Bölüm CasparIsMineee'a ithafen. İyi okumalar. x
Zayn nefes almak için geri çekildiğinde nefes nefese konuştu.
"Dudakların votka gibi ve ben sarhoş olmak istiyorum."
Liam ona neredeyse yapışmış halde olan Zayn'i hafifçe kendisinden ayırdı.
"Sana olan güvenimi iyice sarsıyorsun, Zayn. Yapma."
Zayn derin bir nefes aldı.
"Üzgünüm yalnızca her zamanki gibi çok güzeldin ve kendimi tutamadım."
Liam başını önüne eğdi.
"Liam..."
"Zayn?"
"Tanrım, sen çok güzelsin!"
Zayn dolu gözleriyle ellerini Liam'ın boynuna doladı ve kokusunu içine çekerek ona sarılmaya başladı. Fazla sıkıca...
Liam da Zayn'in sarılışına karşılık verdi ve bir süre birbirlerine sıkıca sarılmaya devam ettiler.
xxx
Harry salona geçip kendini koltuğa attıktan hemen sonra tekrar doğrulup masanın üzerindeki telefonunu aldı. Rehbere girip Louis'nin adını bulduktan sonra arama butonuna bastı. Telefon birkaç çalıştan sonra açıldı.
"Louis?" diye tek nefeste adını söyledi Harry.
"Harry?"
"Neredesin?"
Louis derin bir nefes verdi.
"Seni ilgilendiriyor mu?"
"Ne?"
Louis tekrar nefes verdi.
"Seni ilgilendiriyor mu dedim?"
Harry'nin gözleri doldu.
"B-Ben..."
"Önemli bir şey yoksa kapatıyorum, Darcy'i kreşten almaya gideceğim."
Harry duraksadı.
"Ama henüz akşam olmadı, Darcy'nin çıkış saatine çok var."
"Ben gerçek anlamda kreşten almaktan bahsediyordum, kaydını sildirmek anlamındaki."
Harry eliyle saçlarını geriye attı.
"Neredesin?"
"Sana ne? Tanrım, senin zorun ne? Evinden kovmaktan beter ediyorsun ve şimdi nerede olduğumu mu soruyorsun?"
Harry bağırarak, "Sana nerede olduğunu sordum!" dedi.
"Bana sesini yükseltme, Harry."
Harry aynı yüksek sesiyle konuşmaya devam etti.
"Ben ağzını becermeden önce nerede olduğunu söyle."
"Siktir git."
Louis, telefonu Harry'nin yüzüne kapattı. Aradan 2 dakika kadar bir süre geçtikten sonra Harry'nin telefonu çaldı. Harry, Louis olduğunu umarak telefona baktı fakat arayan Niall'dan başkası değildi.
"Uzun adam, ne yapıyorsun?"
Harry derin bir nefes verdi.
"Havamda değilim, patates."
"Az çok tahmin ettim zaten, seninki telefonda biriyle konuşup kapattı ve şuan ağlıyor."
Harry şaşkınlıkla ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
green&blue / larry
FanfictionRoses are red, violets are blue. I remember the day green eyes met blue. × Harry!23, Louis!28 Karmaşık bir hikaye, belki biraz smut? Her şey olabilir.