1 AY

96 24 15
                                    

Multimedia da Dilerim... için düşündüğüm bir hikaye kapağı var. Sizce değiştireyim mi yoksa böyle mi kalsın.

-Tanrısal bakış açısından-

Adel Min'e yalvarırken Min içinden kahkaha atarak Adel'e yaklaştı. Omzuna dokunduğunda eli siyah bir mürekkep gibi eridi ve Adel'in vücudunda yayılmaya başladı.

"Biliyor musun Adel, çok safsın."

Adel şaşkın şaşkın Min/Ying'e baktı.

"Biraz haberleri izleseydin Begüm'ün tam 3 yıl önce bir araba kazasında öldüğünü bilirdin."

Adel Begüm olması gereken şeye baktığında ondan siyah parıltılar çıktığını gördü. Min'den kurtulmak için çabalamaya başladı.

"Hepsi oyun muydu?"

"Tabii ki de oyundu. Başka nasıl tam kapasiteye ulaşabilirim ki. Bedenine ihtiyacım var senin tek demen gerek şeyi söyledin. Artık benimsin."

Siyah sıvı Adel'in bedeninde küçük delikiler açarak içine akmaya başlayınca Adel acıyla çığlık attı.

"Merak etme tatlım. Önce senin intikamını alacağım, canını yakan herkesten. Sonra da kendi intikamımı tüm insanlıktan alacağım ve birlikte Dünya'yı yöneteceğiz."

Min Adel'in üzerine eğilip yanağını okşadı. Siyah sıvı Adel'in yüzüne ulaşmıştı.

"Bu biraz acıyacak."

Siyah sıvı Adel'in kulaklarından, ağzından ve gözünden girmeye başlayınca Adel acı bir çığlık attı. Gözü tamamen siyaha dönmüştü ve burnundan kan geliyordu. Min tamamen siyah sıvıya karıştı ve Adel'in içine girdi.

Adel'in yüzünde önce ince, siyah çatlaklar oluştu. Çatlaklar kaybolmaya başlamadan önce sol bileğinin iç kısmında bulunan Ying işareti hafifçe parladı. Adel gözlerini kapatığında düşünceleri dahil her şeyin değiştiğini fark etti. Acıyı hissetmiyordu, hissettiği tek şey tatlı bir mutluluktu. Min'in bedenine girmesi iyi bir şeymiş gibi hissetti. Artık bütünlerdi ama o hala Adel'di.

Gözlerini açtığında gözlerinin tamamını kaplayan siyahlık küçüldü ve göz bebeği oldu. Sonraya küçük mavi ışıklar tek tek belirerek ve birleşerek gözün etrafındaki renkli halkayı oluşturdular. o mavi halka o kadar parlaktı ki gözünü kapatsa bile göz kapağının arkasından bile hafif mavi bir halka görünüyordu. Adel tamamen Ying'in olmuştu.

 Adel tamamen Ying'in olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Adel'in bakış açısından-

Derin bir nefes alıp ayağa kalktım ve etrafa baktım. Etraf bomboştu. Ne kaza yapmış arabalar vardı nede etrafta koşuşan insanlar. Geçmişe gittiğimi biliyordum. Kendi kendimi uyardığımı da. 10 saat sonra olacak kazanın sorumlusu bizdik.

Dilerim... #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin