Cevaplar x

661 35 162
                                    

Harry'e sorulan sorular:

zeykerworld02: "Ne soracağımı bilmiyorum. Dur. Aklıma bişey geliyor. Neden bu kadar safsın? Cidden neden?"

"Uhm, saf olduğumu mu düşünüyorsun?" başını önüne eğer ve gülümseyerek geri kaldırır. "Umarım iyi anlamdadır, ama neden bilmiyorum. Sanırım çok üzülen insanlar diğerlerine göre daha saf oluyor, ne dersin?

larryftziam28: "Tatlım neden bu kadar üzüyorsun kendini? Affet Louis'yi."

"Ne diyebilirim bilmiyorum" gülümseyerek devam etti. "Sanırım hayatımda birinin olması bana iyi gelmiyor. Ama senin için bunu düşüneceğim."

LouislovesHazzy: "Çok güzelsin umarım biliyorsundur?"

"Şey, çok teşekkür ederim. Çok iyi hissettirdin. Ama yeterince güzel olduğumu düşünmüyorum. Her neyse yine de teşekkür ederim."

LouislovesHazzy: "Gay olmasaydın ve ben sana yürüseydim ne yapardın?"

"Sanırım karşılık verirdim, çünkü... Çünkü neden olmasın? Ama ne yazık ki gayim, şansını kaybettin güzelim!"

Asosyalgirlhazza: "Canının en çok yandığı zamanı hatırlıyor musun? Canını yakan neydi?"

Başını önüne eğer ve burukça gülümser. "Ailem, onların beni bu halimle kabul etmemesi..."

Asosyalgirlhazza: "Sana çok aşığım biliyor musun? Hatta hakkında hikaye yazıyorum. Okumak ister misin? Belki bana nasıl seviştiğini anlatırsın ve bende gelecekte seni hikayemde seviştiririm."

"Duyguların beni mutlu etti ve benim için bir hikaye yazmak mı? Tanrım, beni mutlu ettin. Ne? S-Sevişmek mi?" Utanarak başını önüne eğer. "Şey belki onu atlayabiliriz, ne dersin?"

Asosyalgirlhazza: "Ailenin seni terk ettiği anı anlatır mısın?"

"Onlara gay olduğumu açıkladım, bir süre hiçbir tepki vermediler. Daha sonra babam odama gitti ve kısa süre içinde elinde bir bavulla oturduğum yere geldi. Beni kolumdan tuttu ve kapıya götürdü, bavulu elime verdi ve, ve gitmemi söyledi." Yukarı bakarak gözündeki yaşların akmasını engelledi ve devam etti. "Sanırım bu kadar."

BloodLHE: "Amk git Louis'yi affet. Tamam kullanılmış gibi hissediyorsun ama neden affetmiyorsun ki? Affetmek sünnettir."

"Her insan hata yapar. Ama büyük hataları affedersen hata yapan kişi bunu tekrarlar."

Htcturkmn: "Louis'nin senden önce biriyle birlikte olması senin için neden bu kadar büyük bir sorun?"

"Birlikte olduğu kişi sıradan biri değil, benim arkadaşım ve Louis bana beni ilk gördüğünden beri boş olmadığını söyledi ama gidip Liam'la birlikte oldu. Ona güvenmiyorum."

Louis'ye sorulan sorular:

zeykerworld02: "Kızın çok tatlı. Şeker ile mi yaptın onu? Ayrıca diğer bölüm bence sıçtın."

"Aww, Darcy'nin tatlığına söyleyecek lafım yok. Şeker değil ama nasıl yaptığımı anlatabilirim? Hatırladığım kadarı. Bilirsin, o gün de sarhoştum..." Ekrana iyice yaklaşır ve son yazılanı okumaya çalışır. "Neden sıçmışım?"

larryftziam28: "Bir daha sarhoş olma. Harry'i üzdün bir daha seninle sevişmezse görürsün."

"Kendimi affettirebilirim, değil mi?"

LouislovesHazzy: "Nedense ismini okuyunca bile küfrediyorum. Sence neden?"

"Harry'i üzdüğüm için mi? Ama yemin ederim sarhoştum. Onu üzmek, isteyeceğim son şey bile değil."

green&blue / larry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin