Multimedya - Sara'nın giydiği elbise.
Multimedya - Sara'nın partide söylediği şarkı.
------- İyi okumalar -------
Sara Yıldırım
Nara'yla birlikte benim odamda oturmuş sarılıyoruz. Ve sevgiliyiz.
Affettim onu ben. Herşey çok güzel. Ben kollarımı Nara'nın beline sarmış, Nara sağ kolunu benim omzuma atmış diyer eliyle ellerimiz tutuşuyo, benim başım Nara'nın omzunda, onun başı benim başımın üstünde böyle tatlı bir görüntü elde ediyoruz kısacası. Hala Nara'nın üstünde tavşan pijaması var. Haa instagramda paylaştığım Nara'nın fotosu
2537 like - 1863 yorum yorumların bazılarında hakaret yani 'o çocuğu sen mi kaptın gerizekalı, vay piiiç, orospuuu mis gibi çocuğu kapmış.' Gibisinden şeyler. Nara'nın sesini duymamla tebessüm etmem bir oldu."Pandam" dedi.
"Tavşanım" dedim.
"Bir şey sorcam." Dedi.
"Sor." Dedim. Bakalım ne sorcak.
"Sen bana ne zaman aşık oldun?" Dedi. Harbiden ben bu çocuğa ne zaman aşık olmuştum. Ben bunları düşünürken Nara "ilk görüştemi yoksa?" Dedi. Bende hemen konuştum.
"Hayır ben ilk görüşte aşka inanmam." Dedim. Oda neden anlamında tek kaşını kaldırdı. Bende sözüme devam ettim. "Çünkü eğer ilk görüşte aşk varsa benim her gördüğüm erkeğe aşık olmam lazım. Ki ben sadece bir erkeğe aşık olmak öyle sonsuza kadar kalmak istiyorum." Dedim. Haklıydım.
"Peki senin aşık olduğun adam kim?" Dedi. Çapkın bir gülümsedi.
bende "Hacı Şakir.!" Diye yanıt verdim. Yüzündeki gülümseme kaybolurken "o kim be!!" Dedi. Sesi sinirli çıkmıştı. Bende bu haline gülerek "sevgiliim.." dedim. Nara bunun üzerine benim dalga geçtiğimi yeni anlamış gibi tek kaşını kaldırıp sinsice gülümsedi. "Ha demekki sevgiliiinn.." dedi. Bende evet anlamında başımı salladım. "Sen kaşındın.." dedi. Hala sinsice gülerken. Sonra beni yatağa yatırdı ve gıdıklamaya başladı. Ben kahkahalara boğulurken oda benim kahkahalarıma eşlik ediyodu. Nara şuan bildiğiniz üstümde oturuyodu. Ben daha ne olduğunu anlamadan dudaklarımda baskı hissettim. Ayrıldığımızda. "Çok güzel gülüyodun, bende gülüşünden öpmek istedim." Dedi. Ve yine öptü. Şuan hissettiğim duygunun tarifi yoktu.
***
Okula gidiyoduk. Nara'nın arabasıyla. Nara'ya dönüp "sen nasıl bu yaşta ehliyet aldın.?" Diye bir soru yönelttim. Oda bana baktı gülümsedi. "Ehliyetimin olduğunu kim söyledi" dedi. Şaşkınlıkla ağzımı açtım. "Ne! Ama bu kurallara aykırı! " dedim. Nara yine bana döndü ve "kuralları takar gibi bir halimmi var?" Dedi. Haklıydı. Nara kuralları takmak yerine çiğnerdi. "Biliyomusun bende araba kullanıyorum ama benimde ehliyetim yok." Dedim. İkimizde gülmeye başladık. Nara pat diye beni öpünce ne olduğunu şaşırdım. Ama karşılık vermedim değil. Ayrıldığımızda konuşmaya başladı. "Bundan sonra her güldügünde seni öpücem. Gülüşünden öpücem." Dedi. Bende dudağımı ısırdım mutluluktan. Nara'nın gözleri dudaklarıma kaydığında kısa bir öpücük bıraktı. "Bence bunu kutlamalıyız. Akşam benim evimde parti yapalım." Dedi. Bende tamam anlamında başımı salladım. Ve yine öpüştük.
***
Okuldan çıktık. Evdeyiz ve Sinem'le elbise bakıyoruz benim dolabımdan çünki bu akşam Nara sevgili olmamızı kutlayacak. Sinem'in sesini duyduğumda düşüncelerimden ayrılıp Sinem'e baktım.
"Buldum!" Dedi.
"Ne buldun!" Dedim.
