Multidekiler
1.resim - NARA
2.resim - SARA
3.resim - YAMAÇ
4.resim - SİNEMBölüm biraz geç geldi özürlerim benden size
Herkez bana "seni öldürüm çocuk" bakışı atıyordu. Müdür bana dönüp "ne haliniz varsa görün be çıkın dışarı." Dedi.
****
2. Derse girmiştik. Hoca boş boş anlatıyo sanki dinleyen var. Neyse bir sıkıcı derste bitmişti. Ha Nara'yı soruyorsanız o. Müdür bize çıkın dışarı dedi çıktık. Sonra zil çaldı derse girdik ama Nara yoktu. 2 derstir derse girmiyo. Aman banane be ne yapıyorsa yapsın. Şerefsiz. Oğuzhan aaa harbi Oğuzhan nerde oda 2 derstir derse girmiyo. Lan Nara bu Oğuzhanı oldürüp gömmüş olmasın, ama niye böyle birşey yapsın ki sanki sevgilim. Yapmaz bence yada yaparmı "yok yok yapmaz" dedi Sinem. Sineme şaşkın şaşkın bakarken ağızını araladı ve "yine her zaman ki sesli düşünüyordun." Dedi çok bilmiş Sinem. Ağızımı aralayıp tam konuşacaktım ki "Sara ve Sinem siz fazla oldunuz ama çıkın dışarı." Dedi en sevmediğim hoca. Tam böyle üstüne atlican ümüğünü sıkıcan "ne dedin sen.!"
"Ben onu seslimi söyledim ya" dedim. Sinem olumlu anlamda kafa salladı."Şimdi sıçtım" dedim korkak bir sesle. Hoca "çıkın dışarııı...!"dedi.sesi kısılırcasına bağırdı. Sinem'e döndüm ağızımı araladım ve "kaç lan kaç" diye bağırdım ve sınıftan koşarak çıktım. Kolidorda Nara yürüyordu. Hiç takmadan Sineme dönüp "kantine çıkak mı?" Diye sordum. Olumlu anlamda kafa salladı.
Kantine çıktık kahve alıp oturduk. Kantinde kimse yoktu çünkü bütün okul derste askıfknjbv. Çok güzel gülüyom be.
Sinemle kahvemizi yudumlamaya başladık. Ve hiç beklenmiyecek bir soru sordum.
"Abimi seviyormusun?" Dedim Sinem bir şey demedi. Sadece öylece yüzüme bakıyordu. Tekrar sordum cevap gelmedi. Sonra konuşmaya başladım.
"Bak Sinem abim sana göre biri değil yani senden yaşça büyük olmaz yani. Tamam bunları anlatıp canını sıkmak istemiyorum biz çocukluk arkadaşıyız ama abim sana göre biri değil üzer seni. Kalbini kırar. Dayanamazsın. Üzülürsün yapma. Kıyma kendine. Git güzel kızsın elini sallasan ellisi ama abim olmaz, olmaz anla. Üzer seni ben senin üzülmeni istemem ama bunları duyman gerek diye düşündüm birazdan söyliyeceklerimden sonra şok geçireceksin biliyorum ama anlatmam lazım lütfen sözümü kesmeden dinle" dedim ve biraz duraksadım. Sinem'e baktığımda bana hem dokunsan ağlayacal hem heyecanlı hemde şaşkınca bakıyordu. Tam ağızımı açtım anlatcam zil çaldı. Herkez kantine toplandı. Bende ağızımı kapattım. Sinem bana bakıp "ya anlat hadi merak ettim" olumsuz anlamda kafa salladım ve "şimdi anlatamam yanlız kalınca sana söz veriyorum her şeyi anlatcam." Dedim ve hızla kantinden çıktım.
Sınıfa girdiğimde bir tek Nara ve Oğuzhan vardı. Nara ve Oğuzhan.birbirine öldürücü bakışlar atıyordu. Sınıfa girdiğimi fark edince ikiside bir birine bakmayı kestiler. Ben geçip sırama oturdum. Yani Nara'nın yanına.
Ders zili çaldı. Hoca sınıfa girdi. Ders anlatmaya başladı. Ders her sıkıcılığıyla devam ediyordu.
Ve her zaman ki gibi kimde ders dinlemiyordu.Nara'ya dönüp ağızımı araladım.
"Nara iyi misin sen?"diye pat diye sordum. Bende şaşırmıştım. Niye yapmıştım ki böyle bir şey.
Nara bana bakıp çapkınca güldü."Niye sordun. Aşıkmı oldun yoksa bana." dedi Soru sorarcasına. Ve alaycı bir tavırla güldü. Utanmıştım.
"Ne aşık olucam be sana pis sapık nefret ediyorum senden. Sadece iyimisin diye merak etmiştim. İyilik yapanda suç zaten iyi be ne halin varsa gör."diye biraz çıkıştım. Arkama yaslandım kollarımı göğüsümde birleştrdim ve biraz somuttum. Bana bakıp gülüyordu.
"Tamam canım kızma ve ayrıca iyiyim"dedi ve benim gibi arkaya yasladı kollarını gösünde birleştirdi ve biraz güldü bacakları bir birinse tamamen ayrık ve bu haliyle çok cool ve karizmatik ve yakışıklı duruyordu.
"Tamam sus konuşma"dedim somurtarak.
"Aa sanane be istediğim zaman konuşurum sanane be" dedi ve sırıttı
"Tamam gülme bari" dedim
"Tamam gülmüyorum" dedi ve güllmemek için dudaklarını bir birinine bastırdı ama yinede gülüyordu.
"Yaa of gülmee" dedim ama bende gülmeye başlamıştım.
"Ama sende gülüyorsun" dedi ve güldü.
"Tamam ikimizde gülmüyoruz" dedim. İkimizde sıraya yaslandık. İyice yayıldık kolarımızı göğüsümüzde birleştirip bir birimize bakıyorduk. Gülmemek için dudaklarımızı bastırıyorduk. Çok tatlıydık. Ay aman ne diyorum ben ona bakmayı kesip önüme döndüm.
NARA'NIN AĞIZINDAN
Gerçekten tatlıydık. Sara önüne döndü Ama ben ona hala öyle bakıyordum sanki ona aşıkmışım gibi bakıyordum.
Lan yoksa ben bu kıza aşıkmı oluyorum. Yok ya hayır olmam olamam. Ben Nara çapkın Nara basit bir kıza aşık olacak hayır ya ya ayrıca benim zaten bir sevdiğim vardı. Bende emaneti vardı. Ben o kızı bulacaktım. Yani ben istesemde Sara'yı sevemezdim. Ona bakmayı kesip önüme döndüm. Cebimden bir fotoraf çıkardım. O fotorafta o kızla ben vardım. Fotoraf çekilmiştik. Hala saklıyorum. Kaç zaman oldu ben o fotorafın başına bişey gelmesin diye elimden gelen her şeyi yapıyordum. Ben size o günü anlatıyım.
Annemle birlikte sokakta yürüyorduk. Bir kız gördüm. Ağlıyordu yanına koşa koşa gittim. "Ne oldu sana neden ağlıyorsun" diye sordum. Bana dönüp "babam bizi tek etti" dedi. "Adın ne" dedim "s..." devamını getiremeden annem çağırdı "anne biraz daha" dedim annem yanımıza gelip "ee o zaman ben sizin fotorrafınızı çekiyim" dedi annem. Annemin söylediğine kafa salladım. Ve annem bizim fotorrafımızı çekti. "Tamam hadi gidelim artık Nara" dedi annem. Kıza baktım hala ağlıyordu. "Adını söyle" diye bagıdım. Annem kolumdan tutup çekiştiyordu. Kız bir kağıda bir şey yazarak benim elime koydu adını söylememişti. Sadece adının 'S' harfiyle başladığını biliyordum. Yazdığı şeyi açtım okudu içinde 'seni sevdim bu sende kalsın baktıkça beni hatırla ha bide ben seni beklicem 15 yıl içinde beni bul söz seninle evlenicem' yazıyordu be saçından çıkardığı tokayı koymuştu.
O toka hala onun bebeksi masum kokusu kokuyordu.
Sizce "s" kim?
Neyse ya kısaca ben o kızı bulucam...!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE NEFRET
Roman pour AdolescentsNE DENİR Kİ ZORU GÖRÜP KAÇANA, YOK DEYMEZ Kİ HİÇ BİR LAFA! Onlar okulda tanıştılar. Çarpışarak. Her şey o zaman başladı. Birbirlerinden ilk nefret ettiler. İlk görüşte Nefret! Ama ilerledik zamanlarda her şey değişti. Dönülmez yollara girdiler. He...