8. část

1.6K 79 1
                                    

Justin

"Nechceš hodit domů?" Zeptal jsem se jí když skončila hodina. "Ne vyzvedne mě bratr." Usmála se na mě a já ji zase vzal učebnice. "Dobře, ale zítra tě vezu já." Řekl jsem jí a šel s ní až ke skříňce. "Proč to vlastně děláš? Proč mi pomáháš?" Sakra co mám říct. Nemůžu jí říct, že jí chci pomáhat, protože jí mám rád? Mám jí rád? Co k ní vlastně cítím. "Už jsem ti to říkal. Cítím se za to provinile." Ona jen kývla hlavou a otočila se ke mě zády. "Řekl jsem něco špatně?" Zeptal jsem se. "Ne ne nic." Řekla, ale přišlo mi to divný. Ona je nějaká divná. "No nic já už půjdu, tak zítra?" Na konci udělala otazník a já přikývl. "Ahoj Sel." Zavolal jsem za ní a ona jen mávla a zmizela venku. Vydal jsem se taky ven a ona už nasedala k jejímu bratrovi do auta. Neviděl jsem kterej to je, ale předpokládám, že ten straší. Jacob se myslim jmenuje.

Přišel jsem domů a kluci ještě leželi všude po zemi a v mém pokoji ležela nějaká děvka. Nevím jak se sem dostala, ale ráno tady ještě nebyla. No tak když už je tady. Zavřel jsem dveře a zamkl. Přešel jsem k posteli a u toho se vysvlékal. Ona mě sjížděla pohledem. Měla na sobě mini šaty a kalhotky, tak jsem jí šaty vyhrnul nahoru a kalhotky jí roztrhl. Ona mi poslušně roztáhla nohy a já do ní tvrdě vnikl. Začal jsem do ní přirážet.

Udělal jsem se do ní a vykřkl orgasmem "Seleno." Svalil jsem se vedle ní a ta děvka mě zabíjela pohledem. "Co je?" Vyprskl jsem na ní. "Kdo je Selena?" Zeptala se. "Nikdo proč?" Nechápal jsem. "Řval si její jméno." Prskla a začala se oblékat. Oh my god. Teď mi to došlo. Když jsem se udělal tak jsem zařval její jméno. Jméno Seleny. Bože Bieber co se s tebou děje kurva. Vždycky jsem šukal všechno co se hýbe a teď si u toho představuju Selenu? Tak toto ne. Už se musím vyspat. Melu z toho píčoviny.

Ta děvka konečně odešla a já si mohl na chvíli odpočinout. Už jsem skoro spal, když mi pípl mobil na novou zprávu na fb. Odemkl jsem mobil a podíval se kdo mi píše.

Selena Gomez vám poslala zprávu

Stálo tam. Otevřel jsem to a začal číst.

Selena: Justine jsi tu?

Já: Jo děje se něco?

Selena: Já jen nomohl bys přijít? Kluci odešli a já spadla a nemůžu se zvednout

Já: Ty seš doma sama?

Selena: Jo

Já: A proč píšeš zrovna mě?

Selena: Protože bydlíš přes ulici.

Selena: Máš to nejblíž

Já: A jak se asi dostanu dovnitř?

Selena: Je odemčeno

Já: Dobře

Odepsal jsem jí a vydal se ven k jejímu domu. Pokusil jsem otevřít dveře a bylo odemčeno. Šel jsem do obýváku tam nebyla. V kuchyni taky nebyla. Vydal jsem se po schodech nahoru a ona ležela u dveří svého pokoje. Zasmál jsem se a ona mě spražila pohledem. Sklonil jsem se k ní a vzal jí do náruče. "Polož mě. Hned!" Křikla po mě. "Klid pomáhám ti dobře?" Ona mě vraždila pohledem. Postavil jsem jí opatrně na zem. "Dík." Řekla bez emocí a oprášila si zadek. "Chceš něco uvařit?" Ona se zasmála. "Ty umíš vařit?" Zeptala se mezi smíchem. Přikývl jsem. "Tak fajn. Něco mi uvař" sladce se na mě usmála a šla směrem ke schodům. "Ne ještě spadneš." řekl jsem a hodil si jí přes rameno a nesl jí dolů.

Postavil jsem jí v kuchyni na zem a ona mě bouchla do hrudi. "Mám chuť tě zabít." "Já zase políbit tě." Její pohled se změkčil. "Tak to udělej." Na nic jsem nečekal a přiložil své rty na její. Když se neodtahovala tak jsem s nimi začal pohybovat. Posadil jsem jí na linku a přejel jazykem po jejím spodním rtu pro vstup, kterej mi ihned povolila. Naše jazyky začali třetí světovou.

Selena

Přejel mi jazykem přes spodní ret pro vsup, kterej jsem mu povolila a naše jazyky začali boj o nadvládu. Zajel mi rukem pod triko a v tu chvíli jsem si uvědomila co dělám. Rychle jsem se od něho odtáhla a dala mu facku. Seskočila jsem z linky a běžela jsem jak jen to se sádrou jde do pokoje kde jsem se zamkla. Slyšela jsem dupot na schodech a pak pohyb kliky z druhé strany. "Sel." Bouchl mi na dveře. "Promiň nechtěl jsem, jen prostě..." nevěděl co má říct. Opřela jsem se čelem o dveře. "Tohle se nikdy nemělo stát." Řekla jsem tak aby to slyšel. "Lituješ toho?" "Jo." Řekla jsem, ale pravdu jsem neznala. "Fajn půjdu." Bouchl lehce do dveří. "Zítra pro mě nejezdi." Řekla jsem jednoduše a odešla k posteli kam jsem si lehla a nadávala si za to že jsem mu vůbec dovolila políbit mě. A víte co je nejhorší? Mě se to líbilo.

Bože Gomez vzpamatuj se. Je to Bieber sakra. Děvkař Bieber, kterej spal s celou školou! Okřiklo mě moje podvědomí. Jo nesmím na to myslet. Je jedno jestli se mi to líbilo, protože už se to nikdy nestane. Nesmí se to stát. Pokroutila jsem hlavou a pustila si písničky do uší. Začala mi hrát Love me like you do od Ellie a já si začala zpívat. Ani nevím jak, ale podařilo se mi usnout.

Názor? Snad se líbí

Love you
-Denny

Bad Boy JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat