27.bölüm : 'Seni seven benim tavşan'

29 4 0
                                    

Multimedya - Arkadaşlar
Sinem & Yamaç adlı oyuncularımı değiştirdim. Yeni Yamaç & Sinem bunlar olarak düşünün.

bu bölümün şarkısı yok. Güzel eğlenceli bölümler sizi bekliyor takipte kalın. Sizi seviyorum okuyucularım. Eğer hikayede başka değişiklik isterseniz söyleyin. Kötü yada iyi yorumlarınıza açığım. İyi okumalar. Çok konuştum yahu
:D :) ;)  (şirin emoji)

Sara Yıldırım'dan devam ♡♡♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥♥♥

Havaalanına vardığımızda Nara'ya 'beni burda bekle' demiştim ve abimi almak için içeri girmiştim. Yaklaşık 5 dk'dır abimi arıyordum. Hayır birde geç geldim nerede bu çocuk? Diye kendi kendime sorup duruyordum. Nara'yı da bekletiyodum arabada. Nerdesin be piç? Diye içimden abime saydırıyordum. Eğer bunları abim duysa üstümde garip fantazilerini dener herhalde mesela beni öldürüp mezarımı kuytu köşede yapıp üstüne bar dikmek gibi yada daha kötü şeyler anlata bildim mi?

Belimde hissettiğim kollarla irkildim. Arkamı döndüğümde abimle karşılaştım. Kollarımı boynuna sardım hemen. Oda kollarını belime sardı. Duygusal bir an yaşadıktan hemen sonra ayrıldık. Saçlarımdan öptü. Yüzüme baktı. "İyi misin?" Diye sordu. "İyiyim. Annesini 2 gün önce kaybeden bir kız nasılsa ben de öyleyim..." dedim. Yine hatırlamıştım. Gerçi hiç unutuyormuydum ki? Hayır! "Üzülme. Ben varım." Dedi. Böyle diyince birden "Nara'da var" diye hiç düşünmeden söyledim. Abimin kaşları çatılınca ne söylediğimi daha yeni algıladım. Ahh ne kadar salağım ben böyle! Diye kendime kızdım.

Goduğumun malı! Siktiğimin gerizekalısı!

Diye araya giren iç sesime hayretle baktım. Artık nasıl bakıyorsam. Neyse. Kaç zamandır ortalıkta yoktun şaşırttın beni iç ses. Hayır birde iyi bir şey söylese neyse hep küfür ediyor ya bana. Gururum kırılıyo ama. Ben bu iç sesime boşu boşuna küfürbaz sürtük demiyorum ya.

Cidden abin böyle kötü bakarken senin düşündüğün şey göt korkusu olmalı bu değil! Ayrıca 'küfürbaz sürtük' işini konuşcaz sonra neyse ben korktum o bakışlardan ben kaçar

Diyip kaçan iç sesime hak verip abime döndüm. "Ne Nara'sı lan! Seni terk eden biri nasıl hala hayatında olabiliyor-" sözünü kesip "sende beni tek ettin annem de gitti ama ben sizi hayatımdan çıkarıyor muyum? hayır! Çıkarmıyorum. neden anlamıyorsun. Ben onu seviyorum! Ve şuan Nara arabada ve sen hiçbir şey yapmıyacaksın tamam mı?!" Diye biraz (!) Çirlefleştim.

Hey senin içinden ne çıktı kız öyle ben korktum. Birde 'biraz' diyo. Peh.

İç sesime küfür savurduktan sonra abime döndüm. Şaşkınca bana bakıyordu. E haklı bende bu tepkiyi vericeğimi düşünmüyordum tabii. Abim hızla çıkışa ilerlerken arkasından baka kaldım.

Hey ne duruyorsun! Nara ölücek! Abinin katil olmasını istemeyiz! Çocuk yakışıklı yani...

Bunları söylüyen iç sesime sabır çekip "kes sesini seni sürtük!" Diye bağırdım. Etraftakiler bana hey dostum sen iyi olamazsın evet evet kesinlikle iyi olamazsın. Dercesine bakıyorlardı. Artık o bakışı nasıl atıyorlarsa. Yada direk bu kız iyi olamaz dercesine bakıyordu. Kolumda hissettiğim sarsıntıyla başımı çevirdim. Benim yaşlarımda bir kız bana kaşlarını çatmış bir vaziyette bakıyordu.

Bana, bana! Sara'na

Diye bihter'i taklit edince gülmemek için dudaklarımı bastırdım. "Sen bana sürtük mü dedin!" Dedi bek soruya benzer bir havası yoktu. Kızı şöyle bir süzdüm. "Hayır! Sana demedim. İçimdeki küfürbaz sürtüğe dedim. Ama sana da tam uyarmış. Hangi kerhanedensin sen böyle!" Dediğimde yanındaki adam "boş ver aşkım konuşuyor işte geç kalıcaz hadi" dedi. Onlar giderken arkasından baka kaldım. Sonra birden şu anda Nara ve Yamaç'ın alt alta üst üste olduğu aklıma gelince kıkırdadım. Evet Nara aslında benden hoşlanıyordu ama U dönüşü yapıp Yamaç'a aşık oldu. Ana Abimin namus elden gidiyor. voy beneneeey nereleree gideeem
Nara'nın namus zaten yok. Cenabet be o onda namus mu olur hiç! Ay ne diyom ben gidip ayırıyım şu çifte kumruları.

İLK GÖRÜŞTE NEFRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin