Justin
Leželi jsme v posteli a Sel spala. Už je v devátém měsíci takže jen čekáme kdy se prcek narodí. Sel už je docela na nervy a každý den nadává a řva ať už z ní vypadne. Je vtipné to pozorovat. Nejdřív po něm řve a pak si hladí bříško a říká, že ho miluje. Včera jsme se dost pohádali kvůli tomu jaký kytky budou na naší svatbě. Jo je to prkotina, ale ty její těhotenský hormony s ní dost řáděj. Ona chtěla rudé růže a já zase růžové a bílé. Nakonec jsme se shodli na tom, že budem mít všechny. Sel sebou najednou škubla a chytla se za břicho. "Děje se něco lásko?" Okamžitě jsem jí držel u sebe. "Myslím, že mi právě praskla voda." Když to řekla, tak jsem se okamžitě zvednul a pomohl Sel dolů ze schodů. Ona se obula a vydali jsme se k autu u kterého čekal Jacob. Co ten tu dělá. "Slyšel jsem vás." Přikývl jsem a nasedl do auta vedle Sel. Jacob řídil a já jí držel za ruku. "Kurva to je bolest!" Zařvala a drtila mi ruku.
V nemocnici jsem jí položil na lehátko a oni ji odvezli na porodní sál. Už jseou to asi dvě hodiny a já nic nevím. "Klid Justine. Seleně trvalo skoro šest hodin než ne narodila." Uklidňoval mě Jacob. "Ale co když to nezvládne?" Drtil jsem si prsty v dlani. "Neboj zvládne to." Poplácal mě po ramenu.
Pohled nikoho
Zatím co Justin seděl v čekárně a čekal na zprávy o jeho miminku a snoubence se Selena koukala na svojí malou dcerku a přemýšlela jaké jméno pro ní její snoubenec vymyslel.
Naposledy se usmála na svojí dcerku a srdce přestalo bít. Doktoři hned malou princezničku vzali Seleně a začali jí oživovat. "No tak." Řekl doktor který jí oživoval. "Nesmí nám umřít takhle mladá." Mřikl znovu a dál oživoval.
Už jí oživujou asi deset minut a stále nic. Ani jedna odezvda srdce. Už to chtěli vzdát. "Máme ji!" Zavoval jiný doktor a všichni si oddechli. Připojili Selenu na hadičky a odvezli na pokoj.
Justin
Doktor konečně přišel a za ním sestra, která držela v ruce prcka. "Gratuluji narodila se vám krásná holčička." Sestra mi podala mojí malou princeznu. "Selena?" Zeptal jsem se hned. "Těsně po porodu měla zástavu srdce. Po těžkém oživování se nám jí podařila zachránkt a teď spí na pokoji číslo 23." Málem mi umřela? Znovu? "Co mohlo být příčinou?" Zeptal se tentokrát Jacob. "Dřívější zranění, kvůli kterému byla v kómatu." Poděkoval jsem mu a šel za Sel na pokoj.
Ležela tam připojená na hadičky a pomalu se probouzela. S naší dcerkou jsem šel k ní a sedl si. Vzal jsem jí za ruku. Ona otevřela oči a lehce se usmála. "Je to holčička." Zašeptala a já se usmál. "Je dokonalá jako ty." Pohladil jsem jí po tváři. "Jaké jsi vymyslel jméno?" Zeptala se mě. "Ellie." Ona se usmála. "To je nádherné jméno." Nahl jsem se k ní a spojil naše rty. Podal jsem naší malou princezničku Seleně a ona se hned usmála.
"Můžu?" Zeptal se Jacob mezi dveřmi. Selena přikývla a Jacob už byl v pokoji. "Jak se jmenuje?" Zeptal se. "Ellie." Odpověděl jsem a Sel mu jí podala. "Je tak roztomilá. Ahoj Ellie jsem tvůj strejda Jacob." Vzal jí za ručičku a hrál si s ní. "Je celá po tobě Sel." Usmál se na ní. "Ne oči má Justinovi. Nádherně čokoládově hnědé." Řekla a koukla na mě. "Ale jinak je celá po tobě lásko." Políbil jsem jí.
Selena
Probudila jsem se když někdo zaklepal na dveře. Pozvala jsem ho dovnitř a všimla si že je to Chaz. "Co tady děláš?" Zeptala jsem se ho a hned si vzala Ellie k sobě. "Mám vycházky a chtěl jsem tě vidět. Moc mě to mrzí Sel. Nechtěl jsem ti ublížit. Nikdy jsem neměl v úmyslu vystřelit. A teď když vidím, že jsi šťastná a máš dcerku jsem rád, že jsi s Justinem. Ano miloval jsem tě. Justin to věděl, ale pak už jsem o tobě skoro rok nemluvil, tak si asi myslel, že k tobě nic necítím. Miloval jsem tě Sel. Moc se omlouvám." Řekl a odešel. Za dveřma jsem si všimla jak ho policistka bere znovu do pout. Nevím proč, ale tak nějak jsem mu věřila. Když mi to říkal tak u toho brečel.
Ráno se tu stavila i Shay s Miou a nad malou se rozpívali. Byl to hezký pohled na ně. Potom se tu stavil ještě Ansel s Danem. "Tak Dane tohle je tvoje sestřenice Ellie. Seznam se, až budete větší tak si spolu budete hrát." Musela jsem se zasmát, protože seznamovat den starý dítě a půl roční dítě je fakt sranda. "Anseli nemyslíš že je na seznamovaní ještě čas? Počkej až bude Ellie alespoň rok." On jen protočil očima a sedl si vedle mě. "Takže je to Ellie Gomez nebo Ellie Bieber?" Zeptal se mě. "Ellie Bieber, ale neboj tvoje milovaná sestřička bude taky brzo Bieber." Usmála jsem se na něj. "Už chceš mít jeho příjmení co?" Jen jsem přikývla. "Víš až budu mít jeho příjmení tak budu oficiálně jeho. Teď je to ještě neoficiálně." On mě poplácal po ramenu a odešel.
"Lásko?" Strčil Juss hlavu do dveří. Potom vstoupil a s ním Mia, Shay, Jacob, Ryan a Jason. Nechápala jsem to. "Víš chci aby jsi už byla moje manželka, takže se vezmeme tady." Vyvalila jsem na něj oči. "Tady?" Jen přikývl a knež si stoupl k posteli.
"Justine Biebere berete si zde přitomnou Selenu Gomez z lásky?" Zeptal se kněz.
"Ano beru."
"A vy Seleno Gomez berete zi zde přítomného Justina Biebera za lásky?"
"Ano beru." Řekla jsem a políbila Justina. On mi nasadil prsten a pak já jemu.
"A teď jsi oficiálně paní Bieber. Moje paní Bieber." Usmál se na mě Justin a spojil naše rty.
Love you
-Denny