Multimedya
1.fotoraf - Sara'nın düğünde giydiği elbise.
2.Fotoraf - Serenay'ın gelinliği.♬♪♩♬♪♩♬♪♩♬♪♩♬♪♩♬♪♩
1 hafta sonra / düğünden bir önceki gün / Sara'nın ağızından
-------------------Yarın düğün var. Ben o geceden beri bir garipim. Bilmiyorum. Ağlayamıyorum. Mutlu olamıyorum. Üzülemiyorum. Kalbim acıyo ama dayanıyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum. Şu an Serenay'la gelinlik bakıyoruz. Neredeyse 20 tane gelinlik giyip çıkardı ve şu an kabinde bir gelinlik daha deniyo ve kabin açıldı beklenen kişi geliyor ve geldiii !!!
"Nasıl olmuşum? Güzelmi? Ben çok beğendim." Dedi. Gerçekten güzel olmuştu. Hani prensesler gibi derler ya ha işte ondan ama benim kalbim hala acıyor. Ben Nara'yı gerçekten seviyodum. Ona Gerçekten aşıktım ama o gece, o gece öyle birşey yaptığım için çok pişmanım ama Nara nasıl olurda hemen Serenay'a evlenme teklifi etti. Bu kadarmı yüzsüzdü. Ah Serenay'a baktığımda hala gelinliğini inceliyordu. Sorusuna sadece 'güzel olmuş bence' dedim. Serenay gelinliği çıkardı. Kasaya gelip gelinliği aldık. (Gelinlik multi de var) bembeyaz biraz ışıltılı ama harikaydı.
"Şimdi sana düğün için elbise bakalım." Dedi. Mecbur kabul ettim. Bir mağazaya girdik. Elbiselere bakmaya başladık. Serenay bana ilk olarak çok kısa straplez kesim koyu pembe renkte sırt dekoltesi ve göbek dekoltesi olan yani anlayacağınız kadarıyla tam bir sürtük, fahişe'lik bir elbise gösterdi bana ee ben tabikide 'hayır' dedim ne diyim başka. Öyle birkaç elbise daha gösterdi ama hepsine 'hayır' dedim. Çünki hepsi birbirinden açık elbiselerdi.
"Ee kızım sende birşey beyenmiyon yaa ah bu olsun bari" diyip elindeki siyah uzun yırtmaçlı (multide var) bir elbise gösterdi. Elime tıkıştırıp kabine itti. Bende mecbur giyindim. Kabinden çıktığımda Nara'nın geldiğini gördüm. Hayır ya niye geliyorsun anlamıyorum yani. Serenay beni görünce gülümsedi ve kalkıp yanıma geldi. Nara'da arkasını döndü beni görünce yüzü düştü. Nedense bu benim kalbimi acıtmıştı. Şu an ikiside karşımda duruyordu.
"waaww kızım süper olmuşsun bunu alıyoruz." Dedi Serenay. Nara sadece bakıyordu birşey söylemiyordu. Serenay Nara'ya dönüp
"aşkım birşey söyle güzel olmamışmı."dedi. Nara beni süzdü ve sonra Serenay'a bakıp
"Evet sevgilim bencede güzel olmuş." Dedi. Bir dakka bu bana asılıyormuydu şimdi. Yok artık. Evlenicen sen ya ne asılması. Neyse sonunda o elbiseye karar kıldık. Arabaya binip eve doğru yol aldık. Yani anliyacağınız üzere Nara'nın arabası. Serenay Nara'nın yaanındaki koltukta bense arkadayım. Sonunda eve geldik. Arabadan inip eve adımladım. Kapıyı açıp içeri girdim. Odama çıktım. Sıcak bir duş aldım. Yatağıma girdim. Uyumaya ihtiyacım vardı. Ben düşünürken gözlerim yavaş yavaş kapandı ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨▨
DÜĞÜN GÜNÜ / SARA'NIN AĞIZINDANSabah uyandığımda bugünün düğün günü olduğunu hatırladım. Yine kalbim acıda. Hızlıca ayağı kalktım. Başım döndü neredeyse düşeçekken kendimi toparladım ve banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım dişlerimi fırçaladım ve banyodan çıktım aşağı indiğimde Nara, Sinem ve Ayaz'da burdaydı. Kahvaltı masasına oturmuş beni bekliyorladı. Pijamalarımla yanlarına gidip oturdum. Beni gören herkez 'günaydın' dedi. Bende aynı şekilde karşılık verdim.
Kahvaltıya başladık. Herkez birbiriyle konuşuyordu Ama ben oturmuş yemeğime bakıyordum. Telefonum çaldı. Arayan 'Mother'. Annem arıyordu. Hemen açtım.
"Alo anne nerdesiniz kaç gün oldu daha gelmediniz." Dedim. Merak etmiştim. 4 gün önce gelmeleri gerekirdi. Masadaki herkezin gözü benim üzerimdeydi.
"Yaa kızım burda babanın işi uzadı biz 1 hafta daha burdayız." Dedi.
"Anne şu adama 'baban' diyip durma zaten o adamla 1 dakika bile geçirmenizi istemiyorum sen o adamla birlikte tatile çıkmışsın." Sessiz bir şekilde bağırmıştım.
Masadaki herkez bana soran bakışlar atarken parmağımla 1 dakika işareti yaptım."Ya kızım deme öyle o senin ba-" sözünü kestim.
"O benim babam falan değil anne unut bunu ben o adamı asla affetmicem. Sen nasıl oluyorda affede biliyorsun nasıl. O adam seni aldattı bizi terk etti nasıl bu kadar düşüncesiz, duygusus ne zaman bu kadar düştün sen anne!!!" Sonlara doğru baya sesimi yükseltmiştim.
Annem telefonda hıçkırdı demekki ağlıyordu."Kızım ben ailemizi düzeltmeye çalışıyorum."dedi ağlamaklı bir sesle.
"Yapma anne bu aile düzelmez. Zaten eğer o adam bu eve girsin ben bu evden giderim anladınmı beni. Sen hala eskisi gibi olalım ailemizi düzeltelim diyosun nasıl bir mantık bu?!" Dedim. Baya bağırıyordum.
"Özür dilerim b-ben sadece eğer ben ölürsem size bakacak biri olsun istemiştim." Dedi. Ağlıyordu. Dayanamazdım ben ona. Sesimi biraz fazla yükseltmiştim.
"yaa Anne deme öyle ölmiceksin. Ben senin hep yanındayım. Sesimi biraz fazla yükseltim özür dilerim ama beni tanıyorsun o adamı bu evde istemiyorum. Sana yaptıkları aklıma geldikçe çıldırcak gibi oluyorum." Dedim gayet sakin bir şekilde. Masada herkez bana bakıyordu. Nara gözlerini üstüme dikmişti. Acıyan gözlerle bakıyordu bana.
"Tamam kızım görüşürüz." Dedi ve kapattı. Sininirden ne yapacağımı şaşırdım şuan. Ağlıyordum. Masadan kalktım tam gidecekken abim kolumdan tuttu ayağı kaltı beni kendine çekip sarıldı. Buna gerçekten ihtiyacım vardı. Bende ona sarıldım.kokumu içine çekti kulağıma eğilip
"O adam bu eve gelmicek senden önce ben izin vermem buna." Dedi sesi kırık çıkmıştı. Ben hala ağlıyordum.
"Annemi ağlattım üzdüm onu bağırdım ona ama benmi istedim böyle olsun herşey benim başıma geliyo anasını satayım." Dedim. Daha sıkı sarıldı sanki hiç bırakmicakmış gibi.
"Sen sakın üzülme tamammı kıyamam ben sana." Dedi.
"Yaa abi 'eğer ölürsem size bakacak biri lazım' dedi ya' ölürsem' dedi ya o ölürse ben yaşayamamki." Dedim. Hala ağlıyordum. Beni kendinden ayırdı ellerini omzuma koydu oda ağlamıştı.
"Hadi bakalım sulu göz benide ağlattın bak." Dediğinde güldüm. Beni kendine çekip yine sarıldı. Serenay araya girdi.
"Yaa of ağlattınız be hadi çıkalım üztümüzü giyelim malum evlenicez." Dedi. Zaten akan göz yaşlarım daha çok aktı. Nara'ya baktığımızda gözgöze geldik. Hemen kafamı çevirdim. Odalara çıkıp elbiselerimizi giyip makrajlarımızı yaptık ve hazırız. Gelinde hazır. Ama ben ağlamicam asla. Biliyormusunuz en kötüsüde Serenay'ın nikah şahidi benim. Acıyorum kendime. Neyse sonunda düğünün yapılacağı 5 yıldızlı otele geldik. Salonu taradım eksik birşey var mı diye ama yoktu. Salondan çıktım. Merdivenlerden inerken elbiseme takılıp yuvarlandım. En son hatırladığım şey acı dolu çığlıklarım ve her tarafımın acıması sonrası karanlık.
◇◇◆◆◇◇◆◆◇◇◆◆◇◇◆◆◇◇◆◆◇◇◆◆
Arkadaşlar nasıl olmuş.
Herkeze iyi geceler
Okuyucularım sizi çok seviyorum 。^‿^。
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE NEFRET
Novela JuvenilNE DENİR Kİ ZORU GÖRÜP KAÇANA, YOK DEYMEZ Kİ HİÇ BİR LAFA! Onlar okulda tanıştılar. Çarpışarak. Her şey o zaman başladı. Birbirlerinden ilk nefret ettiler. İlk görüşte Nefret! Ama ilerledik zamanlarda her şey değişti. Dönülmez yollara girdiler. He...