DÜŞÜŞ

83 26 28
                                    

Bayanlar Baylar, bilekliğin sesi olan kızı multimedia da. Diğer adıyla Ying (yakında asıl adını öğreneceksiniz ama ;) ).

31.01.2015

"Kayıtta mı, tamam kayıtta. Pekala, nereden başlamam gerek? O kadar çok şey oldu ki, pekala. Önce kendimi tanıtayım. Ben Adel. 14 yaşındayım, bu yıl 15 olacağım ve yakında deliler hastanesine gideceğim. Büyük ihtimale. Neden böyle bir şey düşünüyorum. Çünkü eminim. Hangi akıllı insan zihninde sesler duyar ya da hiç olmadık yerde sayı söyler ki? Yeni yılda, o tuhaf rüyadan sonra uyandığımda ilk olarak 10 dedim ve bileğimde ne var bakın. Bu olmadan önce siyah beyaz karışık bir kar yağdı. Bileğim bir anda yanmaya başladı ve bu sembol oluştu. Yani Ying'i. Lanet olsun, şuan ölümüne korkuyorum. Bu, bu şey normal değil. Kolumda bir anda bu lanet şeyin oluşması, hiç normal değil.

Bugün 9 dedim. Dersin ortasında 9 dedim ama neden bilmiyorum. Tanrım... bana neler oluyor. "

28.02.2015

"N'aber kamera kaydı. Bugün 8 dedim. Neden dedim, bilmiyorum ama bir nedenden dolayı geri sayım benzeri bir şey yapıyorum. Harika değil mi? Kaderim beli oldu. Neden şuan kayıda çekiyorum? Çünkü deliler hastanesine gittiğimde bana ne olduğunu çözebilmeleri için ellerinde bir ipucu olmasını istiyorum. 8 sayısını, rakamını ya da her ne haltsa, beden dersinde söyledim ama... sadece bu. Geri geri sayıyorum. Ama bunu ne için yaptığımı bilmiyorum. Keşke bilseydim. Keşke bana ne olduğunu anlamam için bir ipucum olsaydı."

31.03.2015

"Halisinasyonlar görmeye başladım ve doğal olarak asıl kendimi çekme sebebim olan şeyi haber vermek için açtım kamerayı. Bugün 7 dedim. Aslında demedim. Yazdım. Matematik sorusu çözerken doğru sayıyı söyledim ama tahtaya yazdığım o sayı değil 7'ydi. Bu iş tuhaflaşıyor. Ne yapacağını bile bilmiyorum. Sanırım annemlere bu olanları anlatıp sonsuza kadar bir oda dolusu deliyle korkunç bir ortamda yaşamam gerek ama sanırım bunu bir süre sır olarak saklayacağım. Belki bir düzelme filan kaydederim. Hah, kimi kandırıyorum. Neyse, sanırım bunu düşünürken bir yandan da Portal adlı oynumu oynayacağım. Sende benim uzun uğraşlarımı izlersin sevgili kamera. Bence de güzel plan."

30.04.2015

"Zaman, o kadar hızlı ilerliyor ki. Eskiden bulanık gördüğüm Halisinasyonları şimdi daha net görüyorum. Ama gördüğüm şey bir anda belirince kendimi The House 2'da gibi hissediyorum. Cidden. Her an karşıma çıkıp beni boğabilirmiş gibi hissediyorum. Aniden beliriyor ve aniden kayboluyor. Şimdi hatırladım da tüm bu süre zarfında şu sesi hiç duymadım. Sana anlatmadım mı? Beynimde sürekli sesler duyuyordum. Yeni yılda gördüğüm o tuhaf rüyadan sonra bir daha o sesi hiç duymadım. Bu arada bugün okula 2 yeni erkek geldi. Dawson ve Alp. Benle uğraşacak iki yeni insan daha, NE MUHTEŞEM!"

31.05.2015

"Okulların kapanmasına çok az kaldı. Sonunda! Uzun bir süre kimse bana "Hugo" demeyecek. Bana neden öyle dediklerini bile bilmiyorum. Ama sıkılmaya başladım. Hatta onlara bundan rahatsız oşduğumu bile söyledim ama yok olmuyor! Neyse, bugün 5 dedim. Her ay bir sayı ya da rakam. En iyisi biz bunlara sayam diyelim. Hem sayı hem de rakam. Çok zekiyim! Neyse bu sefer 5'sayamını masaya çizerek yaptım. Hemde çiçekli filan. Yani... Tanrım korkumu gizlemek hiç bu kadar zor olmamıştı. Lanet OLSUN! Ağlamak istiyorum. Delicesine bağırmak. İçimde kötü bir his var. Sanki çok kötü bir şey yapacakmışım gibi hissedi..."

30.07.2015

"Özür dilerim sevgili kamera. Geçen sefer elektrikler kesildi ve bilgisayarımın şarjı bitti. Bugün 6 dedim ve bir rüya gördüm.

Dilerim... #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin