25. část

1.3K 73 3
                                    

SelenA

"...do holky, kterou miluju..." zarazil se. "Cože?" Vyhrkla jsem. "N-nic." Zakoktal a vyletěl z mého pokoje. Miluju. Bože on mě miluje? On? Ten děvlař co měl každou noc jinou? Ježiši taky ho miluju. Jo sice jsem na něj naštvaná, ale miluju ho. Nenechal mě nic říct a prostě zmizel. Potřebuju ho u sebe. Potřebuju cítit jeho rty na mých. Sakra. Vzala jsem mobil a přihlásila se na facebook. Neštěstí byl on-line.

Sel Gomez: Justine?

*zobrazeno*

Sel Gomez: Potřebuju s tebou mluvit

*zobrazeno*

Sel Gomez: Vím, že tu jsi prosím odepisuj mi

*zobrazeno*

Sel Gomez: Miluju tě

*zobrazeno*

*Uživatel Justin Bieber se odhlásil*

Povzdechla jsem si a odložila mobil na stolek a složila se do peřin. Rozbrečela jsem se a nevnímala čas. "Seleno?" Ozval se hlas mého otce. "Tati?" Usmála jsem se a on ke mě přišel. "Ty jsi tady." Pevně jsem ho objímala a nechtěla ho pustit. "Co tady děláš?" Zeptala jsem se ho a slzy smutku se změnili na slzy štěstí. "Přijel jsem se podívat na svojí holčičku." Zamumlal mi do vlasů a já se musela zasmát. "Kdy se musíš vrátit?" Zeptala jsem se ho. "Mám dva měsíce volno." Tohle mě udělalo ještě šťastnější. "A proč jsi brečela zlatíčko?" Zeptal se smutně.
"Miluju jednoho kluka, ale nevím co on cítí ke mě." Řekla jsem a byla to pravda. Sice řekl co řekl, ale teď mě ignoruje. Nevím co si o tom mám myslet. "Neplač kvůli chlapci princezno. On si tvé slzy nezaslouží." Usmála jsem se na něj. "Jsem ráda, že jsi zpátky." "Já taky holčičko."

Justin

Sel Gomez: Miluju tě

Totálně jsem to posral. Jo ignoruju jí celý den, ale jen kvůli včerejšku. Miluju jí a nedokážu se jí teď podívat do očí. "Kurva." Zaklel jsem potichu a setřel si slzy. Nevím proč jsem se s tou děvkou vyspal. Možná jsem si myslel, že na ní zapomenu. Ale ne, stal se pravý opak. Myslím na ní ještě víc, a bojím se.

Sel Gomez: Justine prosím

Všechny zprávy jsem si přečetl, ale ani na jednu jsem neodpověděl. Nedokážu jí odepsat. Stydím se. Jo nechodíme spolu, ale i tak si přijde jako bych jí podvedl.

Sel Gomez: Prosím mluv se mnou

Bože hlavně v nemocnici neplač lásko. Nesnesu když brečíš. Znovu jsem se rozbrečel a hodil s vázou o zeď. Musím se jí omluvit. Ale za co vlastně? Že jsem spal s děvkou i když spolu nic nemáme? Ne to nemůžu.

Sel Gomez: Teď tu byl taťka a řekl mi, že si moje slzy nezazloužíš, ale víš co? Nemůžu přestat brečet.

Tolik mě to bolí. Bolí mě pomyšlení na to, že brečení. Bolí pomyšlení na to že ji můžu kvůli mojí píčovině ztratit. "Nechci tě ztratit." Zašeptal jsem a čekal na další její zprávu.

Sel Gomez: Proč neodepisuješ?

Oh Sel, kdyby jsi je věděla jak moc chci odepsat, ale nemůžu. Nedokážu to.

Sel Gomez: Fajn. Nevšímej si mě. Nepřibližuj se ke mě. Víš co mě bolí nejvíc? Že jsem ti řekla co k tobě cítím a ty nic. Chtěl jsi to vědět ne? Tak tady to máš. MILUJU TĚ JUSTINE

Justin Bieber: Nechci tě ztratit

*zobrazeno*

*uživatel Sel Gomez se odhlásil/a*

Povzdechl jsem a hodil s mobilem o zeď, kde se rostříštil na milion kousků. Co jsem to kurva zase provedl. Proč se pořád musím chovat jako kretén.

***o dva dny později***

Dva dny. Dva dny plné utrpení. Dva dny bez ní. Neviděl jsem ji a to mě zabíjelo. Proč to musí bejt tal těžký. "Justine už dva dny jsi nevylezl z pokoje." Zavolal za dveřma Ryan. "Nech mě bejt!" Zakřičel jsem na něj. "Máš tu návštěvu." Hned jsem vylítl a doufal, že je to ONA. Posmutněl jsem, když u mých dveří stál její bratr.

"Hele nechápu co jste si vy dva udělali, ale musíte se vidět. Ona křičí ze spaní a prosí tě aby jsi se vrátil. Včera se vrátila z nemocnice a ani jednou nevylezla ze svého pokoje. Slyšel jsem, že ty jsi taky dva dny nevylezl. Takže se dej do pořádku a za deset minut u mýho auta." Řekla a já ho poslechl.

Stál jsem před JEJÍM domem a čekal až otevře dveře. "Pokoj víš kde má." Přikývl jsem a vydal se nahoru. Zastavil jsem se před jejíma dveřma. "Ne prosím Justine.! " křičela. "Neopouštěj mě. Potřebuju tě." Křičela ze spaní a já se slzama v očích vešel do jejího pokoje. Házela sebou na posteli. Rychle jsem si k ní sedl a chytil ji okolo ramen. "Sel. Sel vzbuď se. Jsem tady." Zašeptal jsem jí do ucha a ona se s trhnutím probudila. "Justine?" Přikývl jsem. "Spím?" Zavrtěl jsem hlavou.

Naše obličeje byli pár milimetrů od sebe a ona...

Ano ano teď mě ukamenujte.

Názor? Snad se líbí

Love you
-Denny

Bad Boy JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat