34. část

1.2K 66 1
                                    

Selena

"Gomez. Přejete si?" Zeptala jsem se do telefonu. Ano už zase mi někdo volá.

"Dobrý den tady Elena Somers. Matka Chaze. Mohla bych se s vámi někdy sejít?" Zeptala se žena.

"D-dobře. Šlo by to dnes?" Zeptala jsem se okamžitě abych to už měla za sebou.

"Já mohu kdykoliv. Řekněte si kdy a kde."

"Fajn takže ve dvě ve Starbucks." A rychle jsem to típla. Co po mě ty lidi dneska pořád chtěj. Nejdřív Chaz a pak jeho matka. Perfektní den. Jako by nestačilo že už dneska mě všichni očumujou. Bože tohle je zlej sen. Prosím ať se vzbudím a budu doma. Štípla jsem se do ruky, ale nic se nestalo. "Kurva." Zaklela jsem potichu a šla do třídy, kde už na mě čekal ten nejdokonalejší kluk na světě. Usmál se hned jak mě spatřil a já mu úsměv opětovala. Doběhla jsem k němu a sedla si na svoje místo. Najednou si to k nám nakráčela Amy. Největší děvka na škole. "Páni je krásný jak jste vy dva šťastní. Jen za ty dva měsíce co jsi byla pryč se mnou spal. Každý den." Řekla a mě se do očí nahrnuli slzy. "Co to meleš Amy?!" Vykřikl Justin zaraženě. "Ale nečerti se cukroušku. Můžem si to zopakovat." Sladce se na něj usmála. "Nespal jsem s tebou tak nevim co to vykládáš za sračky." Zakřičel, ale to už jsem nechtěla poslouchat a vyběhla jsem ze třídy.

Jak mi to mohl udělat? Jo chápu, že si myslel, že jsem mrtvá, ale to pro mě asi moc nesmutnil, když stačil ojíždět Amy. Bože jsem naivní kráva. Jak jsem si mohla myslet, že by mě miloval? "Sel?" Promluvila na mě Shay a já zvedla svůj pohled k ní. "Proč mi to udělal?" Řekla jsem mezi vzlyky. "Neudělal to." Hned za ní se vynořila Mia. "Cože?" Zeptala jsem se nechápavě. "Nemohl to udělat. Nemohl tě povdvízt, protože jsem u něj měli 24 hodinovou hlídku. Já, Mia, Ryan a Jason. Kamkoliv šel, tak jsme byli s ním." Dokončila Shay svůj monolog. "Kromě záchoda samozřejmě. Tak byl sám." To co řekla Mia mě donutilo pousmát se. "Ale proč? Proč jste ho drželi od všeho?" Nic jsem nechápala. "Hned potom co tě odvezli a on přijel k Ryanovi říkal, že půjde za tebou. Proto jsme ho hlídali. Aby si nic neudělal." Přišla ke mě Mia a pomohla mi na nohy. Já jen nevěřícně koukala na Shay a snažila se vstřebat, všechno co právě řekla. "O-on mě nepodvedl?" Musela jsem se zeptat. "Ne Sel nepodvedl." Musela jsem se usmát. Holkám věřím. Vím, že by mi nelhali. Objala jsem je.

Justin

"Do prdele Amy spali jsme spolu naposledy před půl rokem. A vzhledem k tomu, že jsem se za tu dobu co byla Selena v komatu neprobudil s kocovinou, v cizí posteli a nahej, tak jsme spolu asi nespali." Vyjel jsem na ní a ona sebou cukla. Co to vůbec vypustila za píčovinu? Spal jsem s ní jednou a ještě před tím, než jsem se zamiloval do Sel. Sakra kam jen šla. Šel jsem po chodbě a všude ji hledal, ale nikde nebyla. Už jsem to chtěl vzdát když vylezla ze záchoda. Došla až ke mě a já čekal co udělá. Stála naproti mě a naše oči se vzájemně vpíjeli do sebe. "Tak už něco řekni prosím." Prolomil jsem ticho mezi náma a one se ke mě nahla a spojila naše rty. Okamžitě jsem začal spolupracovat. Vyrušilo nás až zazvonění zvonku na hodinu. "Promiň že jsem utekla." Pohladil jsem jí po tváři. "Já se nezlobím. Jen jsem se bál, že mě opustíš." Ona se na mě koukla. "Neopustila bych tě Justine. Nikdy." Znovu spojila naše rty, ale jen na chvíli, protože jsme museli na hodinu.

"Smůla Amy." Zaculila se na ní Sel. Musel jsem se uchechtnout. "Stejně se s ním vyspím." Řekla arogantně. "Jo, ale to bych ho nejdřív musela opustit. A to udělám za..." začala počítat na prstech a já se začal bát. "Jo přesně. Nikdy to neudělám, takže si dej pohov bloncko." Muckla na ní a já se jen divil. "Páni." Usmála se na mě. "Děkuju, vím že jsem dobrá." Poplácala se na hrudi. "Ne ty jsi nejlepší." Tohle její úsměv roztáhlo ještě víc. "Tak moc tě miluju." Zašeptala mi do ucha. "Už tě chci mít v sobě." Páni, přesně tohle chci taky. "Už se nemůžu dočkat lásko. Taky tě miluju." Skousla mi ušní lalůček, ale pak už přišel profesor, takže jsme se zase chovali normálně.

Názor? Snad se líbí.

Love you
-Denny

Bad Boy JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat