla kıçının yerini değiştirmeden önce doğru düzgün anlat."
"Harold ölen abimin sevgilisiydi, şuan abimin mirasıyla hayatını yaşıyor. Siktiğimin herifi! Geldi ve iki şirinlikle tüm paraya kondu."
"Harry öyle biri değil." diyerek ayağa fırladı Louis. Zayn'in önüne gelip tişörtünün yakasından tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
green&blue / larry
FanfictionRoses are red, violets are blue. I remember the day green eyes met blue. × Harry!23, Louis!28 Karmaşık bir hikaye, belki biraz smut? Her şey olabilir.