28 juli 2015
Ljudet av en lätt knackning mot fönstret får mig att lyfta blicken och kisa svagt för att kunna se något i det mörka rummet. Utanför fönstret, på det sluttande taket sitter Oscar på huk med ett leende på läpparna och jag spricker upp i ett leende.
Snabbt avlägsnar jag det varma täcket från min kropp och tassar försiktigt fram över golvet för att nå fönstret. För att reta honom lite ställer jag mig först bara framför fönstret och tittar på honom vilket får honom att skjuta ut underläppen skämtsamt och placera handflatan mot det svala fönstret. Jag fnissar tyst innan jag placerar handen mot hans med fönstret mellan oss. Han ler svagt innan han lutar sig fram och lämnar en blöt kyss mot fönstret så att det blir ett avtryck av hans läppar.
Återigen fnissar jag tyst innan jag slutligen öppnar fönstret och den svala nattluften strömmar in i rummet.
"Hej baby"
Yttrar han tyst för att inte väcka resten av min sovande familj medan han smidigt klättrar in genom fönstret. Efter att jag stängt efter honom vänder jag mig mot honom och låter mina läppar möta hans i en mjuk kyss.
"Jag har saknat dig"
Viskar han fram medan han med händerna vilandes på mina höfter backar mig bak mot sängen där jag sjunker ner med honom bredvid mig. Han drar snabbt in mig i sin famn och låter sina läppar möta mina på nytt.
"Vi träffades för typ tre timmar sedan"
Säger jag skrattandes innan han överöser mig med kyssar vilket får mig att fnissa tyst i samband med att jag försöker besvara hans kyssar så gott det går.
"Too long"
Mumlar han fram innan han försiktigt grenslar mig och låter de mjuka kyssarna gå över till min hals. Mina djupa andetag mynnar snart ut i stön och han flinar nöjt över reaktionen.
"Mhm det gillar du baby"
Yttrar han sensuellt och jag svankar lätt mot madrassen när hans kyssar försiktigt letar sig ner över min lättklädda kropp.
"Oscar"
Flämtar jag fram när han försiktigt masserar mig utanpå kalsongerna. Han lyfter blicken och möter min blick och intensivt behåller vi ögonkontakt.
"Snälla ta mig, på riktigt"
Flämtar jag fram och hans rörelser stannar upp.
"Är du säker?"
Frågar han försiktigt och jag nickar hastigt vilket får honom att krypa tillbaka upp över min kropp och placera en mjuk kyss mot mina läppar.
"Jag ska göra det perfekt för dig baby"
Viskar han i mitt öra innan han låter sina varma händer smeka min kropp med ömhet och omsorg. Jag tvekar inte för ett ögonblick för han får mig att känna mig trygg och älskad. Och det är allt jag begär.
När jag timmar senare vaknar upp så har Oscar gått. Han brukar alltid försvinna under morgontimmarna, innan resten av familjen vaknar och jag drar upp täcket mot näsan för att andas in doften av honom som sitter kvar efter vår intima natt.
När jag sedan låter blicken svepa över fönstret där morgondiset skapat en svag dimma så uppfattar jag det snirkliga meddelandet han lämnat.
"O ♡ F - sommaren 2015 är vår"
. . .
Vill bara passa på att tipsa om Anunym foscar story "All night long". Älskar själv denna och jag tror att ni kommer älska den också! Lämna en fin kommentar på den så blir jag gladPuss på er
KAMU SEDANG MEMBACA
Summer '15 | Foscar
Fiksi PenggemarAllt förändras, Sommar blir till höst Kyssar blir till slag Kärlek blir till hat