2.11K olmuşuz, mutluluğumu anlatmam imkansız sanırım. Okuyan ve beğenen herkese sonsuz kere teşekkür ediyorum.
Bunun dışında benden Niall'ı Ed Sheeran'la yazmamı isteyen birkaç kişi oldu. Öncelikle Niall'ı herhangi biriyle yazmayı sevmiyorum, yani Niall hikayede bildiğiniz sap olacak. Ama eğer olur da fikrim değişirse ve Niall'ı biriyle yazmak istersem bu kişi büyük ihtimalle bir kız olur. Her neyse, iyi okumalar. xHarry evinde bir sağa bir sola dolanırken aklına gelen fikirle gülümsedi. Louis'nin onu almak için gelmesine 3.5 saat vardı.
Hemen telefonunu arka cebinden çıkarıp kilidi açtı ve Louis'nin adını bulup arama butonuna bastı.
Bir kaç saniye sonra telefon açıldı.
"Harry, bir sorun mu var?"
Harry, Louis'nin telaşı üzerine kıkırdadı.
"Ehm, hayır. Yalnızca bir şey söylemek için aramıştım."
"Huh, dinliyorum."
"Şey, hani bir yerlere gidecektik ya, şey gibi, uhm, randevu."
Harry'nin heyecanının sevimliliği Louis'nin kıkırdamasına neden oldu.
"Evet, Harry. Gideceğiz."
"B-Ben diyorum ki, gitmeyelim."
Louis'nin kıkırtısı durdu ve gülümsemesi söndü.
Harry devam etti.
"Yani gitmeyelim derken, bunu iptal edelim anlamında değil. Dışarıda olmayı fazla sevmiyorum. Ben de düşündüm ki, bana gelebilirsin. Yemekleri ben hazırlayacağım."
Louis'nin kaybolan gülümsemesi daha da genişleyerek eski yerini almıştı.
"Ah, elbette. Bu çok hoş olur, yemeklerini merak ediyorum."
"O halde saat 8'de seni bekliyor olacağım, evi zaten biliyorsun."
Louis sanki yapabilecekmiş gibi daha fazla gülümseyerek yanıtladı.
"Biliyorum, geleceğim."
"Pekala, evde görüşürüz."
"Görüşürüz."
Harry telefonu yüzündeki kocaman gülümseme ve midesinde uçuşan milyon tane kelebekle kapattı.
xxx
Tenceredeki sosu son bir kez karıştırıp altını kapattı ve giydiği mutfak önlüğünü çıkarıp saate baktı. 7.23 PM. Hazırlanmak için 37 dakikası vardı.
Hızlı adımlarla mutfaktan çıkıp merdivenlere ulaştı. Merdivenleri de hızla çıktıktıktan sonra odasının karşısında kıyafetlerinin bulunduğu diğer bir odaya girdi.
Louis zümrüt yeşili istiyor.
Zümrüt yeşili.
Her şey zümrüt yeşili olacak.
Kıyafetlerini renklerine göre ayırdığı için kendini bir kez daha tebrik etti ve zümrüt yeşillerinin olduğu yere doğru ilerledi.
Bu sefer zümrüt yeşili, baskılı bir tişört ve her zamanki gibi siyah dar bir pantolon seçmişti.
Kıyafetleri eline alıp kendi odasına geçti ve elindekileri yatağının üzerine bıraktı.
Üzerindeki pijamalardan kurtulup banyoya girdi ve çok kısa süren bir duş alıp çıktı.
Hemen saçlarını kurutup şekillendirdi. Saçlarıyla işi bittiğinde çekmeceden zümrüt yeşili iç çamaşırı çıkardı.
İç çamaşırını giyecekken vazgeçti ve tekrar çekmeceye yerleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
green&blue / larry
FanfictionRoses are red, violets are blue. I remember the day green eyes met blue. × Harry!23, Louis!28 Karmaşık bir hikaye, belki biraz smut? Her şey olabilir.