Multimedya - Nara'nın yani Vini'in fotoları
~~~~~~~~~~ İyi okumalar ~~~~~~~~~~~
SERENAY'IN AĞZINDAN
Barda Nara'ya sarılmış dururken gözüm Sara'ya takıldı. Bize tip tip bakıyordu. Ama neyse sevgilisiz kaldığı içindir o. Nara bana 'seni seviyorum' dedi ve şuan sevgiliyiz. Telefonum çaldı. Arayan 'MİREL BELASI' neden cadaloz diyorum çünkü başı beladan çıkmıyo telefonu hemen açtım acaba yine hangi belaya bulaşmıştı.
"efendim"
"Knk ben karakoldayım gelsene al beni burdan"
"Hı hı"
"Ya knk polise küfür ettim o yüzden aldılar beni gel kurtar."
"Tamam" dedim ve kapattım. Of polise küfür etmekte neyin nesi. Of Allah'ım bütün salaklarmı beni bulur. Nara'ya dönüp "benim gitmem lazım arkadaşım aradı." Nara hemen "ben bırakırım seni." Dedi ben istemedim. Sonradan bardan çıkıp taksi durdurdum. Karakolun adresini verdim. Biliyodum çünkü hep aynı karakola düşer. Karakola geldiğimizde taksiciye parasını verip taksiden indim. Karakola doğru yürüdüm. İçeri girdiğimde üzerimi araştırdılar birşey varmı diye. Komserin yanına gidip konuşmaya başladım.
"Merhaba komserim ben Serenay. Lafı eveleyip gevelemicem buraya 1 saat önce falan Mirel Akça diye bir kız getirilmiş suçunu öğrene bilirmiyim." Dedim hızlı hızlı konuşarak komser beni dinledikten sonra ağzını araladı ve konuşmaya başladı.
"Merhaba kızım ben Eren. Evet buraya Mirel diye bir kız getirildi. Zaten hergün geliyo buraya. Mirel bardan çıkarken polislere yakalanmış. Uyuşturucu kullanıyormuş Mirel hanım. İşte polislerden kaçarken hoş olmayan sözler kullanmış. Yani uyuşturucu yüzünden 5 gün küfür yüzünden 2 gün burada tutacağız sonra serbest bırakırız." Dedi tatlı bir şekilde. Mirel genelde uyuşturucuyu çok kötü olduğu zamanlarda kullanır demeki birşey oldu. Komsere dönüp
"Şey..komserim benim bir ricam olacak." Dedim.
"Söyle kızım çekinme."dedi ay ben bu Eren komseri çok sevdim.
"Eren amca Mirel'in cezasını şimdilik ben versem siz çıkarsanız onu ordan söz birdaha böyle birşey olmayacak."dedim yalvarırcasına Eren amaca beni tanırdı zaten bende onu ama hep birbirimizi unuturduk. Eren amca ağızını araladı ve konuştu.
"Peki tamam öyle olsun ama bir daha böyle birşey olursa affetmem ona göre. Sırf sen istiyorsun diye çıkarıyorum. Sen olmasan çıkarmazdım. Biliyosun Mirel,Sara ve seni kızım gibi severim." Dedi. Sevinçten zıpladım. Aklıma gelen planla Eren amacanın kolunu tuttum.
"Eren amca ben bir oyun oynamak istiyorum."dedim gizemli bir şekilde. Eren amaca 'olur' dedi bende planı anlattım.
********
Mirel'in yanına gittiğimde ağnını demirliklere yaslamış tek bir noktaya odaklanmış duruyordu. Kıkırdadım ve yanına geldim sevinçle bana bakıyordu üzülmüş numarası yaptım ve konuşmaya başladım.
"Mirel seni burda 10 gün tutup hapise gidicekmişsin. 5 yıl yermişsin öyle dediler." Dedim. Bir anda ağlıycal gibi oldu. Ama umursamadan devam ettim.
"Ve seni tımarhaneye vericeklermiş." Ne alaka bilmiyom ama bu kız zaten saf herşeye inanıyo bende o yüzden sallıyom. Allahım ya Mirel'in gözünde bir damla yaş düştü ve bana
"Çıkar beni burdan bak ne istersen yaparım söz." Dedi. Bende
"Sözmü"dedim "Söz vallaha söz yeminlen söz" Dedi. Bu kız harbi saf. Mirel'e bakarak "iyi o zaman ben bi eren abiyle konuşiyim." Dedim ve çıktım. acaba ne yaptırsam ben bu kıza neyse sonra düşünürüz. Eren abi kapıyı açtı ve Mirel'le dışarı çıktık.Mirel derim bir nefes aldı. Sanarsın 2 yıl hapiste kaldı. Neyse taksi durdurup eve gittik. Mirel'i eve bıraktım sonra yine taksiye binip Sara'ların evine geldim. Daha gecenin 5'iydi. Yatağa yatıp düşünmeye başladım.
Sara'yla Nara'yı bırakıp gitmiştim. Acaba ben gittikten sonra ne yaptılar. Nara benim sevgilim sonuçta merak etmek hakkım. Neyse sabah Sara'ya sorarım ben.
♀♂♀♂♀♂♀♂♀♂♀♂♀♂♀♂
Arkadaşlar nasıl olmuş. Beğendinizmi.maceralarla dolu bir yeni bölüm sizi bekliyor beğenmeyi unutmayın.
Sizi seviyorum okuyucularım ♡♥♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE NEFRET
Teen FictionNE DENİR Kİ ZORU GÖRÜP KAÇANA, YOK DEYMEZ Kİ HİÇ BİR LAFA! Onlar okulda tanıştılar. Çarpışarak. Her şey o zaman başladı. Birbirlerinden ilk nefret ettiler. İlk görüşte Nefret! Ama ilerledik zamanlarda her şey değişti. Dönülmez yollara girdiler. He...