21

892 76 140
                                    

Bölüm sonundaki yazıyı da okursanız sevinirim, iyi okumalar. x

Zayn gülümseyerek Harry'e sarıldı ve Harry de ellerini onun beline dolayarak karşılık verdi.

Sarılmayı bitirdiklerinde Zayn kapıyı açıp dışarı çıktı ve Harry hala üzerinden atamadığı şaşkınlıkla kapıyı kapatıp mutfağa döndü. Masanın üzerindeki fincanları suya tutup bulaşık makinesine koyduktan sonra odasına çıktı.

Yatağa ilerleyip yastığın üzerindeki telefonunu eline aldı ve bildirimleri kontrol etti.

12 cevapsız arama
8 yeni mesaj

Harry sıkıntıyla nefes verip cevapsız aramalara tıkladı.

Louis 1.23 pm
Louis 1.24 pm
Louis 1.26 pm
Louis 1.26 pm
Louis 1.27 pm
Liam 1.38 pm
Louis 1.43 pm
Louis 1.45 pm
Liam 2.00 pm
Liam 2.04 pm
Louis 2.14 pm
Louis 2.18 pm

Harry, az çok kimlerin aradığını tahmin etmişti. Cevapsız aramalardan çıkıp mesajlar bölümüne girdi.

Kimden: Louis
"Harry lütfen telefonunu aç, yanına gelebilir miyim? Neredesin?" 1.29 pm

Kimden; Louis
"Harry? Konuşmalıyız." 1.32 pm

Kimden; Louis
"Siktiğimin telefonunu süs diye mi taşıyorsun? Cevap ver artık!" 1.33 pm

Kimden; Louis
"Evine gelmek zorunda bırakma beni." 1.34 pm

Kimden; Liam
"Konuşabilir miyiz?" 1.39 pm

Kimden; Liam
"Harry?" 1.41 pm

Kimden; Louis
"İyi olduğunu bilmeme izin ver Harry, seni merak ediyorum. Lütfen, bir nokta bile koyman yeterli, iyi olduğundan emin olmalıyım." 2.15 pm

Kimden; Louis
"Evine geliyorum." 2.32 pm

Harry saate baktı, Louis en son mesajı 4 dakika önce atmıştı. Bu da demek oluyordu ki büyük ihtimalle bir kaç dakika içinde Louis evde olacaktı. Çünkü o Louis.

Harry, üzerindeki kıyafetlere baktı. Şortlu bir pijama takımı giyiyordu ve üzerini değiştirmek istediği söylenemezdi. O yüzden oturup Louis'yi beklemeye başladı.

5-6 dakika sonra aşağıdan gelen zil sesiyle Harry yerinden sıçrayıp koşarak merdivenleri indi. Kapıya ulaştığında derin bir nefes alıp kapıyı açtı. Kapı açılır açılmaz etrafına dolanan kollar ve tanıdık koku Harry'nin donup kalmasına sebep oldu.

"Louis, bırak." diye düz bir sesle konuştu Harry.

"Tanrım, iyisin. Cevap vermeyince sana bir şey oldu diye o kadar korktum ki..."

"Bırakır mısın artık?"

Harry, ikinci kez Louis'den onu bırakmasını istediği halde Louis geri çekilmeyince Harry onu itmek zorunda kaldı.

Louis aniden itilmenin etkisiyle biraz sendeledi ve dengesini kazandığında Harry'nin tam karşısında durdu.

"Ne istiyorsun?"

"Girebilir miyim?"

"Hayır."

Harry'nin aşırı net cevabından sonra Louis'nin gözündeki ışık söndü.

"Harry, konuşmalıyız."

"Seni yeterince dinlediğimi düşünüyorum."

"Anlamıyorsun, yemin ederim o gece ben kendimde değildim!"

green&blue / larry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin