26.bölüm : hatırla artık zalımın oğlu

43 7 0
                                    

Multimedya - Sara ve Nara'nın sarılması

Multimedya - bu bölümün şarkısı
(Justen bieber - boyfrend)

İyi okumalar 。^‿^。

♜♜♜♜♜♜♜♜♜♜♜♜♜♜♜♜

Sara'dan devam

Nara'nın olduğu dağ evine vardığımda arabadan büyük bir heyecanla inip dağ evine koşarak gittim. Kapıda adamlar yoktu. Hemen içeriye daldım. 2 katlı büyük bir dağ eviydi. Hah burda iki saat ara Nara'yı şimdi! Of Serenay of! İlk salona baktım. Ahşaptandı herşey kanepeler lajivert ve gri renk karışımı, sanonun ortasında bir şömine, salonla mutfak birleşik gibi ama onları ayıran büyük bir masa, mutfağında salondan kalır yanı yoktu. Dolaplar lajivert bazıları gri güzel bir görüntüydü. Allah'ım ben ne diyorum ya! Benim salonu kesmek yerine Nara'yı aramam lazım değilmi?! Hemen odaları gezmeye başladım. Alt kalttaki hiç bir odada yoktu üst kata çıktım odalara baktım ama yine yoktu. Of nerede bu çocuk?! Dışarı çıkıp ön bahçeyi gezmeye başladım. Ama yoktu. Arka bahçeye çıkıp etrafa göz gezdirdim. Ve salıncakta oturup başını arkaya atmış düşünen bir Nara buldum. Ve heyecanla ona doğru koşmaya başladım. "Naraaaaa!" Beni görünce oturduğu yerden ayağı fırladı. "Nara..." sesim titrek çıkmıştı. Ağlamamalıydım hayır! Hayır! Ve sonunda yanına varıp kollarımı boynuna doladım oda bana kafamı boynuna gömüp kokusunu içime çektim (multide)
Tabii o beni kendinden ittirene kadar! Burkuldum biraz ama dışarı vurmamaya çalışarak yalandan tebessüm ettim.

"Kimsin sen?! Serenay nerede?!" Dedi. Ne Serenay'ı ya! Of!

"Serenar yok! ben varım! benimle yetinceksin artık!"dedim. Biraz kızmıştım (!) Biraz canım çok değil!
Serenay'ada kızmadım değil hani!

"Ne diyosun sen be! Serenay'ı istiyorum ben! Sen niye geldin! Hem sen kimsin?!" Dedi. Evet, bunu beklemiyordum.

"Hay senin Serenay'ınada, sanada, yahu ben varım Serenay gitti! Eğer bir daha Serenay dersen senin için çok hayin planlarım var! Testere 7'yi çıkarttırma bana! Vallahi yaparım! Tehdit değil bu! Yaparım!" Dedim. Dehşede düşmüşçesine bana bakınca çok komik olmuştu. Hafif gülümsedim ama farketmesin diye hemen ciddileştim. Ve devam ettim "ve bana şöyle bakmayı kes komik oluyorsun." Dedim. Hafif gülümsemeyle.

"Tamam! Sen kazandın da kimsin sen?" Dedi. Öyle masum sormuştu ki tekrar aşık oldum ona...

"Ben Sara. Senin gerçek sevgilin!" Dedim.

"Ya neden anlamıyorsunuz benim sevgilim Serenay anla.!"dedi.
'Sunuz' mu? Gerçekten mi?

"Bak hala Serenay diyo! Ay Allah'ım anırım Nara'yı öldürücem! Caizmidir?" Dedim ellerimi havaya kaldırıp abır ister gibi!

"Ya sen ne çatlak bir kızsın? Ben seninle bırak arkadaş olmayı, seninle sevgili olmam be! İlk gördüğümde anladım senden Nefret edeceğimi anlamıştım zaten!" Dedi. İşte bu biraz koymuştu! Burkuldum... oda bunu fark etmiş olacak ki ellerini dirseklerime koydu. Destek verir gibiydi. Ağzını açtı ve konuştu, "ben öyle demek istemedim, özür dilerim, yani seni eğer kırdıysam?" Dedi. Bende hafiften tebessüm edip "önemli değil," dedim ve devam ettim. "Hadi, çıkalım burdan. Seni evime götürityim hafızan yerine gelene kadar orda kal. Sonra gidersin." Dedim. "Ama Serenay?" Dedi. "Boşver Serenay'ı bulurum ben onu" dedim. Ama birden aklıma gelen şeyle duraksadım. Hay aksi Serenay benim evimdeydi, Nara'yı oraya görüremezdim. Of ne yapıcam ben? Buldum! Bu dağ evinde birlikte kalıcaz! Ama yarın annemin cenazesi var abim gelecek of. Ayaz! Ayaz tabi ya Ayaz. Hemen telefonumu çıkarıp Ayaz'ı aradım. Bir kaç ısrardan sonra kabul etti. Evinin adresini verdi. Nara'yıda ikna ettim. 'O senin kuzenin' falan dedim. Oda mecbur kabul etti.
Ayaz'ın evine doğru yola çıktım. Ama aklıma yolda bir fikir geldi. Serenay'ı Ayaz'larda kalmaya ikna ediyim Nara'da benle kalır hafızası yerine gelene kadar. Hatırla artık zalımın oğlu.

♂♀♂♀♂♀♂♀♂♀♂♀♂♀♂♀

Serenay'ı ikna etmem pek uzun sürmedi. Ayaz zaten çapkın biri hemen kabul etti. Bunlar gece birşey yapmaz inşallah. Bende böylece Nara'yın hafızasını yerine getirebilecek şeyler yapabilirim. Fesat algılamayın yaf. İçleri fesatlar sizi.

Abim. Hassiktir ya abimi unuttum ben ben onu hava alanından alcaktım. Hasiktir ya of bir bu eksikti zati! Saate baktığımda uçağın inmesine 10 dakka vardı. Biraz beklese bir tarafı çürümez ya. 'U' dönüşü yapıp hava alanına doğru sürdüm. Nara bana anlamamışçasına baktı "abim fransa'dan geliyo onu almaya gidecektim unutmuşum almam lazım" diye açıklamada bulundum. Oda anlamışçasına başını salladı ve önüne döndü. Nara'ya göz ucuyla baktığımda ifadesiz bir şekilde yola baktığını gördüm. Dudağımı ısırıp önüme döndüm. Garibim olucaklardan bir haber tabii! Abim Nara'yı görünce deliricek ve saldırıcak. Bu hala böyle melül melül bak karşıya. Saf. Masum.

✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔

Nasıl olmuş? Biraz kısa ama idare edin artık. Ne zaman boş zaman bulsam yazıyorum. Yazım hataları olursa kusura bakmayın. Sizi seviyorum ♥

İLK GÖRÜŞTE NEFRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin