hey, merhaba. belki çoğunuz bunu okumazsınız, bilmiyorum. ama eğer okursanız beni çok mutlu etmiş olursunuz.
öncelikle bu hikayeye başlama sebebim Lina'ydı diyebilirim, içinde Lilo olan bir hikaye okumak istediğini söyledi ve ben de bunu yazdım, gecenin 2'sinde aklıma gelmişti kurgu. ilk yazdığımda kimse okumaz sanıyordum ama şuna bakın, teşekkür yazısı yazabileceğim okurlarım oldu.
gerçekten her birinize sonsuz kere teşekkür ederim, hikayeye devam etme sebebim sizdiniz. final yapmamı hiç istemeyen Selin'den özür diliyorum ama artık yazacak bir şey bulamıyorum. final bölümünü bile zar zor çıkarabildim.
bu hikaye sayesinde gerçekten çok güzel arkadaşlıklar edindim. mesela Yağmur'la sürekli konuşuyorum, benim için Niall kurgusu bile yazdı, inanbiliyor musunuz?
Yağmur'a ve Selin'e ayrıca -gerçek isimlerinizi sürekli unutuyorum ama- yorumlarıyla beni aşırı mutlu eden zeykerworld02 , Asosyalgirlhazza ve larryftziam28 'e teşekkür ederim.
aslında her birinize tek tek teşekkür etmek isterim, hepinizi çok çok fazla seviyorum. gerçekten iyi ki varsınız.
çok fazla uzatıp okuyanları sıkmak istemiyorum, her şey için teşekkür ederim. aniden final yaptım, son 3 bölüm çok uzun sürede geldi, olaylar beklemediğiniz gibi ilerledi falan. hepsi için tekrardan üzgünüm.
Lilo yazdığım için bana kızan ama içten içe Lilo yazmamı isteyen gizli Lilo shipperlar, sizlere de teşekkürler;)
kısacası her bir yorum için, her bir vote için, her şey için hepinize sonsuz kere teşekkür ederim. yaptığınız her şeyle beni çok mutlu ettiniz, umarım ben de sizi mutlu edebilmişimdir. umarım beklentilerinizi karşılamışımdır.
şu sıralar yeni bir şeyler yazmam imkansız gibi ama yaz tatilinde belki bir kurguya başlayabilirim, eğer siz de burada olursanız bu güzel olabilir, hm?
hikayenin bitmiş olması beni bir daha görmeyeceğiniz anlamına gelmiyor, biliyorsunuz. istediğiniz her zaman bana yazabilirsiniz, her zaman konuşabiliriz. (Twitter: mysunshinexnjh, IG: mysunshinexnjh, Tumblr: horanismysunshinex, Facebook: NH Sevginur)
her neyse toparlamak gerekirse eğer, hepinizi çok seviyorum. gerçekten çok seviyorum. elimde olsa her birinize tek tek sarılmak isterdim. iyi ki varsınız. kısa sürede çok bağlandım size, hiç bırakasım gelmiyor, ama mecburum.
belki ileride ek bölümler koyarım, Ziam olabilir, 5-6 sene sonrası Larry olabilir. her şey olabilir. hatta belki Darcy'nin ilk randevusunu falan yazarım.
hikayeye 3.11.15 tarihinde başlamışım, şuan 23.3.16, yani yaklaşık 4-5 ay boyunca sizinle birlikte hikayeyi devam ettirmişiz.
eğer daha fazla yazarsam ağlamamı durduramayacağım, o yüzden burada bitiriyorum. tekrar hepinize teşekkür ederim, sizi çok seviyorum.
all the love as always. x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
green&blue / larry
FanfictionRoses are red, violets are blue. I remember the day green eyes met blue. × Harry!23, Louis!28 Karmaşık bir hikaye, belki biraz smut? Her şey olabilir.