32. BÖLÜM : SENSİZ BEN

24 7 4
                                    

Arkadaşlar bir duyurum olacak. Hatta bir değil bayağı bir duyurum.

+ okuyorsunuz anladım ama vote veya yorum neden yapmıyonuz? İyi veya kötü yorumlarınızı bekliyorum. Karakterlerle ilgili yorumlar yapın bölüm nasıl bulduğunuzu yazın istediğiniz bişey varsa onu yazın hangi çifti en çok seviyorsunuz kimi seviyorsunuz kimden nefret ediyorsunuz yazın bunları yani.

+ ikinci olarak okumalar azalmaya başladı ve bu benim canımı sıkıyo. Ben o kadar emek göstereyim ne bir yorum nede bir vote hiç bişey yok. Size kızmıyorum tabii ne isterseniz onu yapın ama emeklerimede karşılık verin lütfen.

+ bölümler geç geliyor o yüzden hepinizden özür dilerim. Geçen haftalarda çok doluydum iş güç sınavlar sözlüler proje ödevleri ama artık bölümleri sık sık atmaya çalışacam. Heyecanlı, aksiyonlu aralarda romantik aralarda komik birazda dram bir tutam da sevgi ekliyeceğim ve bölümlerin tadına doyamayacsınız.

+ final düşünmüyorum şimdilik ama her an sezon finali yapabilirim. O yüzden hazırlıklı olun. Eğer sezon finali yaparsam çok güzel yapmayı planlıyorum. Uzun bir bölüm olacaktır. Dram ve birazda romantizm, herşey çok güzel olacak.

+ burada bir çok yazdığım kısımlar kendi hayatımdan alınmıştır veya ablamın. Bana birçok yaşadıklarıyla ilham veren Ablam ve kendi kendine kendi hayatından ilham alan bana Çook teşekkür ederim. :D bunuda duyurayım dedim.

+ ve ayrıca okuyan voteleyen yorum yazan elleriniz dert görmesin çok teşekkür ederim. İnşallah bütün dualarınız kabul olur bu Mübarek ayda. Tuttuğunuz oruçlar kabul olur İnşallah.

Duyurularımda bittiğine göre artık bölüme başlayalım. İYİ OKUMALAR, İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ!!!

°°°

5 GÜN SONRA / MEZARLIK
SARA'NIN AĞIZINDAN

Ölüm,

Dünyadan kurtulma biçimidir. Bu acımasız dünyadan bir an önce kurtulmak için intihar eden insanlar ölmek için hergün Allah'a yalvaran insanlar... ve daha bir çok çeşit insanlar.

Hayat denilen lanet şey ne ki? sınanmak için gelmişiz zaten buraya. Gelmemizin nedeni bu. Gitmemizin nedeni ne peki? Yer yüzünde işlediğimizin cezasını çekmek için mi yoksa başka bir anlamı da mı var?

Ölmek kadar basit bişey yok bu hayatta. Ölüp bu dünyanın bütün kötülüklerinden kurtuluyor insan. Ama orada rahatlar mıdır? O sonsuz karanlıkta bir ışık bulabilmişlermidir?

O toprağın altında rahatlar mıdır? Korkuyorlar mıdır? karanlıktan mesela veya kapalı alandan... korkuyorlardır kesin.

Kahramanlar bile korkuyorken onlarda korkar elbet. Ağlıyorlar mıdır küçük bir çocuk gibi? Çıkmak istiyorlar mıdır oradan?

Bence istiyorlardır. Ama o kefen denen beyaz çarşaf buna engel oluyordur belki. Isıtmıyordur hatta onları orada. Üşüyorlardır...

Biz burada sıcacık bir hayat sürerken onların orada üşümesi hiç adil değil! Bide dünya adil diyorlar, Ulan bu boktan dünyanın neresi adil?!

Ama yok, onlar sadece yaşayanları düşünürler. Ölenler umurlarında olmaz. Nolcak ki ölmüş zaten diye düşnürler. Ölenin arkasından bir ağlarlar iki ağlarlar sonra hemen unuturlar.

Hani acı geçer zamanla unutursun diyorlarya, hah işte yalan o. Acı dinmez. Unutmazsınızda. Güzel günleri unutursunuz ama acı günleri ölseniz unutmazsınız. Geçmez o acı. Hergün ilk günkü gibi canın acır. Ne fazla ne az.

İLK GÖRÜŞTE NEFRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin