Arkadaşlar özürdilerim biraz geç oldu bu bölümde bana yardım deden
@EsmaKapucuolu
@SinemZleyhaGkpolat
@34MerveTosunRHK
HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM
SİZİ ÇOK SEVİYORUM. İYİKİ VARSINIZ.
♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬♬
1 gün sonra
Nara öztürk
Serenay'ın benim çocuktuk aşkım olduğunu öğrendim. Oda öğrendi. Mutluyum. Ona evlenme teklifi etmeyi düşünüyorum. Hatta yapacağım.
Ama şimdi Sara, Serenay, Yamaç, Sinem, Ayaz, Yağız, ben bardayız. Bira falan içiyoruz. Şimdi ise Sinem Yamaç'a "gidelim hadi sıkıldım." Dedi. Yamaç'ta tamam anlamında başını salladı. Kalktılar tam gidecekken arkasını döndü "Sara gelmiyor musun?" Diye sordu. Sara hayır anlamında başını salladı. Yamaç bize dönüp "gelmek isteyen gelebilir bırakabilirim evine." Dedi. Yağız ve Ayaz 'tamam geliyoz' dediler onlarda kalktı ve bardan çıktılar.
Barda saderce Serenay, Sara ve ben kalmıştık. Serenay yanımda oturuyordu ve başı göğüsümün üstündeydi ve kollarını bana dolamıştı bende kolumu beline dolamıştım. Huzurlu hissediyordum. Sara'ya baktığımda birasını içerken bize bakıyordu ama bu öyle bir bakıştı ki dokunsam ağlayacak gibiydi. Acaba neden. Aşık falan mı olmuştu bana acaba? Yok canım saçmalama Nara ne aşkı. Beni düşüncelerimden alan serenay'ın telefonuydu. Telefonu açtı.
"Efendim"
"......"
"Hı hı geliyom bekle."
"......."
"Tamam" dedi ve telefonu kapattı. Bize dönüp "benim gitmem lazım bi arkadaşım beni acil çağırıyor." Dedi. Ben hemen 'seni bırakiyim' dedim ama 'hayır gerek yok ben kendim giderim' demişti ve gitti. Sara'yla baş başa kalmıştık. Sara belli sarkoş oldu çünki durmadan gülüyordu. Ben ise sadece onu izliyordum.
1 saat sonra
Hala bardaydık ve ikimizde acayip sarhoştuk. Barın bir odasına girdik Sara'yla beraber odada baya güldük. Bağıra bağıra şarkı söyledik. Neden bilmiyorum ama içimde onu öpme duygusu belirdi. Ve yaptımda. Pat diye dudaklarına yapıştım. İlk şaşırsada sonra karşılık verdi. Ellerim istemsizce elbisesinin fermoarına gitti. Fermoarını açtığımda südyen ve kilotla kalmıştı onu yatağa attığımda bende soyundum ve üstüne çıktım. (gerisini siz getirin oralara giremeyeceğim.)
Sabah uyandığımda saat 07:00 'dı başım zonkluyordu. Yanımda yatan Sara'ya baktığımda şaşırdım. Sonra üstüme baktım Allah kahretsin ne yaptım ben hemen kalkıp üstümü giyindim ve odadan çıktım.
SARA YILDIRIM
Uyandığımda bi odadaydım. Üstüme baktığımda çıplaktım. Ne olduğunu anlamıyordum yanıma baktım kimse yoktu. Ben kimle yapmıştım bunu off başım çatlıyo hiç bir şey hatırlamıyorum dün gece ile ilgili.
Yataktan kalkıp üstümü giyindim. Ve odadan çıktım. Burası bardı. Barın kapısına kadar yürüdüm ve bardan çıktım. Hiç bir şey hatırlamıyordum. Off ne yapacaktım ben. Bir dakika ben en son bu barda Nara'yla birlikteydim. Çok içmiştik sarhoş olmuştuk ve bir odaya gitmiştik. Tabii ya Nara. Nara'yla yaptım. Off Allah kahretsin nasıl yaparım ben böyle birşeyi off.
Eve Gidip uyumak istiyorum. Ama bir sorun var ben bunu Serenay'a nasıl söyliyeceğim.
Arkadaşlar sizce serenay öğrenecekmi bunun cevabı yeni bölümde okumayı unutmayın
Yeni bölümlerden tüyolar
* kim bir kıza evlenme teklifi edecek .hangi kıza ve kim evlenme teklifi edecek?
* Sara hastanelik olacak neden?
* Nikah salonunda kıyamet kopçak. Sizce kimin nikahında kıyamet kopçak?
Hepsinin cevabı yeni bölümlerde sizleri bekliyor İYİ OKUMALAR ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE NEFRET
أدب المراهقينNE DENİR Kİ ZORU GÖRÜP KAÇANA, YOK DEYMEZ Kİ HİÇ BİR LAFA! Onlar okulda tanıştılar. Çarpışarak. Her şey o zaman başladı. Birbirlerinden ilk nefret ettiler. İlk görüşte Nefret! Ama ilerledik zamanlarda her şey değişti. Dönülmez yollara girdiler. He...