Justin
Ježiši jak jsem jíbtam mohl jem tak nechat? Co když jí někdo znásilnil? Jsem fakt debil. Hned jsem vstal z postele a jel k ní domů.
Zazvonil jsem a po chvíli mi otevřela Selena, která byla zabalená do peřiny a celá bílá. Hned jak mě uviděla, chtěla zabouchnout dveře, ale strčil jsem tam nohu. "Vypadni!" Zasípala. "Co se ti stalo?" Zeptal jsem se vyděšeně. "Jen jsi mě nechal daleko od mýho domu, nevěděla jsem jak se dostat zpět, spala jsem u popelnic, promokla jsem, jsem nemocná a našla jsem si kočku." Vyjmenovávala a ukazovala na prstech. "A víš kdo za to může?" Zachraptěla. "Já." Řekl jsem a ona jen přikývla.
"Nemohl jsem se dívat jak tě ten nabaluje." Vykřikl jsem ma ní. "Já jsme toho kluka, kvůli tobě poslala do prdele." Zasípala, ale v jejích očích byl vidět vztek. "Proč?" Zeptal jsem se. "Protože tě mám ráda." Zalapal jsem po dechu. Vážně to právě řekla? Hned jsem se jí nalepil na rty, ald ona se hned odtáhla. "Ale to nemění nic na tom, že jsem na tebe nasraná a nechci tě vidět." Vystrčila mě ze dveří a zabouchla je. Povzdechl jsem si a vydal se domů.
Selena
Vážně jsem to řekla? Nebylo to v plánu sakra. Nikdy se neměl dozvědět co k němu cítím. Frustrovaně jsem si složila hlavu do dlaní a svalila se na postel a usnula.
"Lékářky jsou tu!" Zakřičeli dva hlasy a to mě probudilo. Ve dveřích stála Mia a Shay a měli plné ruce. "Přišli jsme tě uzdravit marode." Zasmála se Shay, ale ze mě vyšlo jen zasípání. Holky skočili na mojí postel. "Budete nemocný." Zasípala jsem, ale ony se jen zasmály. "Nám to nevadí zlato." Objala mě Shay a já si musela zakašlat, abych dostala hlen z plic.
Celý den jsme leželi u mě v posteli a koukali na filmy. No Ansel s Jacobem nás samezřejmě chodili kontrolovat a nosili mi čaj, až jsem z toho šílela.
tak dneska ještě jedna, ale hodně hodně kraťoučká, protože už jsem neměla další nápady.
Love you
-Denny