"Partide ne giyeceğini." Dedi. Sevinçle elindeki elbiseye baktım. Ben bu elbiseyi ne zaman almıştım böyle.
"Tamam bu olur güzel." Diyip elbiseyi aldım. Sinem'e bakıp "sende ne istiyosan seç 2 saat sonra Yamaç bizi götürecek." Dedim. Ve banyoya girdim. Üstümü çıkartıp o güzel elbiseyi giydim. (Multi) Lajivert dantelli bir elbiseydi. Dizimin bir karış üstündeydi. Giyinip çıktığımda Sinem'i gördüm. Ve hemen gözlerimi kapatıp arkama döndüm. Sinem'i südyen-kilot 'la görmeyi beklemiyodum şahsen.
"Kızım insan bi söyler geliyorum diye!" diye Çemkirdi.
"Yahu kızım benim suçum yok. Nerden bileyim ben senin soyuncağını. Ayrıça cidden pembemi yani bu mu? İnanamıyorum sana" dedim. Sonlara doğru kıkırdayarak. Kolumda hissettiğim acıyla beni cimciklediğini anladım. Küçük bir inilti çıktı ağzımdan.
"Çocuk pembe benim en sevdiğim renk tamam mı ?!" Dedi. Ben arkamı dönüp gözümü açtım. Sinem'de giyinip makraj yapmaya başladık. sade bir makraj. Makraj işi bittiğinde Dışarı çıktık ve Yamaç'ı beklemeye koyulduk. Sinem krem rengi askılı kısa düz bir elbise giymişti ama çok şık duruyodu. Ayakkabı olarak bordo seçmişti. Çantasıda bordoydu. Ruj olarakta bordo seçmişti. Yani accayip seksi duruyodu. Sonra kendime baktım. Lajivert ve krem renginden oluşan bir elbise. Üstünde lajivert danteller var. Ayakkabı olarak krem rengi seçtiçim çanta ve ruj da krem rengiydi. Sinem'le ikimiz saçlarımızı açık bırakıp dalga yapmıştık. Ben bunları düşünürken Yamaç geldi. Evet abim haftaya Fransa'ya uçuyodu. Ve ben buna çok üzülüyodum. Arabaya binip parti evine geldik. Yani Nara'nın evine. içeri Girdiğimde alkış koptu. Ben Nara'yı ararken arkamdam iki kol belime sarıldı ve kafasınıda boynuma gömdü. Ben bu kokuyu nerde görsem tanırım. Bu Nara'nın kendine ait kokusuydu. Vanilya kokusu. Boynuma bir öpücük kondurup "hoşgeldin sevgilim." Dedi kulağıma doğru. Ben son söylediği kelimeye şaşırıken karşıma geçip beni öptü. Bende karşılık verdim. Bir alkış koptu duysanız sağır olursunuz. Abimin yalancı öksürüğüyle ayrildık abime baktık. "Ee gençler ama böyle ortalıkta olmaz yapmayın..." dedi. Sinsi sinsi gülerken. Sinem bana döndü "kanka senin sesin güzel bi şarkı patlatsana bize " dedi. Nara söze atıldı. "Sesinin güzel olduğunu niye söylemedin.?" Dedi. Of kafam iyice karıştı. Yamaç lafa atılıp "hadi şarkı söyle gözümüz gönlümümüz açılsın." Dedi. Ve beni sahneye itti. Ben sahneye çıkınca alkış koptu. Ben arkamı dönüp "bahsetmem lazım şarkısını çalarmısımız " dedim. Abam kafa sallayıp çalmaya başladı. Şarkıyı söylerken Nara'nın gözlerine bakıyodum. Şarkı bittiğinde gülümsedim. Nara sahneye çıkıp dudaklarıma yapıştı. Her gülümsediğinde öpücem demişti çünkü. Bende karşılık verince alkışlar koptu. Nara'yla ayrıldığımızda gözlerimi kaçırdım ve giriş kapısına baktım.
Aman allahım Serenay
ΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞ
NASIL OLMUŞ ?
VOTELERİNİZİ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. HERKEZE İYİ OKUMALAR. SİZİ SEVİYORUM.♥♡♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE NEFRET
Teen FictionNE DENİR Kİ ZORU GÖRÜP KAÇANA, YOK DEYMEZ Kİ HİÇ BİR LAFA! Onlar okulda tanıştılar. Çarpışarak. Her şey o zaman başladı. Birbirlerinden ilk nefret ettiler. İlk görüşte Nefret! Ama ilerledik zamanlarda her şey değişti. Dönülmez yollara girdiler. He...