Multimedya - vazgeç gönül şarkısının sözleri..Nara ve Sara'nın dinlediği şarkı.
Bölüm başladı iyi okuma lar
******************************
"2.ameliyathane üst kat"dedi. Yukarı çuktığımızda selda teyzeyle orhan amca ağlıyordu.
Yanlarına gidip"durumu nasıl doktorlar birşey söyledimi" dedim.
"Yok yavrum birşey söylemediler" dedim. Birden ameliyathanenin kapısı açıldı. Doktor dışarı çıktı. Abim söze daldı.
"Durumu nasıl iyim konuşsana birşey söyle konuş susma" diye biraz çıkışmıştı. Doktor ağızını araladı
"Ameliyat bitti ama şu 48 saat durumu kritik. Kafasına çok büyük bir darbe almış. O yüzden iç kanama var ve herşeye hazırlıklı olun." Dedi. Nasıl ya sinem ölemez o benim çocukluk arkadaşım ölemez hayır o ölemez. İşte o an gözlerimden yaşlar süzüldü. Ağlıyormuydum ben ah hayır güçlü olmam lazım. Abime baktığımda ağladı ağlicak. Off hepsi benim yüzümden ne vardıda söyledim sanki. Kendimi çok kötü hissediyorum. Sanki kalbime 50 ton ağırlığında taş koymuşlar gibi. O benim can yoldaşım ya nasıl olurda ölebilir. Olmaz olmaz.
"Olmaz. Olmaz. Olamaz..!"diyerek ayağı kalkıp yürümeye başladım. Arkamdan "nereye sara. Dur" diyenleri aldırmadan dışarı çıkıp biraz hava aldım. Bir banka oturdum. Bir kaç dakika ellerim saçlarımın arasında dirseklerim dizlerime bastırırken gözlerim kapalı öylece duruyordum.
Sonra sırtımda bir el hissettim. Abimdir diye hiç durumumu bozmadan öylece aynı şekilde durdum. Sonra konuştu ama bu sesin sahibi abim değildi.
"Sen iyimisin?"dedi. Arkamı döndüm arkamda Nara vardı.
Sonra yanıma oturdu. Sorusuna cevap verdim."Değilim. sen?"dedim.
"Değilim." dedi. Kafamı sallayıp.
"Ne oldu."dedim.
"Annem merdivenlerden yuvarlandı." Dedi. Üzgün çıkan sesiyle. Bende konuştum.
"Sinem uçurumdan yuvarlandı." Dedim. Nedenini bilmediğimiz bir kahkaha attık. Cidden nedenini bilmiyorduk ikimizinde yakınları yuvarlanmış. Sonra kahkahamız bittiğinde birbirimize baktık Nara kulağındaki kulaklıklardan birini bana verdi. Vazgeç gönül adlı şarkı çalıyordu. Daha önce hiç dinlememiştim bu şarkıyı ama güzeldi. Nara bana bakıp
"Benim şarkım" dedi. Bende
"Güzelmiş" dedim. Şu an yaptığımızın hiç bir anlamı yoktu. Şarkı dinliyorduk. Orda yakınlarımız ölmek üzereyken biz burda şarkı dinliyoruz. Ama yinede anlamadığım bir şekilde Nara'nın omzuna başımı yasladım. Öylece 1 saat falan durmuşuzdur o halde herhalde.
Kısa oldu özürdilerim inşallah beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE NEFRET
Teen FictionNE DENİR Kİ ZORU GÖRÜP KAÇANA, YOK DEYMEZ Kİ HİÇ BİR LAFA! Onlar okulda tanıştılar. Çarpışarak. Her şey o zaman başladı. Birbirlerinden ilk nefret ettiler. İlk görüşte Nefret! Ama ilerledik zamanlarda her şey değişti. Dönülmez yollara girdiler. He...