SEZON FİNALİ

59 6 7
                                    

Bölüm şarkıları;

Alan walker - faded
Alan walker - sing me to sleep
Naz ölçal - yoksun

◆◇◆◇◆◇

NAPIYORSUN ŞUAN MESELA, KİM VAR YANINDA BEN ÖLÜYORUM  GALİBA, CANIM YANDIKÇA.

NERDESİN ŞUAN MESELA, GÜLÜYORMUSUN KAHKAHALARLA BEN ÖZLÜYORUM GALİBA KAVUŞAMADIKÇA SANA....

◆◇◆◇◆◇

KIZ HERŞEYİN FARKINDAYDI, VE GERÇEKLERDEN UZAKLAŞMAK İÇİN RUHUNU TESLİM ETTİ YANLIŞA...

◆◇◆◇◆◇

3 AY SONRA

hayatımda bir çok yanlış yaptım ben. Ama hiç biri pişmanlıktan ölebileceğim kadar büyük yanlışlar değildi.

Bir tanesi hariç...

3 ay önce ona orada kolundan tutup 'sen nereye gidersin bensiz gitmiyorsun biryere. Benimlesin tavşan bırakmam seni!' Deseydim belki gitmezdi. Veya kolundan sürükleyerek çıkarsaydım onu havaalanından.

En büyük pişmanlığımı onu orada göz göre göre elin şehrine göndermekle yaptım ve bu pişmanlıktan ölüyorum.

Gelmeyeceğini bile bile yolladım onu.

Bidaha o kollara sarılamayacağımı bile bile çıktım onun hanesinden.

Kim suçlu peki bu durumda?

Ben mi?
O mu?
İkimiz mi?

Yoksa kader veya hayat mı?

Kim suçlu?

Gitmişti işte. Birdaha hiç dönmemek üzere. Gitmişti...

Hayatıma girip kalbimin en derinliklerine taht kuran yanlış en doğru şekilde hayatımı ve kalbimi terk etmişti.

Canım acıyordu. Dayanılmaz bir acıydı.

Ben o gün o gittiğinde ruhumu acıya teslim etmiştim.

Karanlığa teslim etmiştim.

Yanlışa teslim etmiştim.

Yalnızlığa teslim etmiştim.

Ben ruhumu ona teslim etmiştim. Ve oda en acı şekilde kullanıyordu...

Kimsesiz kalmıştım sanki.

Herkezin içinde kimsesiz. Öksüz...

Kayboldum karanlıkta ben, çıkamıyordum. Korkuyordum. Ona ihtiyacım vardı ama o yoktu. Güvenli kollarına alıp kulağıma "geçti pandam ben burdayım." Demesine o kadar çok ihtiyacım vardı ki anlatamam.

Evet belki Newyork bileti alıp yanına gidebilirim. Ama yapamam. Gururuma yenik düşemem. En azından bu seferlik. Gitmek istiyorsa gitsin.

"Yamaç bey Sara hanımın durumu hiç iyi değil. Psikoloğa görünmesi gerek böyle devam ederse zayıp bedeni kaldıramaz." Diye bir sey işittim.

O karanlıktan gözlerimi açamıyordum. Açmaya çalıştıkça acıyordu.

"Sara asla böyle birşeye izin vermez. O psikologlara delilerin gittiğini düşünür."

"Yamaç bey bakın Sara hanımın durumu iyi değil. Onu ne yapıp edip psikoloğa göstermeniz gerek. Bu haplarla olacak iş değil. Psikolojisi bozulmuş belliki. Bak sizde dediniz 3 aydır doğrudüzgün ne uyuyor ne yiyiyor dediniz, odasından çıkmıyor dediniz. Ağlıyor dediniz. Kriz geçiriyor dediniz. İntihar etmeye yeltendi dediniz. Bu böyle olmaz. Bakın Sara hanım böyle giderse bütün gücünü kaybedicek. Biz serum veriyoruz her hastaneye geldiğinizde ama yetmiyecek. Belki intihar eder hayatına katleder kimse bilemez. Daha kötüye gitmeden düzelmesi lazım. Yamaç bey muhtemelen psikoloğa gittiğinizde Sara hanımı klinike yatırmanız istenecek. Bu onun için daha iyi inanın bana. En az 3 ayda eski haline döner. Orada Sara hanıma daha iyi bakarlar emin olabilirsiniz."

İLK GÖRÜŞTE NEFRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin