7. část

1.6K 76 1
                                    

Selena

"Hele vy dva." Křikla jsem na bratry, kteří se cpali u televize. "Ty nebo ty." Ukázala jsem na něj jednotlivě. "Mě odvezete do školy." Sladce jsem se na ně usmála. "Já myslel, že tě odveze Juss." Řekl Jacobe a Ansel pokrčil rameny. "Jo s tim bych nejela ani za nic a nemyslím si, že by to bylo bezpečné potom co jsem včera viděla fotky z jeho párty." Zavrčela jsem a Jacob se hned zvedl a vzal klíčky. "Tak jedem." Zajásala jsem. Poposkočila bych, ale ta sádra mibto jaksi neumožňuje. No kdybych neměla tu sádru tak bych musela pěšky so...

Jacob zastavil, před školou a pomohl mi vylézt z auta. Všichni se na mě koukali a já jen pokrčila rameny. Jacob se mnou došel až ke skříňkám a dal mi tam batoh. "Ale ale, vidím, že jsi si za mě už našla náhradu co?" Zasmál se Mike a já zaťala ruce v pěst. "Kdo je to?" Zašeptal mi do ucha. "Můj ex. Podváděl mě. Ansel už mu dal do držky. Já osobně bych mu uřezala jeho kamaráda i s koulema ale..." Pokrčila jsem rameny. Jacob se otočil a chytl Mika za triko a přirazil ho na skříňky. "Co si o sobě jako myslíš?!" Zařval po něm, až jsem se lekla. "A pak kdo koho podváděl co?" Vyprskl Mike a já měla sto chutí mu ty koule fakt uřezat. "Jo no nevím jestli by to bylo možné hochu. Rodiče by nás nejspíš vydědili." Řekl Jacob a pustil Mika na zem. "T-to je tvůj bratr?" Přikývla jsem. "A moc bych ti neradil zahrávat si se mnou nebo mojí rodinou. Jsem docela dobrej v boxu víš." Prskl na něj a vzal moje učebnice a pomohl mi do třídy. Jen jsem se na Mika podívala a odflusla si mu do ksichtu. "Ty malá děvko!" Zařval po mě a ležel na zemi. Jacob nad ním stál s rukou od krve. Yesss zlomil mu nos. "V pohodě?" Zeptal se mě a já přikývla. Položil mi učebnice na lavici a usmál se. Všimla jsem se pohledů všech holek jak ho svlékaj očima. Bože on má snad větší obdiv než sám pan Justin Bieber. Uchechtla jsem se. "V kolik končíš?" Zeptal se mě. "Ve dvě."

"Dobře vyzvednu tě ať se nemusíš belhat pěšky." Políbil mě na tvář a zmizel ve dveřích. Jak já miluju svého bratra. Jo vím co jsem mu řekla, ale jsem ráda že je zpátky. Alespoň mám dva ochránce. A oba dali Mikovi přes hubu. Bod pro ně. "Zase brácha jo?" Uchechtl se Bieber a já jen protočila očima. "Neotravuj Bieber." Zavrčela jsem na něj. On se ironicky zasmál a šel ke svojí lavici. "Takže co máš s nohou?" Přiběhla ke mě Shay. "Nasrala jsem se, kopla jsem do skříně a zlomila si nohu." Shay se plácla do čela. "Kdo tě tak nasral?" Nadzvedla jsem obočí a hodipa hlavou k Bieberově lavici. Shay se tam koukla a zasmála se. "Že se ptám co?" Přikývla jsem a zasmála se taky.

"Ták k tabuli půjde... slečna Gomez." Zvedla jsem se a profesor na mě vykulil oči. "Co se vám stalo?" Zeptal se. "Jeden nejmenovaný člověk mě naštval a já si zlomila nohu." Řekla jsem a Shay se zasmála a Bieber mě propaloval pohledem. Oplacela jsem mu to dokud mi učitel nepoložil otázku.

Dostala jsem za jedna. Jak jinak že? Sedla jsem si na svoje místo a všimla si papírku zastrčeného v mém sešitu. "Co to je?" Shay ukázala někam dozadu. Rozbalila jsem ho a přečetla.

A jak jsem tě jako nasral?
Tu nohu sis zlomila vlastní blbostí.
Xoxo -Jussík

Protočula jsem očima a odepsala mu.

Nemáš se pokoušet mě líbat debile.
Xoxo -Selenka

Hodila jsem mu to a spražila ho pohledem.

Stejně vím, že mě chceš.
Xoxo -Jussík

Dělá si ten kluk už ze mě prdel kurva.

O tom si nech leda tak zdát.
Nechtěla jsem tě, nechci tě a NIKDY chtít nebudu
Xoxo -Selenka

Odepsala jsem mu a naštěstí už zazvonilo, takže další papírek už nepřijde. Zvedla jsem se a chtěla jít ke skříňce, ale učebnice mi vypadli z rukou a byli snad po celé třídě. "Super." Řekla jsem si pro sebe a chtěla je zvednout, ale se sádrou to jaksi nešlo. Zavrčela jsem a chtěla to vzdát. "Pomůžu ti." Řekl Bieber a podal mi posbírané učebnice. Usmál se na mě. "Děkuju." Lehce jsem se usmála. "Omlouvám se." Nechápavě jsem se na něj podívala. "Neměl jsem tě líbat." Přikývla jsem. "To je v pohodě." Řekla jsem a odešla. "Vezmu ti je." Doběhl ke mě a vzal mi učebnice z rukou. "Co taková starost?" Zasmála jsem se. "No tím že za to můžu já tak to beru jako samozřejmost." Tohole trochu zabolelo. Nevím proč mi vadí, že to dělá jen z výčitku svědomí. Možná jsem si myslela, že by se mohl změnit. Usmála jsem se na něj a poděkovala mu.

Takže další díl na světě. Snad se líbí.

Love you
-Denny

Bad Boy JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat