Hey, çok uzun bir süreden sonra ancak yeni bölüm yayımlayabildim çünkü sınav haftasındayım. Bu arada 1.08K olmuşuz! Ben ilk yazdığımda 2-3 kişi okur falan sanıyordum ama şuan bu sayı mükemmel geliyor.
İthaf isteyenler olmuştu, mobilden girdiğimden ithaf kısmından yapamıyorum ama buraya yazacağım. Bu bölüm @Eleanorc94 ve LouilovesHarry için. Lots of love. x"Giyecek hiçbir şeyim yok! Sikeyim, ne yapacağım?"
Harry yatağının üzerindeki kıyafetlere baktı.
"Niall! Eminim o bir çözüm bulur."
Yatağın üzerindeki kıyafetlerin arasında telefonunu bulmaya çalışırken sürekli öne düşen saçı onu deli ediyordu.
Sonunda telefonu bulduğunda hızla kilidi açıp rehberden Niall'ı buldu.
"Harreh?"
"Ni, kıyafete ihtiyacım var. Nereye gideceğimi bilmiyorum. Ama büyük ihtimalle bir ev. Evet, sanırım öyle. Bilmiyorum! Niall bir şeyler bul bana. Kıyafetim yok. Tanrım, ne yapacağım? Kesinlikle çirkin olacağım ve bu, bu felaket olur. Düşünsene ilk gerçek bir randevu olmayan randevunda çirkin olduğunu? Delire-"
"Beş dakika sonra oradayım."
"Seni seviyorum Ni!"
"Kapat."
"Aptal." dedi ve kıkırdayarak telefonu kapattı.
xxx
"Bak Harreh, o lacivert saten gömlekle o pantolon güzel oluyor ama sen lacivert giymek istemiyorsun."
"Şu kırmızı olana ne dersin? İlk gerçek bir randevu olmayan randevu için fazla mı seksi?"
"Onu giyersen adam seni olduğun yerde becerir."
"Of, ne giyeceğim o zaman?"
"Buluşacağın adam, Louis miydi?"
"Evet, Louis."
"Favori rengini biliyor musun?"
"Evet! Aman Tanrım, evet biliyorum! Zümrüt yeşili."
"Oh, bu iyi. Gözlerinin rengini de ortaya çıkaracaktır. Sana o renkte bir gömlek hediye ettiğimi hatırlıyorum. Nerede o?"
"Bekle, o buradaki dolapta değil."
"Ne?"
"Niall, benim ayrı bir odada kıyafet dolaplarımın olduğunu bilmediğini söyleme."
"Ne odası? Harry sen erkek olduğuna emin misin? Birden fazla dolabın mı var? Sen bir kaçıksın."
"Çok konuşma ve benimle kıyafet diyarına gel!"
Harry oyuncu bir havayla uçuyormuş gibi odadan çıkarken zavallı Niall onu takip etmekten başka bir şey yapamadı.
Harry'nin yatak odasının karşısındaki odaya girdiklerinde Niall gözlerinin yerinden çıkıp kıçına girdiğini düşündü. Lütfen ama, hangi ruh hastası kıyafetleri renklerine, türlerine, boylarına ve şekillerine göre ayırıp her biri için ayrı dolap yaptırır ki? Elbette Harold Edward Styles!
"Harry, seni sikeyim."
"Bak, yeşiller şu tarafta. Onlar da içinde ayrılıyor. İşte fıstık yeşilleri ve... Ve evet, zümrüt yeşilleri!"
"Harry, cidden seni sikeyim."
"Senin aldığın gömleği mi giymeliyim? İçinde kırmızılar olan da güzel gibi duruyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
green&blue / larry
FanfictionRoses are red, violets are blue. I remember the day green eyes met blue. × Harry!23, Louis!28 Karmaşık bir hikaye, belki biraz smut? Her şey olabilir.