Biri okulu yok etsin yoksa her bölüm bunun gibi geç gelecek. İyi okumalar. x
Louis cevap vermedi. Yalnızca Harry'e biraz daha yaklaşıp onun dolgun dudaklarını ince dudaklarıyla kapattı.
Harry de onun öpüşüne karşılık verdiğinde Louis onu kendisi ve tezgah arasında sıkıştırdı. Harry ellerini Louis'nin yüzüne sardı ve Louis de ellerini Harry'nin beline yerleştirdi.
İkisi de deli gibi özlemişti, ikisi de sonuna kadar aşıktı, ikisi de karşısındaki için her şeyi göze alırdı. Ama ikisi de aptaldı.
Uzun bir süre birbirlerinden sonsuza dek ayrılmak istemiyormuş gibi öpüştükten sonra Harry nefes almak için geri çekildiğinde gözleri hala kapalıydı.
"Harry, seni o kadar özledim ki..."
Harry yutkundu.
"Tanrım, biz ne yapıyoruz?"
Louis, onun burnuna minik bir öpücük bıraktı.
"Seni bilmiyorum ama ben seni sevmekle meşgulum."
Louis'nin dudakları yeniden Harry'nin dudaklarıyla buluştuğunda Harry bacaklarını Louis'nin beline doladı ve biraz üstüne çıkarak öpüşmelerini derinleştirdi.
Louis, Harry'nin belini düşmemesi için daha sıkı kavradığında Harry'nin ağzından derin bir inleme döküldü ve Louis, Harry hala onun kucağındayken mutfaktan çıkıp kendi odasına doğru ilerledi. Louis, Harry'e göre daha küçük bir bedene sahip olmasına onu taşıyabilecek kadar güçlüydü.
Odaya girdiğinde Harry'i sırt üstü bir şekilde yatağa bıraktı ve onun üzerindeki yerini alıp dudaklarındaki işine geri döndü.
Louis, ellerini Harry'nin başının iki yanına koyarak yataktan destek aldı ve biraz doğruldu. Harry'nin gözlerinin içine baktı ve son bir kez onu öptü. Harry belini yukarı kaldırıp Louis'ye kendini bastırmaya başladığında Louis onu yatağa geri yapıştırdı.
"Kendini sabit tut."
Harry derin bir nefes verdi.
"Neden?"
Louis düz bir şekilde bakmaya devam etti ve sonrasında cevap vermeden ayağa kalkıp üzerini çıkardı, yalnızca iç çamaşırıyla kalmıştı. Hala yatakta yatan Harry'nin üzerine eğilip onu da kendisi gibi soyduktan sonra yatağın içine girdi. Aynı şekilde Harry'i de yatağa soktu.
"Ama-"
"Merak etme, seninle ilgileneceğim güzelim."
Louis, Harry'e arkasından sarılıp ellerini onun vücudunda gezdirmeye başladı. Harry'nin dudakları aralık, gözleri kapalıydı ve Louis bu görüntüyü saatlerce izleyebilirdi.
Louis'nin elleri Harry'nin üzerinde gezindikçe Harry kasıldığını hissediyordu. Louis, hayalet dokunuşlarına devam ederken bir yandan da dudaklarını Harry'nin boynunda gezdirdi. Kulağına yaklaşıp minik öpücükler bıraktı.
"Özür dilerim Louis."
Louis, Harry'nin boynuna dudağını bastırıp doğruldu ve Harry'nin yüzüne baktı.
"Ben de çok üzgünüm, özür dilerim, o kadar sarhoş olmamalıydım."
Harry gülümsedi ve o da Louis gibi doğrularak ellerini Louis'nin boynuna doladı. Louis de karşılık olarak ellerini Harry'nin beline doladı ve anında Harry'nin boğuk inlemesi kulaklarını doldurdu.
Louis, Harry'i yavaşça kucağına aldı ve boynundan ayırarak saçlarını geriye attı. Baş parmağını elmacık kemiklerinde ve yüzünün tamamında gezdirdi. Yüzünün her milimini ezberlemek istercesine Harry'i inceledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
green&blue / larry
FanfictionRoses are red, violets are blue. I remember the day green eyes met blue. × Harry!23, Louis!28 Karmaşık bir hikaye, belki biraz smut? Her şey olabilir.